Gözlerimden ardı ardına gelen yaşlara artık engel olamıyordumdum. Adım atamıyordum. Ne yapacaktım? Kendi adımlarımla ölüme mi gitmem gerekiyordu? Sevdiğim çocuk evleniyordu, acaba bu da mı rüyaydı? Kendimi arka arkaya cimcikledim. Ama yoktu, rüya değildi bu! Arkamdan adım sesleri geliyordu. Dönmeli miydim, yoksa devam mı etmeliydim?
"Jeon Jungkook?"
Kafamı çevirmek istiyordum, fakat kötü birisi de olabilirdi. Ani bir karar değişimi ile kafamı soldan sağa doğru çevirdim. Tanımıyorum.!
"Buyrun? Bir sıkıntı mı var?"
Yüzünde biraz daha sakinleşme oldu... Tırsmaya başlamıştım, ve bu duyguyu benim yaşamam iyice garip olmaya başlıyordu. 'Beni çok değiştirdin Tae-shi!' Beynim ise karşımda ki adamdan hala yanıt bekliyordu.
"Borcunuz vardı..!"
Kafamı buluyordu bu piç! Bir dakika...
"Aa evet hatırladım, sen şu geçen depoda öldürdüğüm piç kurularından kalan tek piçsin değil mi?"
Kaşlarını kaldırdı. Böylelikle alnındaki kırışıklıklar iyice belirgin olmaya başlamıştı. Bu adam neden bu kadar iti olmak zorundaydı? Annesi bunu anne sütünden geç mi ayırmıştı?
"Ve şimdi sen ise öleceksin Jeon Jungkook!"
Sonlara doğru daha da çok anırmıştı. Düşündüm de ölmek daha iyi olmaz mıydı? En azından aşk acısı çekmekten kurtulurdum, fakat Tae! O ne olacaktı? Doğru ya abim vardı!
"Durma, öldür beni! İsteğim olur ne güzel!"
"Hayır istediğini vermeyeceğim, seni ölmek için yalvardatacağım! S*k kafalı!"
Şuan kahkaha atıyordu. Ne sanıyordu kendini bu? Yavaş yavaş yanıma yaklaştı. Ama bana o vurmamıştı, arkadan vurmuşlardı. Bilincim git gide yok oluyordu. Olmuş müydüm? Sanrım hayır... Yattığım yerden yavaş bir şekilde kaldırıldım. En son çok alçak sesle mırıldanmalar duyuyordum.
"Çok kilo almışsın Kook-shi.!"
SİZCE JUNGKOOK'A ARKADAN VURAN KİM? BU ARADA BURAYA KADAR GELİP OY VERMEYENLER LÜTFEN ŞİMDİDEN OY VERSİNLER... sizi seviyorum :)
İnsan nasıl bu kadar mükemmel bir selca çekinebilir? Sırrınızı bana da söyleyin!!
SİZİ SEVİYORUM... YENİ BÖLÜM EN KISA ZAMAN DA GELECEK. BEKLEMEKLE KALIN...!