Kanapé

44 6 4
                                    

A játék folytatódott tovább, ami nem nagyon izgatott már... Minju már full részegen dölöngélt az idő közben elindított zenére. Vicces így látni őt, de azért kicsit ijesztő is....

Csak én és a Golden Maknae nem részeg, ami megint csak nyugtalanító,  bár jobb így, mert akkor legalább nem fog rám mászni részegen.

-Te jössz Jia. Felelsz vagy mersz?-kérdezni tőlem a gondolataim főszereplője.

-Azt választom, hogy Minju-t lefektetem aludni, és ti is menjetek aludni.-mondom felállva és az elzsibadt végtagjaim kinyújtoztatva kezdek el mozogni.

-Most miért vagy ennyire ünnep rontó?-kérdi barátnőm.

-Azért, mert korán le kell feküdnünk, mert holnap..... holnap vidámparkba megyünk. És ha nem lesztek kipihentek akkor nem fogunk tudni semmit sem csinálni.-mondom szem rebbenés nélkül hazudva nekik.

-Ú tényleg?-néz rám Minju csillogó szemekkel, mire a válaszom csak egy "Ühüm" és már húzom is fel a földről.

-Na gyerünk, vagy nem megyünk holnap sehova. És tudjátok azért, hogy Minju ilyenkor gyilkolni tudna, ha valami nem jön össze amit szeretne.-mondom már az igazat, mire mindenki felpattan. Csak mosolyogva nézek végig a társaságon... hogy lehetnek ekkora majmok?

...............................

Miután mindenkit megfenyegettem valami hülyességel, már egy 20 perc múlva a lakás sötétségben úszott.

A nappali volt a célom, hogy aludjak, viszont arra nem gondoltam volna, hogy más is így tervezett.

-Te miért vagy itt?-kérdem a telefonját nyomkodó józan fiutól, aki fel sem nézve válaszol nekem.

-Minden helyet befoglaltak, így nekem ez az ágyam.-mondja tovább figyelve a képernyőt.

-Akkor húzd össze magad.-mondom kicsit elhúzott szájjal. Erre a mondatomra egyből rám néz, mire látja a felpakolt karjaim (takaró, párna, a kedvenc plüssöm, ami nélkül nem tudok aludni).

-Gyere.-húzza fel lábát, mire oda pakolok mindent.- Figyelj ami ma volt köztünk én.....

Together Forever! | BTS | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now