Peste 5 min se aseaza langa el ....Karmen!?Deja??Nu credeam ca axioneaza asa de repede.Am incercat sa ascult toata conversatia lor (cu ajutorul puterilor)
K:Buna!Iuby!Ce mai faci??
An:Karmen nu o lua asa ca nu o sa fim niciodata impreuna!
K;DE ce nu??oricum nu o s-o ma vezi vreodata pe frumoasa ta mica.Si-a pierdut memoria!Nu te mai recunoaste!Are incredere in mine!
An:Ce i-ai facut?!
K:Nimic!Stai linistit!Iar ai mei o antreneaza chiar foarte bine.s-ar putea sa fie mai puternica ca mine.Invata repede.Iar daca bunica ei a fost vrajitoare poate folosi si putina magie.Intradevar nu o tine prea bine cu vrajitoria.Oricum mai bine devine o luptatoare.
An:Dar de ce pe ea?!
K:1.S-ar putea sa fie acea fata care trebuie sa se casatoreasca.Am zis s-ar putea.
2.E mai puternica ca mine deci nu vreau sa imi fie dusman.
3.Cred ca suntem rude...
An:Esti o nemernica!
K:Mi s-a mai spus!Apropo vi la ball-ul din asta seara??
An:Din pacate...
K:Pai ne vedem acolo sa te imbraci frumos!
Karmen pleca.Noroc ca mi-a amintit de ball.Poate ma duce si pe mine.Trebuie sa il vad pe Andrei..sau cel putin as putea acum vorbi cu el.
Ma ridic rapid de pe scaun si merg la masa lui.
AN:Nu sunt disponibil...daca de asta te-ai asezat aici!
Imi dau gluga jos.Se vede ca e surprins.
An:Patricia!
E:Salut!
An:Mi-a fost dor de tine.(veni si ma saruta.Primul sarut ...de 2 luni.Mi-a fost asa dor de el...de buzele lui..nu as vrea sa il mai pierd niciodata)
An:Te iubesc!
E:Si eu!
An:Ce ai facut zilele astea?De ce nu am mai putut vorbi?
E:Am ingropat medalionul intr-un loc secret am avut o problema cu Make.
An:Il omor pe ala!In consiliul vampirilor se da mare ca ii cu tine si asa mai departe!
E:E cu mine.....nici macar nu il pot saruta!
An:Ma gandeam eu!
E:Deci vi in seara asta??
An:La ball?Da....
E:Poate vin si eu!
An:Te-ar lasa karmen??
E:Trebuie!! :))) dar noi doi nu ne cunoastem!
An:Bine pitic!
E:Ar trebui sa plec sa imi caut o rochie!
An:O sa iti dea Karmen daca te lasa!Trebuie sa aiba rochia cel putin 30 decenii!Iti zic eu o sa fi cea mai tare.
E:Ok...Mai vorbim noi!Imediat se fac 2 ore decand sunt plecata!
An:Ne mai vedem,nu??
E:Incerc! (kiss)
Am iesit din mall,ma indrept cu pasi repezi spre veche mea casa.Macar sa imi iau jurnalul care inca nu l-am deschis,cadou de la mama.Poarta e deschisa,noroc ca nu e nimeni acasa.Oare Sergiu...ce mai face??Alerg pe scari,ultima usa,camera mea.Aproape la fel doar ...alte haine,in plus,lucrurile mele unde sunt?? ce dr***!Nici macar lucrurile Iulia nu sunt!O sa am o discutie serioasa dupa ce scap de karmen!Noroc ca am gasit intr-o cutie cateva lucruri ale mele impreuna cu jurnalul!plec repede din acea casa si pornesc spre Karmen!
E:Hey!!M-am intors!
K:Buna scumpa ce faci?
E:Bine!Am aflat de la niste tipi ca azi e un ball!Pot sa merg?? Te log!!(fata de catelus)
K:Sigur surioara oricum merg si eu!Hai sa iti cautam o rochie si sa iti explic cateva reguli!
a mea:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=117803122
Karmen:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=117803384K:Iti place nu??
E:Da e superba!Doar noi 2 mergem??
K:Si Mike!Sunteti impreuna de aceea trebuie sa si aratati!
E:Ok...Pai ai spus ca trebuie sa imi zici ceva!
K:Bun!Ballul asta se face in fiecare an,la aceasta data!Lumea poarta haine vechi dar superbe pentru a ne readuce in vremea stramosilor nostri atunci cand au facut acel pact.Cred ca sti despre asta.Se spune ca in aceasta zi daca cele 2 pers care trebuie sa se casatoreasca se afla acolo,amandoua vor simti ceva ciudat.Nimeni nu stie ce si cum.Sunt si cateva reguli:
1 Nu ai voie sa intri fara invitatie :)) un lucru important.
2 Trebuie sa fi vampir sau in cazul tau dhapir sunt mai putin cunoscuti
3 Trebuie sa ai un partener.
4 Sa nu areti ca esti prieten cu cineva.In noaptea asta afli cine ti-e prieten sau dusman.
E:Interesant.....si cand pornim??
K:O nu am intarziat!Hai papusa!
Am mers cu masina lui Mike...normal..nu il suport as vrea sa il omor eu inca o data!
Peste 10 min am ajuns in orasul unde se tinea ball-ul (in fiecare an se organizeaza in alta parte)Miloane de lumini,flacari,multa disciplina in acelasi timp.Karmen mi-a spus ca doar famiilile bogate sau cu un trecut de neuitat se aflka aici..deci eu din ce categorie fac parte?? :))
Am intrat la bratul lui Make.Traditia spune ca intri cu cineva la brat dar la 10 m dupa aceea poti fi "furata".Am avut noroc sa fiu sincera.
??:Scuza-ma!
M:Primul an si deja esti luata!:))
E:
??:Si ce mai face domnisoara?
E:Bine tu??
??:Binisor cum te numesti?? Stai tyoata lumea stie de tine:micutul dhapir!Dhapirul meu!
E:Multumesc pentru compliment dar tu cum te numesti?
??:Numele meu de cod:vampirul3366,dar tu imi poti spune Andrei!
E:Comic ca intotdeauna!
An:Ce mai faci printeso??
E:Am venit sa imi tin promisiunea!Tu??
An:Am venit sa imi vad promisiunea indeplinita!
E:Mi-a fost dor de tine!
An:Si mie!
K:Buna!PAtri ai fost deja furata?
E:Se pare ca da!El e Andrei!Andrei ea e sora mea Karmen!
K:Ne cunoastem!
E:Ooo frumos atunci!
K:Cum de nu mai furat tu pe mine Andreiutzu??
An:Nu e frumos sa furi mai multe!Plus doar una iti ramane in minte!
K:.........................
YOU ARE READING
Viata Patriciei
Ficção AdolescenteBuna! Eu sunt Patricia,am 19 ani,clasa a XII-a (stati linistiti nu am ramas repetenta).PArintii mei sunt plecati cu afacerile,eu stau cu fratele meu Sergiu si catelusul meu, Spotty :)) Sergiu are 21 ani,la facultate. Cele mai bune prietene ale mele...