A trecut ceva timp de la faza cu sarutul.De atunci nu am mai scos nici un sunet,doar am stat in bratele lui.
Ce imi mai doresc acum e sa moara in chinuri Max ala.
De la batranel,nici o fiinta moarta sau vie nu ne-a mai "vizitat".
Ce facem acum e doar sa asteptam un raspuns,dar nu imi inchipui ca va fi unul.
-Ce se aude?trasare dintr-o data Andrei.
In prima faza nu aud nimic,dar o soapta pot deslusi.Afara se intampla ceva cu siguranta.A mai capturat pe cineva.
In cateva minute se aud pasii a 3 vampiri,cu inaintarea lor,lumina isi face loc prin intuneric.Ii vad fata lui Dimitri care deschide o alta temnita pentru vizitator,chiar in fata noastra.
Mai arunca cateva vorbe spre vampirul intemnitat,si ma bucur ca nu e o vrajitoare,si Dimitri pleaca impreuna cu celalalt.
-Hei!incerc sa soptesc ceva.
-Bine v-am regasit!
Aud un tarait si ii vad fata.E total schimbata.
-Andreea!Ce ai patit?
-Eh,sti tu,torturata incet si chinuitor.Dar imi trece.
-Sti ceva noutati?
-Dap,mi-a soptit o pasarica,va veni Max dupa tine ca sa-ti faca acelasi lucru ca si mie,dar-
-Gurita mica!
-Cum ai aparut asa?intreaba uimita si plictisita in acelasi timp Andreea.
-Am venit dupa micuta Patricia.
-Vai,Max,merci,dar stau mai bine aici.
-Nu a fost o propunere.**
Tipete,aud doar tipete.Si sunetele astea vin din gura mea!
-Aaaahh!Sti ai putea inceta!
-Pana nu mori,nu incetez!
-Sunt deja moarta,prostule,la fel si tu,iar mata e de doua ori!
-Nu trebuie sa vorbesti despre ea!
-Dar vreau,asa ca o sa continui!A fost o tarfa!Stiai ca noi suntem rude?Stiu,si eu am inceput sa rad.As rade si acum daca nu as avea dureri,si totusi nu ma pot aptine!
-Dimitri!Cred ca ia ajuns,momentan!Du-o inapoi!
-Ti-ai dat seama ca nu ti-a mers verbina!Aww sa vedem ce trucuri mai ai pentru mai tarziu.Abea astept sa le vad!
Dimitri ma dezleaga si ma duce inapoi la ceilalti doi.Inainte de a-mi da drumul:
-Sti ca esti prost?!
Il imping si cade pe jos.Ii iau tepusa pe care o avea cu el si i-o infig in piept.
-Sorry!ii gasesc cheile in buzunar si le deschid usita celor doi.
-Arati oribil,fato!
-Stiu si ma simt oribil.
-Cum ti-a putut face una ca asta?!
-Andrei!Keep calm!Acum ajuta-ma!Simt ca o sa adorm!
-Andreea!Vezi daca mai gasesti ceva in buzunarul lui.As prefera un telefon!
-Am gasit!Pe cine sun?
-Anda!spunei sa vina cu trupa avem nevoie de ajutor.Intre timp noi il vom gasi pe prietenul lu Dimitri.
....
-Vei hipnotiza toti vampirii sa fie de partea mea.Ai inteles?(tipul da din cap)Ok am terminat.Ap,imi poti face rost de o arma,nu?
-Da!Imediat o aduc.
Dupa un timp Frederic,prietenul lui Dimitri,revine cu un fel de arc,perfect pentru Max.
-O aud pe Anda.(Andrei)
-Deci ne intoarcem acasa.
Am vorbit cu ea la telefon.Va face o vraja,iar dupa ce o va termina eu ii voi arunca de departe un tarus in pieptul lui Max.E chiar simplu.
Aud cum Max incepe sa tipe.Vraja are efect.Urc rapid la etaj unde il vad pe jos.Va trebui sa ma apropiu.Si asa am facut.
-Oh,mai incet.Ma asurzesti!Nu poti?Ok!Si game over for Max!
........................
YOU ARE READING
Viata Patriciei
Teen FictionBuna! Eu sunt Patricia,am 19 ani,clasa a XII-a (stati linistiti nu am ramas repetenta).PArintii mei sunt plecati cu afacerile,eu stau cu fratele meu Sergiu si catelusul meu, Spotty :)) Sergiu are 21 ani,la facultate. Cele mai bune prietene ale mele...