Capitolul 36

18 0 0
                                    

-Andreea a fost capturata!
-ce?!Vreti sa imi frangeti inimioara?!
-A trebuit sa o ducem intr-o alta cladire pentru a va lasa intimitate.
-Atunci tu de ce nu pleci?!
El ofteaza si pleca,iar cu asta a venit si intunericul.
-Acum ce facem?
-O sa asteptam!
-Dar nu pot!Stai...mi-a venit o idee...Heyy!!!!E cineva?Sa coboare careva pana aici!(strigand)
Intre timp a venit un batranel cu o lampa in mana.
-Ce vrei?
-Nu pot sa mananc mancarea voastra!Da-ti-mi un cutit!
Batranul revine peste cateva minute.
-Ce e asta?
-Un cutit.
-Din plastic!Nu pot sa mananc cu asa ceva!
-Viata.
....
-Acum ce ne facem?
-Nu stiu...sau poate ca stiu!Da-mi medalionul!
-Nu!De ce sa ti-l dau?Ai si tu unul.
-Am nevoie de amandoua.
I-l dau si le pune lang-olalta.Spune cifrele de pe fiecare in latina si apare o lumina pentru cateva secunde,dar apoi dispare.
-Am rezolvat,ar trebui sa ajunga mesajul la Anda.

*Peste 8 ore*
-Nu mai pot!O sa ii omoare pe toti!Ce ne facem Andrei?!Sunt cel mai prost conducator!
-Patricia,calmeaza-te!
-Nu...nu pot!
Andrei se ridica si imi prinde capul cu mainile.
-Au!Ma doare!Opreste-te!
Il privesc in ochi si el pe mine.Dupa cateva minute uit de tot si mi se relaxeaza muschii.
-Ce ai facut?
-Asta e puterea noastra,Patricia!A sufletelor pereche.Crezi ca eu nu simt ceea ce simti tu?Crezi ca pe mine nu ma doare sa te vad asa?Dar cand te vedeam cu Harry?De ce Julia ne mai prezice viitorul daca nu mai suntem un cuplu?!De ce Dimitri a spus ca ne lasa intimitate?Pentru ca el stie ce vrea sa faca Max,adica sa ne omoare,si nu o sa mai fim aici niciodata impreuna!
Se opreste pentru o secunda,dar isi revine si ma saruta lung.Eu intrerup sarutul si o lacrima mi se prelinge pe obraz.
-Te iubesc!e tot ceea ce am putut sa zic si mi s-au inchis ochii.
...........

Viata PatricieiWhere stories live. Discover now