Jia pov.:
Unalmas reggel, szokás szerint. Csak történjen már valami könyörgöm.
Miután felkeltem meg reggeliztem gyorsan és utána tudtam, hogy sietnem kellene suliba is, meg mert a szomszéd idős asszonynak segítenem kell.
-Jó reggelt.-hajlok meg mélyen az ajtó nyitónak, aki nem az idős szomszédom hanem egy fiatal jó képű fiú.- Öhm... A szomszédban lakom, és reggelente szoktam jönni segíte...
-Ki az fiam? Miért nem válaszolsz?- hallom meg az ismerős hangot.- Ó, hát te vagy az Jia?
-Csókolom, szomszéd asszony! Miben tudok segíteni ma reggel?
-Ohh, hát persze. Én feledékeny. Ő itt a fiam, most jött haza nem olyan rég.- mondja, mire rá mosolygok az említettre aki csak elpirul. Jupííí.- Most ő csinálja azokat a dolgokat amiket tőled szoktam kérni.
-Értem. Akkor köszönöm, hogy szólt. Majd írjon ha kellene azért valami. Most viszont ha nem baj akkor megyek is mert már késésben vagyok.-mondom és úgy ahogy jöttem úgy is meghajoltam és már mentem is ki a kapun amikor..
-Várj.-fogja meg a kezem.- Kérlek, had kísérjelek be az iskoládba.- nézz rám a fiú mosolyogva. Jajj azok a nyuszi fogak. Úr Isten! Mi történt velem???
-Rendben. Csak édes anyádnak nem baj?
-Nem. Itt van a bátyám is. Majd ő vigyáz rá. Amúgy nagyon kedves tőled, hogy segítesz anyumnak.- kezdünk haladni a suli felé.
-Köszönöm. Régebben segített nekem anyukád, és mondjuk úgy így hálálom meg. Mondjuk ha nem segített volna akkor is segítetek neki sok örömmel, mert nagyon kedvelem őt. Amúgy még be sem mutatkoztam. Jia vagyok.- nézek rá oldalról és mosolygok rá.
-Én meg Guk.- teszi előbbi tevékenységet amit én az előbb.
Az utunk többi része kb néma csendben történt. Nem vagyunk olyan puszi pajtások,de na. Legalább örülhet mivel elkéstem és ezért még nagyot fogok kapni.
-Ma mikor végzel? Ha kérdezhetem.- áll meg a suli kapujában.
-Nem tudom. De ha végzek megyek dolgozni.
-Mit dolgozol?
-Egy kisebb rendőrségnél dolgozom meg énekelek. De ha nem baj akkor megyek, mert már most nagyon nagyon késésben vagyok.
-Aha. Értem. Hát akkor szia.- hajol meg és nyújtja kezét amit nem fogadok el.
-Szia!- és megölelem. Remélem nem ért félre én csak barátilag akarok hozzá közeledni. De ajh az a nyuszi mosoly!
----------------------------------------
Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy csak most hoztam ezt a részt, de egy nagyon nehéz időszakon megyek át. Próbálom rendesen hozni a részeket de nem tudok semmit 100%-osan mondani.
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt.
YOU ARE READING
Together Forever! | BTS | BEFEJEZETT
RandomEgy lány aki egy BTS fan volt, de egyszer találkozott valakivel aki teljesen megváltoztatta az életét. @parkyoungi könyve ihlette.