-Ea e!afirm.
-Ce vrei sa faci cu ea??intreaba Andreea.
-O s-o domesticim!ii raspund eu cu un ras pe buza.
-Tu ai idee ce poate face??ma avertizeaza Andrei.
-Am simti-o pe propria piele!
-Ce?!exclama Andrei.Si mai ai curajul si vointa sa apari si sa nu ii dai una in fata?Acum tu esti cea mai puternica si nu te poti folosi de treaba asta??
-Nu totul se rezuma la bataie,Andrei!Credeam ca tu mai invatat asta!ii raspund eu.Acum..Andreea adu inca 3 gardieni.O vom duce la noi in subsol.Ar trebui sa vi cu noi ca sa ne ajuti!si ies din incapere fara sa ma mai uit in urma.
Mi-am amintit cand ma muscat Emely de gat am crescut ca mor pe loc.A profitat de ocazia ca Karmen nu era acasa.Acum vreau sa o fac sa spuna toate secretele si sa-si piarda puterile.
-Chiar vrei sa faci asta?
-Andrei!Vreau sa o fac sa sufere,dar mai intai am nevoia de increderea ei.
-Ok,daca trebuie sa te ajut...o sa fiu acolo!Plus acum ca vine si Mary...
-Atat iti zic:sa nu te prind cu ea ca va omor pe amandoi!si incep sa rad.
-Sti ca doar pe tine te iubesc!imi spune el si ma saruta scurt.
-Defapt nu stiu...
-O sa vezi acasa!ma ia in brate si ma invarte.
-Aaaaaaa!Opreste-te ametesc!
Ma lasa jos si o pornim rapid spre casa.Intram pe usa, cu un ras isteric,dar ne oprim brusc cand o vad pe Mary in mijlocul incaperii si le zice celorlalti ce sa faca.
-Anda!Ti-am zis sa aranjezi odata porcariile alea!Tu ce faci??striga ea cu vocea pitigaiata!
Asa imi amintesc ca nu am sunato pe mama...
Eu "tusesc" tare pentru a ma vedea si fraiera asta.
-Slava DOmnului!Ai venit!isi ridica mainile Anda de disperare.
-Toata lumea,va intoarceti la ce treaba vam dat eu Vlad,Anda si Edward va rog in birou meu.Incerc sa vin cat mai rpede!si ma uit cu ochii aprinsi spre Mary.
Ea sare in bratele lui Andrei exact cand il vede.
-Copila!vrei probleme??ii zic eu.
-Scuze Patricia!Nu te-am vazut!spune Mary.
-Nici eu!Dar am simtit ca cineva mi-a calcat proprietate!ma uit la Andrei,iar el zambeste in coltul gurii.Acum ar trebui sa mergi la tine in camera si sa nu iesi pana nu zic eu.
-Nu esti mama mea!spune ea plictisita.
-Nu, sunt mai presus!HAi,sa nu te mai vad!
Pleca,iar eu imi zic in gand "Curva".
-Nu e frumos sa gandesti asa!vine Andrei incet spre mine si ma ia de mijloc.
Am uitat sa iti amintesc de legatura mai ciudata dintre noi doi.
-Dar e necesar!ii zic si il iau in brate.Hai sa nu ne astepte astia prea mult.
Mergem spre birou tinandu-ne de mana.intram si acolo ii vad pe fiecare.Vlad cu Anda in brate iar Ed mai lateral ca sa nu ii vada pe cei 2 indragostiti.Asta as fi facut si eu,dar Anda se ridica si se aseaza langa el.Andrei se duce langa Ed iar eu la birou.
-Avem niste probleme.Pana nu rezolv treaba cu aadoptata as vrea sa aveti grija sa nu mai dea ordine nimanui nici macar motanului din vecini!A doua:o sa mai avem o musafira!Sora lui Karmen,Emily,a cam innebunit si am un plan.Asa ca Anda va trebui,impreuna cu rabdarea ta,sa o domesticim.
Toti incep sa rada,iar dupa ceva timp se opresc.
-Eu ce fac??intreaba Ed.
-Uita-te un pic pe dosarul asta.Am trimis vampirii sa vada ce se intampla,dar vrea sa mergi putin asa in vizita fara sa stie nimeni,ce se intampla exact.Iar tu Vlad trebuie sa il aduci pe bunicu la noi!:))
-Nici macar nu stiu unde e acum!raspunde el.
-Te descuri tu!Vreau ca in maxim 4 zile sa fiti inapoi.Poti sa mai iei o persoana cu tine!In afara de Andrei!!Iar tu,domnisorul(arat cu degetul spre Andrei) ai mai multe de facut:1.ca deobicei vei avea grija de mine. 2.stai departe de Mary. 3.il poti suna pe Sergiu sa vina?
-Sigur!vine spre mine si ma saruta.
-Daca mai aveti ceva sa imi ziceti??Daca nu puteti pleca.
EI pleaca din incapere.
-O sa vina din clipa in clipa nebuna!imi spune Andrei.
-Care?? Emily sau Mary??
-Cred ca ambele!Am o surpriza pentru tine pana atunci!
Merge sa deschida usa si intra Spotty!
-A venit si Sergiu!
-Esti un geniu!Ce faci baiete??HAi aici!Ce dor mi-a fost de el!
-Nu exagera ca plec eu!ma avertizeaza razand.
Eu ma pun in brate la el impreuna cu Spotty si il asteptam pe Sergiu sa vina.
-Buna,copii!ne saluta.
-Hey!EL ramane la noi?
-Sigur!imi zice Andrei.
-Asa...Sergiu vreau sa vorbesti cu mama sa vina pe la noi,trebuie sa tinem o reuniune de familie,impreuna cu tata.SI o sa asisti si tu!
-De ce?
-Avem mai multe printre care si subiectul MAry!Apropo sa vina in maxim 4 zile.
-Ok!Pai ma duc sa o sun.
-Apoi te duci si in camera la Mary sa vezi ce face!ii zic srigand
Deodata vine Andrei si reuseste sa zica ceva printre suspine.
-Emily a evadat!!
YOU ARE READING
Viata Patriciei
Teen FictionBuna! Eu sunt Patricia,am 19 ani,clasa a XII-a (stati linistiti nu am ramas repetenta).PArintii mei sunt plecati cu afacerile,eu stau cu fratele meu Sergiu si catelusul meu, Spotty :)) Sergiu are 21 ani,la facultate. Cele mai bune prietene ale mele...