Fehér

52 3 0
                                    

Ééééés üdv! 

Má megen itten vagyok. 

Totál hihetetlen, de most találtam meg ezt a kis szösszenetet egy totálisan elkevert lapon, valahol a többi iromány között.

Begépeltem pikk pakk és tádááá :D

Honnan jössz az ötlet?

 Ki a fene emlékszik már ilyenekre? :D

Fogadjátok szeretettel! 


JJK

A ruhádnak a színe, mely visszaveri a nap kegyetlen sugarait. A tenger habjai, amit olyan áhítattal, csodálkozással, arcodra kiülő fogvillantó mosollyal köszöntesz minden feléd mozdulásakor.

A révület okának magyarázata egyszerű, ha figyelembe vesszük a tegnap estét.

A törülköző virított csupán tested fedve. Közel azonos árnyalattal bírt, mint a bőröd és ezt mindig megcsodálom, bár hányszor is látom.

Vétek eltakarni!

A földön sokkal jobb helye volt, akár a pizsamádnak, amit elő sem engedtem venni a bőröndből.

Veszekedtem a melegben állva a hyungokkal, hogy közös szobánk lehessen. Persze a kamerák és a tudtod nélkül.

Megérte.

Minden sóhajodért, elakadó lélegzetedért, buja pillantásaidért, a szavakért, amik többet érnek bárminél és bárkinél.

Minden kiürült a fejemből. A vonagló éned létezett csupán és a szűnni nem akaró feszítő vágy. A tombolás a bordáim közt, hogy kiélvezzem azokat a pillanatokat, melyeket csak egymásra tudunk szánni.

A ropogó, szembe rikító ágynemű reggeli búcsúzása is megdobogtatta a szívem.

Felkeltél.

Szólongattál édesen.

Hiába.

Képtelen voltam elhagyni azt a helyet, amelyhez ilyen frissen kötött a tested melege. Nem ellenkeztél a plusz fél órás visszarántást követő ejtőzés ellen. Némi időt adtunk magunknak az oly ritkán megeső összebújásra.

A szél lengette a hajad. Bájos kisfiús külsőt adott neked. Nem bírtam ellenállni.

Sorra kattantak el rólad a képek. Felvételek hada foglalta el a helyet a gépem memóriájában, mellyel az élményeinket kellett volna, rögzítsem.

Nekem te vagy a legszebb élmény!

Készen egy újabb fotó készítésére elbambultam a horizont csodálásában. Sehol egy felhő, mégis árnyék vetül rám. Te álltál ott és olyan boldogsággal a szemeidben néztél rám, mint édesanyám szokott hosszú idő után.

Kezeid felém nyújtva húztál fel. Erőlködve. A lábujjaim közé befutottak a finom homokszemek és besüppedtem, de sikerült.

Talpra álltam.

Nem először és nem utoljára. Mert te segítesz.

Fogod azokkal az apró kacsókkal az enyéim mellett, sokszor az arcom, a boldogságom és a legfontosabbat:

A SZÍVEM.



2020.01.23. - A megírás időpontja!



Köszönöm a figyelmet!

Mutasd meg nekem, hogy itt jártál!

A következő alkalomig is:

A következő alkalomig is:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aidan Swillis

Yaoi , BTS - fanfictionWhere stories live. Discover now