Néma csöndben ültünk egymás mellett, ő nézte a telefonját én meg néztem magam elé. Ilyenkor, hogy nem vagyok álmos? Az elkezdett mondatát nem is fejezte be, csak hümmögött egyet, mintha el is intézett volna... miért esik ilyen rosszul?
Lassan felkelve mentem ki a konyhába egy pohár vízért. Szép nyugdtan ittam amikor valaki átölelt hátulról, mire cél irányosan kiköptem a vizet a hűtőre.
-Ne haragudj!-kuncogott a nyakamba Kook.
-Te még is a francot csinálasz?!-kérdem letéve a poharat kezemből, még mielőtt hozzá vágnám.
-Csak bocsánatot akartam kérni... és gondoltam megölellek.-von válat.
-De... ilyet-t a p...párok szoktak cs.. csinálni...-mondom dadogva, égő fejjel.
-Ennyire szeretnél a párom lenni?-fúrja fejét nyakamba, mire én vállára hajtom fejem.
-Ühm...-mondom halkan. Ez nálam mindig azt jelentette, hogy igen, csak nem merem kimondani...
-Ezt nemnek vegyem?-kérdi ijedt (?) hangsúllyal.
-Ne...-mondom már szinte tátogva.
-Akkor.-fordít magával szembe-Csong Jia! Megtisztelnél engem azzal, hogy a barátnőm leszel? Tudom hamar jött, mert alig ismerjük egymást, de most akarom neked feltenni ezt a kérdést, mert nem akarlak téged elveszíteni, mert nem tudnék nélküled élni! Tudom nem egy romantikus pillanat de amit most mondtam el az mind igaz és szívből jött.(egyszer nekem is vallhat így szerelmet valaki, csak az egy pöppet legyen pls romantikusabb xd írói szerk.) -kérdi egy nyuszis mosollyal arcán.
-Én...
YOU ARE READING
Together Forever! | BTS | BEFEJEZETT
RandomEgy lány aki egy BTS fan volt, de egyszer találkozott valakivel aki teljesen megváltoztatta az életét. @parkyoungi könyve ihlette.