Capitolul 35

18 0 0
                                    

-A,tu trebuie sa fi Max!Patricia,incantata!ii intind mana si o prinde usor scuturand-o.
-Pot sa va ajut cu ceva?
-Da...un domn a cerut vizitarea acestei inchisori.as vrea sa nu primiti pe nimeni.
-Sigur!
-Vreti sa va servesc cu ceva?ne intreaba Dimitri emotionat.
-Nu,noi imediat plecam!spune Andrei si ne indreptam spre iesire.
-O sa va caut.Am auzit ca sunteti un bun afacerist!ma adresez lui max.
-cu cea mai mare placere o sa va raspund!
Dar chiar inainte de a iesi cei doi vampiri de la usa au mai venit cu inca 4 si ne-au incatusat.Cat bun simt.Noroc ca au uitat de Andreea.
-Hai mai Patricia!Te credeam mai desteapta!spune Max tragandu-ma de par.
-Si de unde sti ca nu te inseli?Ciudatule!Si nu ma mai trage de par.
-Sigur tu esti Patricia aia adevarata?
-A,nu sunt doar mata!O,ba nu,fantoma ei,am uitat ca e moarta!si il scuip intre ochi.
El se starge incet si imi da o palma.
-daca te mai atingi de ea,esti mort!zice Andrei in timp ce se zbatea din bratele celor trei vampiri.
-Aruncai in temnita de la subsol!ii spune lui Dimitri si pleaca.
In timp ce mergeam speram la o idee geniala de a mea,dar nu imi venea nimic in minte.
-Dimitri,sti ca o sa scap de aici si tu vei fi mort,nu?
-Sigur,dar din moment ce esti constrans nu ai ce face...
Merge inainte pentru a deschide poarta si vampirii ne inchid acolo.
Asteptam pana nu se mai aude nimic si lumina se inchide.
-Ce ne facem?
-Ne bazam pe andreea!raspunde linistit Andrei.
-Dar nu imi place aici!E naspa!Nici nu avem pat si e prea tare cimentul asta!Sti ca un dhapir trebuie sa doarma macar o ora pe zi!
-Hai aici!imi face semn sa ma asez pe pieptul lui.Hai ca nu te mananc.Si Harry nu o sa afle.
-Poate nu mai are cum sa afle!spune Dimitri revenind sa imi aduca ceva de mancare.Max l-a omorat ieri.
-Ce?!
-Ok,dau indicii,nu e de bine.O sa plec.Apropo,Andreea a.......

Viata PatricieiWhere stories live. Discover now