1.8) GEÇMİŞ

6 2 0
                                    

Biran önce birşeyler yapmazsam Dursun ve diğerleri  ölecekti.

Dursun'un Gözünden
Bu baba denen piç bizim ailemizi katlettiği yetmezmiş gibi bir de dalga geçer gibi onun adamı olmamızı istemesi bardağı taşıran son damla olmuştu.

Bunu tahmin ettiğinden ellerimiz bağlıydı ve silahlarımız toplanmıştı.

Bunu asla kabul etmeyeceğimizi söylediğimde baba bana doğru gelerek silahı kafama dayadı ve "ben sizden kabul etmenizi istemiyorum zaten bunu yapmak zorundasınız" diyerek bir kahkaha attı.

Bu piçin kahkahası çok sinirime gidiyordu. Ona bakarak "ne senin adamın olması be ha ha haa biz senin ecelin olacağız ulan piç " diyerek suratına tükürdüm.

Baba buna çok kızdı ve "o zaman elveda" diyerek silahı kafama dayadı. Tam o sırada babanın adamlarından birine gelen kurşun babanın adamını yere serdi.

Hemen baba ve tüm adamları siper aldılar ama babanın adamları teker teker düşüyordu. Bizimse ellerimiz bağlı olduğundan birşey yapamıyorduk.

Sanırım bunlar onlardı. Alara ve Dilara yani. Bizim kurtarıcı meleğimizdi bunlar adeta.

Baba yanına aldığı bir adamla kaçıyordu. Ellerim bağlı olarak babanın peşinden koşuyordum ama baba araca binerek buradan uzaklaşıyordu.

Bunlar da yetmezmiş gibi bir zombi Tolga'ya doğru gidiyordu. Hızla zombiye doğru koştum zombiye  yaklaştığımda zombi geldiğimi duyarak bana döndü ben de zıplayarak kafasına tekmeyi geçirdim. Zombinin kafasını duvara vurarak kafasını patlattım. Zombi olduğu yere yıkılmıştı.

Alara ve Dilara yanımıza gelerek durumumuzu kontrol ettiler. Herkes gayet iyiydi. Sadece Tolga'nın dudağı patlamış ve yüzü gözü kan içinde kalmıştı.

Alara ve Dilara'ya bize neden yardım ettiklerini sorduğumda Alara anlatmaya başladı:

Alara ve Dilara'nın Geçmişinden

Babamız bir komserdi  ve işine çok düşkündü . Ama son zamanlarda bir tuhaflık vardı. Her ne ise babamızı çok tedirgin ediyordu.

Aradan yaklaşık 2 ay geçmişti babamın pdikolojisi iyice bozulmuştu artık babamız psikolojik destek alıyordu.

Bir gece, gece yarısı sıralarında evimize bir saldırı oldu. Babam hızla silahını alarak dışarı çıktı bizde annemize sarılarak sakinleşmeye çalışıyorduk 2 el silah sesi duyuldu ve içeri bir adam babamın cesedini sürükleyerek girdi.

Annem odadan aldığı bıçakla adama saldırdı. Ve bize bağırarak kaçmamızı söyledi.

Biz pencereden atlayarak kaçmaya başladık. Tam pencereden atladığımız  sırada annemizin çığlığını duyduk.

Hemen 2 sokak ileride bulunan amcamıza haber verdik. Amcam polise haber vererek evimize gitti.

Amcam ve polis eve ulaştığında babamız ve annemizin cesetleri yanmış bir şekilde bulundu.

Tam 3 yıldır bu adamı aramıştım ve de sonunda bulabilmiştik. Bu adam karanlık yeraltı dünyasının mafya babası olan baba idi.

Olaylardan Sonra

Baba mekanında yediği bu ağır darbeden sonra sinirlenmişti. Alara ve Dilara'nın babanın yanında bulunan ve babalarının gizli adamlarından bir muhbir telsizden bize ulaşmış ve konuşmaya başlamıştı:

" Alara ve Dilara acilen bulunduğunuz yeri   terk edin baba bu ağır darbeye son derece sinirlendi ve yanına yaklaşık 25 kişi alarak yola çıktı. 5 dakikaya oraya ulaşırlar. Hemen terk edin orayı hemen!!"

Haberi alır almaz hemen dışarı çıktık ama geç kalmıştık artık 1 km kadar uzaktan  5  araç hızla geliyorlardı.

Önümüzde duran kamyona atladık. Dilara direksiyondaydı ve de gayet iyi kullanıyordu.

Ama adamlar bize çoktan yetişmiş ve ateş etmeye başlamışlardı.

Biz de onlara ateş ediyorduk. Önde bulunan aracın lastiğini patlatmıştım araç kontrolünü  kaybetti ve yola devrildi. Diğer araçlar da zor durabilmişti. Sanırım bu onları biraz oyalayacaktı.

Sadece kaçıyorduk ama nereye?
Ve Mücahit babanın mekanında yoksa neredeydi?

Vezirköprü'de Vabartum'un yanından çarşıya  girmek üzereyken Dilara önümüze çıkan zombiye çarpınca kontrolünü kaybetti ve bir duvara toslayarak durabilmiştik.

Baba ve adamları yetişmek üzereydi ve yol üzerinde bir sürü zombi vardı. Daha da kötüsü kamyon pert olmuştu ve yakınlarda da araç yoktu. Çatışmak zorundaydık ama mühimmattımız da azdı.

Hemen ilerdeki yeni devlet hastanesine çıktık ve kendimizi siper aldık.

Baba ve adamları kapının önündeydi ve köşeye sıkışmıştık. Çatışma başlamıştı ve mühimmatımız giderek azalıyordu. Geri çekilmeliydik ama hangi geriye. Köşeye sıkışmıştık.

Ani bir kararla çatıya çıkmalıydık belki havalandırma borularından kaçabilirdik.

Hatalar için kusura bakmayın lütfen
İyi okumalar.

Görüş ve önerileriniz için
Yorum atmayı unutmayın lütfen..

Zombi VirüsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin