Dispatch :Salah seorang ahli kumpulan Kpop terkenal, Seventeen iaitu Boo Seungkwan telah didapati bercinta dengan peminatnya yang tinggal di Malaysia. Pihak kami cuba untuk menjejaki pasangan tersebut. Nantikan!
SeventeenForever_ : OH MY GOSH OUR BOO DAH ADA GIRLFRIEND HSHSHSHSHSHS
seungkwan_is_bae : WHY SEUNGKWAN WHY HUWAAAAAA
you_see_my_level : Saya sebagai rakyat Malaysia merasa bangga dengan gadis tersebut. Eh tibe.
hareudang_hareudang : Delulu fans crying in 3...2...1...
semua_member_svt_adalah_hak_milik_aku : MEMANG AKU BUNUH PEREMPUAN TU NANTI ARRRGHHH BERANI DIA RAMPAS SALAH SEORANG SUAMI AKU ARRRRGHH
sila_bank_in_duit_raya_untukku : ^ Contoh orang kesepian.
vernonkusayangauch : APA LAGI, KAHWIN AHHHH WUHUUUU
joshuahongkong : Alah biarlah dia nak dating pun, ingat dia macam korang ke, takde life?
covid97 : @ joshuahongkong WOOOOOHHHHHH *burn*
mingyu_itu_kacak_sekali : " Pihak kami cuba untuk menjejaki pasangan tersebut? " Deyyyy, tak payah nak jadi kepohci lah Disbitch!!!
anak_muda_di_rantauan : @ mingyu_itu_kacak_sekali Disbitch, I'm--
seketulkentang : Nampaknya sudah tiba masanya untuk mencari boyfriend di dunia sebenar...
++++++
Aku membaca satu-persatu komen yang ditinggalkan. Ada yang menyokong, ada yang mengecam.
Sebenarnya aku rasa takut juga sebab ada yang ugut nak bunuh aku.
Kenapalah...
" Fatihah, jauh termenung? Kenapa? Teringat Seungkwan ke? Hehe. " soal ibuku sambil mengusik.
" Memanglah saya teringat Seungkwan, tapi at the same time saya takut. "
" Kamu takut kenapa, sayang? "
" Saya baca komen ni semua. Ada yang ugut nak bunuh saya... "
" Kenapa nak takut? Diaorang bukannya tahu kamu tinggal kat mana. Kenal pun tidak. "
" Tapi sasaeng fans boleh je buat macam tu. Diaorang kan pro. "
" Sasaeng fans tu binatang apa pulak Fatihah oi? "
" Fans. Tapi terlalu obses. Kalau idol diaorang masuk dalam tandas pun diaorang nak ikut. "
" Oh...tak apa. Jangan takut, kami sedia nak lindungi kamu dari fans gila macam tu. "
Emo pulak aku tiba-tiba.
Aku pun terus memeluk ibuku.
" Terima kasih mak... "
" No problem. Mak dah set dah nak hantaran berapa. "
Aku tersedak.
Dia meminang pun belum...
++++++
Sorry sebab chapter ni pendek. Dalam tengahari nanti aku update lagi hehe.
YOU ARE READING
𝘀𝗼 𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗿𝗶𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗺𝘆 𝗳𝗮𝗻.
FanfictionPreviously known as 'Go Go Puasa + Raya' [ Season 1 ] Seungkwan kahwin dengan orang Malaysia? Perempuan Melayu & Islam pulak tu! Yang bestnya, diaorang berkahwin sebulan sebelum Ramadhan. Jadi boleh ke abe Boo kita ni puasa? Ke nanti dia minum air p...