Ebben a részben egy új ember fog megjelenni, és, hogy tudjátok ki az, most gyorsan be is mutatom.
Yoora Jung:
Yoora Jung. 26 éves. New York-ban él nagyon ritkán látogatja unokatestvérét Csong Jia-t. Szeret minden egyes héten új pasival kavarni, viszont most egy ideje lenyugodott és élete szerelmével éli minden napjait.
----------------------------------------------------------------------------------
Na majd holnap.....
Nehezen de végül elaludtam este. Nem aludtam valami sokat mert nagyon izgultam Minju mit fog majd szólni ötletemhez. Reggel szokatlanul de már fenn voltam 7-kor. Rengeteget gondolkodtam így is az állással kapcsolatban, hogy mi lehetne még. Miket találtam és nagyon tetszett csak kevés volt de nagyon tetszettek.:
-Fotózás (akár hírességeket is)
-Tánc oktatás.
-Tanár (ezt nem nagyon szeretném mert fogalmam nincs, hogy kell bánni egy gyerekkel, nem, hogy figyeljek rá jó hosszú ideig)
-Énekes pincérnőket keresnek (nekem eddig ez a legszimpibb)Minju még mindig alszik de lassan jó lenne felébreszteni, ha állást akarunk még ma keresni mivel Vasárnap van.
-Reggelt!-jön egy kómás, mellém huppanva a kanapéra.-Találtál valamit ami jó lehet mind a kettőnknek?-nézi fáradtan a kiemelt állásokat.- Hmm... Fotózás jól hangzik meg a pincéres, a többi nem nagyon jön be.
-Nekem is az a kettő ami nagyon tetszik de nekem még a tánc oktatással sincs bajom, csak felnőtteket tanítsak ne gyerekeket-mondom, még keresgélve állásokat.
-Ne keress többet! Ha találsz még olyat ami tetszik akkor már három közül nem tudnék választani. Tehát ezt most szépen ide elhelyezzük.-vette ki kezemből a papírokat a kuka felé haladva. Én csak egy szem forgatással elintéztem amit akartam.
-Akkor? Melyiket csinálnád szívesebben?-nézek a vissza cammogó lányra.
-Szívem szerint a pincéreset, de az agyam azt akarja, hogy találkozzak hírességekkel... Fogalmam nincs. Nem lehet mind a kettőt?-emeli rám íriszeit.
-Felőlem ha szeretnéd. Csak egy dolog.-nézek íriszeibe.-Ne hajszold túl magad. Oké?
-Na ide figyelj! Fiatal és szép vagyok ahhoz, hogy most haljak meg... Tehát elhiheted, hogy meg óvom gyönyörű pofim. Oké?
-Kicsit sem vagy egoista.-állok fel a kanapéról megyek megkeresni a telefonomat. Amit meg is találtam egy idő után.- Hívtál tegnap?
-Nem. Miért?
YOU ARE READING
Together Forever! | BTS | BEFEJEZETT
RandomEgy lány aki egy BTS fan volt, de egyszer találkozott valakivel aki teljesen megváltoztatta az életét. @parkyoungi könyve ihlette.