Nem rész, de FONTOS!

34 4 2
                                    


Kedves olvasóim!

Nagyon sokat gondolkodtam és arra az elhatározásra jutottam, hogy az egyik könyvem be fejezem. Hogy melyik legyen azt ti döntsétek el, nem én szeretném.

Örökké!

Csak egy fan!

Szavazzatok kérlek (kommentbe) és ha meg van akkor majd "döntök", erre lesz egy hónap addig elkezdem az új könyvem amit úgy érzek az lenne az igazi story amit végig tudnék vinni, mivel IGAZ TÖRTÉNET LENNE, mert tényleg megtörtént velem. Ehhez az új könyvemhez még nem kezdtem neki de igyekszem amennyire tudok. Egy biztos ebbe (mármint az újba) a könyvbe, a nevek nem az igazi nevek lesznek hanem ki fogok találni új neveket mivel nem biztos, hogy minden személy bele egyezne.

Majd egy hónap múlva (2020.07.22.) megfogom nézni, hogy pontosan hogyan áll a szavazás. Nagyon megköszönném ha minden olvasóm szavazna mivel ez most nagyon fontos nekem.

Ha valakit érdekel az én vélemény:

-Én szívem szerint az Örökké!-t folytatnám, mert ahhoz vannak még ötleteim.

-Ha meg lesz melyik könyvet fogom befejezni akkor fogok hozzá majd írni még egy részt, hogy mi lett volna a story vége és, hogy milyen érdekességek születtek miközben írtam. (persze a könyvvel kapcsolatban)


Csak ennyit szerettem volna és nagyon köszönöm a kitartásotokat, hogy olvastátok a könyvem és minden mást is!

Ui.: Csak egy könyvre szavazzatok pls, mármint személy szerint.

Köszönöm!

Together Forever! | BTS | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now