열셋

1.1K 109 93
                                    

(2 Ay Sonra)

  Evet, koskoca 2 ay geçmişti. Biz San ile psikoloğa gitmiştik. Seanslarımız bitmişti. San çok iyiydi. İlişkimiz çok iyiydi.

  Şu an nerede olduğumuza inanamayacaksınız. Seonghwa ve Yeosang evleniyordu. Çok kalabalık değildik. Biz, aileleri ve bir kaç kişi daha gelmişti.

  Aileleri onları normal karşılamıştı ve birbirlerini çok sevmişlerdi. Onlar için ayrı mutluydum.

"(Mingi) Vaayyy be! Bu yakışıklılık nedir yavrumm?!"

"(Yunho) Kes sesini be yavşama hemen!"

"(Mingi) Deme öyle üzülüyorum ama."

  Bunlar yaşanırken onlara gülüp San ile Yeosang'ın odasına gittik.

"(Hongjoong) Yeosang az şöyle dur. He tamam biiiirr ikiiii üç!"

  Hongjoong sabahtan beri bi Seonghwa bi Yeosang sürekli fotoğraf çekiyordu. Ben olsam 'çekil git be yeter' derdim.

"(Seonghwa) Rahat bırak aşkımı! Sabahtan beri çek çek dur aaaa. Valla kafanda kıracağım o makineyi!"

"(Hongjoong) İyi be. Sonra bizim neden fotoğrafımız yok yaa diyip bana yalvarırsanız nah veririm size fotoğrafları."

"(Seonghwa) He he tama-"

"(Mingi) YUNHOOOO NERDESİİİİİNNNNN?!"

  Mingi'nin bağırışı yüzünden hepimiz yerimizden sıçramıştık. O sırada tuvaletten 'Ahh Mingi senin ben' diye bir ses gelmişti.

"(Jongho) Mingi seni geberticem. Senin yüzünden kolumu vurdum aptal!"

  Tabii o sırada Mingi gitmişti ve normal olarak Jongho'yu duymuyordu.

"(Yunho) Mingi'yi gören var mı? Neyse sizi bekliyorlar aşağıda. Nikah memuru gelmiş."

"(San) Bunların da birbirinden haberi yok. Neyse hadi gelin bakalım. Aşağı iniyoruz."

  San benim elimi tuttuğunda ona baktım ve gülümsedim. Onu çok seviyordum.

  Hep birlikte aşağı indik. Biz San ile nikah şahidiydik. Yeosang San'ı, Seonghwa ise beni seçmişti.

"(Nikah Memuru) Siz Park Seonghwa hiçbir etki ve baskı olmadan sayın Kang Yeosang'ı e-"

"(Seonghwa) EVEETT! SONSUZA DEK EVEETT! NE OLDU ŞİMDİ EVLENDİK Mİ? GİDİYOR MUYUZ? HADİ AŞKIM GEL GİDELİM!"

  Seonghwa'nın bu hareketine hepimiz gülmüştük. O sırada San kulağıma yaklaştı ve bir şey söyledi.

"(San) Biz de böyle olur muyuz? Böyle mutlu, neşeli..."

"(Wooyoung) Oluruz. Hem de çok mutlu oluruz..."

  Gülümsedi, gülümsedim. O sırada Yeosang da 'Evet!' demişti.

  Biz de 'Şahidiz' dedikten sonra imzaları attık. Seonghwa Yeosang'ı öptü hepimiz alkışladık. San da bana sarıldı.

"(Seonghwa) Siz de evlenin hazır nikah memuru burada."

  Dediğine 4'ümüz güldük.

"(Wooyoung) O öyle kolay bir şey mi canım? Tonla iş var daha. Biz de sonra umarım."

"(San) Umarım..."

҉


  Tüm gün eğlendik. Yedik, içtik. Çok güzeldi. Şu an bir kafedeydik. Kafeyi kapattırmıştık. Tek biz vardık.

"(Yunho) SeongSang şerefine kaldırın kadehleri bakayımm."

  Hep birlikte 'SeongSang' deyip kadehleri tokuşturduk.

"(San) Peki biz WooSan olur muyuz?"

"(Wooyoung) Bilmem. Bence oluruz."

  İşte o an sarhoşluktan mı yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum ama San beni ikinci kez öptü. Bizimkilerin ilk görüşüydü. Alkışlar koptu.

  Hepimiz yani bu 8 kişi çok mutluyduk. Umarım hep böyle mutlu olurduk...

___________________________

___________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

<3

𝚂𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝙻𝚘𝚟𝚎 // 𝚆𝚘𝚘𝚂𝚊𝚗 ⟨✓⟩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin