열둘

1.1K 119 81
                                    

Yeosanglara yaklaşmıştık. Mingi ile ben nefes nefese kalmıştık.

Arkamızda korna çaldığında ilk önce korktuk. Sonra onların Seonghwa ve diğerleri olduğunu görünce arabaya bindik. Bir arabaya 6 kişi binmiştik ve şuan Yunho'nun üzerine Mingi oturuyordu.

"(Yunho) Seonghwa hızlı sür bacağım uyuştu "

"(Mingi) Kes be ben kuştan hafifim bir kere. Abartma."

"(Yunho) Bacağım öyle demiyor ama."

"(Jongho) Orası ters yol. Araba gelirse uğraşmayalım yan sokaktan geç geri döneriz."

"(Seonghwa) Tamamdır."

Her türlü konuşma dönüyordu ama ben hiçbirine katılmıyordum. Aklım San'daydı ve çok korkuyordum.

"(Hongjoong) Hadi geldik inin."

Hepimiz inerken Seonghwa arabayı park ettikten sonra geleceğini söyledi. Kafamız ile onaylayıp hemen koştuk.

Yeosang kapıyı açtığında ağlamaktan perişan olmuş bir haldeydi.

"(Yeosang) H-her şeyi denedim. Sakinleşmiyor. A-anahtar yerine geçebilecek şeyleri denedim. Ne s-sağlam kapıymış başk-ka zaman olsa hemen açılırdı. Kapıyı k-kırmayı denedim ama tek yapamadım. S-siz de deneyin belki o-olur."

O sırada kapı çalmış ve Seonghwa gelmişti. Yeosang'ı gördüğünde ki hali çok tuhaftı. Hemen yanına gitti ve sıkıca sarıldı.

"(Seonghwa) Merak etme sevgilim ona hiçbir şey olmayacak. Şimdi göz yaşlarını siliyoruz. Yüzümüzü yıkıyoruz ve geliyoruz. Tamam mı?"

Yeosang başını olumlu anlamda salladı ve birlikte banyoya gittiler. O sırada Mingi ve Jongho kapıyı kırmaya çalışıyorlardı.

İçerden ağlama sesleri geliyordu. Bunu Mingi ve Jongho duyduğunda bir, iki ve üç diyerek kapıya sağlam bir tekme attılar. İlkinde olmadı ama ikincisinde kapı kırılmıştı.

Bizimkilere 'Biraz bekleseniz onunla yanlız konuşabilir miyim?' dediğimde beni kırmadılar. İçeri geçtiler. Ben de San'ın yanına gittim.

Kapının kapanmayacağını bilsem de kapanması için kapıyı kapattım. San'ın yanına gittim.

Kıpkırmızı gözleri ve mosmor göz altları ile bana bakıyordu. İçim acımıştı. Sanki kalbime bıçak saplamışlardı.

"(San) W-wooyoung."

"(Wooyoung) Sshhh konuşmana gerek yok."

Yatağın köşesine sinmiş bacaklarını kendine çekmiş duruyordu. Yanına gidip oturdum.

İlk önce bir şey dememişti ama sonra bacağıma yatmıştı. Gözyaşları giydiğim pantolonu ıslatıyor, soğukluğu iliklerime kadar işleniyordu.

"(San) Wooyoung ben ne yaptığımı bilmiyorum. İkinizi de elimde oynattım bu zamana kadar. Ne yapıyorum inan bir fikrim yok. Belki beni affetmezsin ama ben gerçekten çok üzgünüm."

Göz yaşını sildi ve devam etti.

"(San) Wooyoung ben ne yaptığımı bilmiyorum. İçim seni istiyor ama Joy bana engel oluyor. Onu gördüğümde seni unutuyorum, seni gördüğümde onu. Belki de beynim bir oyun oynuyordur bana. Oyunları severim ama bu çok acımasız bir oyun."

Artık ben de ağlıyordum. Bir elim San'ın saçını okşarken diğer elim hızla akan göz yaşlarımı siliyordu.

"(Wooyoung) Yanlış anlama sakın. Ama bence bi psikoloğa gidelim. Hem o seni daha iyi anlar."

Hâlâ saçını okşuyordum. Ağlamamı durdurmaya çalışıyordum ama olmuyordu.

O sırada elimi aldı ve kalbine koydu. Çok hızlı atıyordu.

Bacağımdan kalktı ve eliyle göz yaşlarımı sildi. Elim hâlâ kalbinin üzerindeydi. Gülümsedi ve 'Tamam' dedi. Çok güzel gülümsüyordu.

"(San) Wooyoung ben seni istiyorum. Bir ömür birlikte olalım istiyorum. Belki de Joy'un beni aldattığını öğrenmeseydim bunları diyemezdim ama diyebiliyorum."

Ne dediğini anlamıyordum.

"(San) Wooyoung. Peki bu yolda ve sonrasında benimle birlikte olur musun? Kafamı düzelttikten sonra da aynı şekilde. Hep birlikte olalım mı? Sonsuza dek."

Şok geçiriyordum. San eğer şu an benim kalbimi tutsaydı eli acırdı. Çünkü kalbim çok hızlı atıyordu.

Göz yaşlarım yeniden hızlandı. Teker teker eliyle sildi hepsini. Benden bir cevap beklercesine bakıyordu şu an.

"(Wooyoung) E-evet. Bu karmaşa içerisinden çıktıktan sonra da şimdi de hep seninle ve senin olacağım."

Bana sıkıca sarıldı. Ben de ona sarıldım. İki üç dakika kadar böyle kaldık ve birlikte ağladık. Üzgün olmam gerekirken çok mutluydum. Hep birlikteydik. Sonsuza kadar....

_________________________________


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

<3

𝚂𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝙻𝚘𝚟𝚎 // 𝚆𝚘𝚘𝚂𝚊𝚗 ⟨✓⟩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin