Mükemmel alarmımın harika sesi ile uyandım. Bir dakika. Ben alarm kurmamıştım ki.
Alarmı kapatıp telefona baktığımda San bir mesaj atmıştı.
San: Uyandın mı güzellik?
Güzellik mi?
Ben (Wooyoung): Güzellik mi?
San: Sana da iltifat etmeye gelmiyor. Neyse alarmını ben kurdum özür dilerim. Hazırlan bugün biraz uzun olacak. Sürprizlerim var.
Telefonumun şifresini acilen değiştirmeliydim.
Ben (Wooyoung): Tamam hazırlanıyorum. Nerede buluşalım?
San: Ben seni kapının önünden alacağım sen hazırlanınca mesaj at.
Ben (Wooyoung): Tamam.
Büyük bir ihtimal doğum günüm olduğu için sürpriz hazırlamıştı. Hemen duş alıp üzerime bir şeyler giydim.
Giydiklerimi hiçbir şekilde beğenmiyordum. Bu olmaz, bu çok basit, bu çok resmi... Her kıyafetime bir şeyler söyleyip ve giymekten vazgeçiyordum.
En sonunda güzel bir kombin yapmıştım. Yine içime pek sinmemişti ama yapacak bir şey yoktu. San'ı çoktan aramıştım.
Korna sesi geldiğinde cama baktım ve San'ı gördüm. Koşarak kapıya gittim, ayakkabımı giyip aşağıya indim.
Arabaya bindiğimde kemerimi taktım ve önüme baktım. Sürmesini bekliyordum sürmüyordu.
Ona baktığımda bana hayranmış gibi bakıyordu. Ahh domates gibi kızardığıma emindim.
"(San) Bilseydim daha güzel şeyler giyerdim. Yanında bayağı kötü kaldım."
"(Wooyoung) Ah hayır. Sen de çok yakışıklısın."
Bu klişe konuşmadan bir an önce çıkmak ve yola koyulmak istiyordum. Çünkü acayip gerilmiştim.
"(San) Biliyorum çok klişe ama lünaparka gidelim mi? Ya da dur. Vialand'e gidelim. Tamam oraya sürüyorum."
"(Wooyoung) San hayır bak ben korkarım o oyuncaklardan."
"(San) Ben yanındayım. Elini tutarım merak etme."
Şu an Yeosang gibi kızardığıma eminim. Ortada utanılacak bir şey olmasa bile kızarıyordum. Aynı Yeosang gibi...
҉
"(San) İstersen ilk seni zorlamayacak olan 360'a binelim."
Suratına mal mal bakıyordum. Zorlamayacak dediği şeyin her tarafı havada başka tarafa oynuyordu.
"(San) Adalet kulesi?"
"(Wooyoung) Vikinge binelim. Sonra senin dediklerine bineriz. Hem alışmış olurum."
"(San) Yağmurluk alalım mı?"
"(Wooyoung) Hayır ya çok saçma. Kurutma makinesi var zaten kocaman hem de."
Vikinge doğru yürürken elimi tutuyordu. İnsanlar ise bize bakıyordu. İlk başta rahatsız olmuştum ama sonra umursamadım.
Vikingin sırası çok yoktu. Bir iki dakika bekleyip yerlerimize geçtik.
"(Wooyoung) Aaa popom ıslandı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚂𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝙻𝚘𝚟𝚎 // 𝚆𝚘𝚘𝚂𝚊𝚗 ⟨✓⟩
FanfictionSan'ı seven Wooyoung ve sürekli aklı karışan San'ın hikayesi. Bakalım Wooyoung nereye kadar San'ın gelgitli kafasına katlanacak ve sonrasında ne olacak? °우산☂ '¹⁹⁰⁵²⁰' '¹⁴⁰⁷²⁰' ||𝟐𝟎𝟐𝟎|| ©𝐖𝐨𝐨𝐲𝐨𝐧𝐨𝐥𝐨𝐣𝐢