-Serios,chiar nu puteti avea grija de ea??intreb nervoasa.
-Patricia,mergem sa o prindem si rezolvam!imi spune Andrei.
-Nu Andrei!Tu nu te duci!
-Hai acum!adauga Edward.Nu putem fara el!
-Iubito,nu se va intampla nimic!imi comfirma el.
-Bine....Dar daca nu imi dai un semn intr-o ora vin dupa tine!
Imi ia fata intre maini si ma saruta scurt,dar apasat.
-O sa fie bine!ma asigura si ma saruta pe frunte.
Cei doi pleca iar camera este acum goala.Ma asez la birou si observ din nou dosare.Nimeni nu imi poate aduce o veste buna??
Le numar si rezultatul este 3.
Il deschid pe primul cu captuseala verde spalacit,yack!Pe prima pagina imi scrie numele Jerry Swart.Urmatoarea pagina isi scrie dorinta de a vizita inchisoarea....Hurter?Pentru ce sa vizitezi o inchisoare?Nici de cum nu o sa fac una ca asta.
Iau un pix din gramada mea de pixuri din sertar si notez pe ultima pagina,adica a doua de neacceptat.
Al doilea contineau niste informatii despe un sat care mi le-am dorit acum 2 zile.As vrea ca anul viitor sa se tina acolo ballul,e plin de istorie si ar fi interesant ca toata sarbatoarea asta sa tina mai multe zile....Chiar suna interesant.
Ultimul era de culoare rosie,el fiind foarte subtire il deschid si vad o invitatie de la Rares :)) Ooooo ce ziua lui....Va trebui sa imi fac timp pentru asta. Las invitatia in mijlocul biroului si pasesc spre iesire.Inchid usa cu cheia pentru a nu intra Mary si cobor la parter unde o vad pe Anda destul de ingrijorata.
-Buna!Poti sa duci dosarele astea,te rog?Apropo ai patit ceva??
-PAi..pai...uite PAtry sti Mary...nu este in camera,nici in casa sau in curte.
-Bine!spun indiferenta pornind spre bucatarie.
-Patricia!E sora ta!
-Nu e sora mea!Niciodata nu va fi!De cate ori vrei sa iti zic?!spun nervoasa.
EU deja enervata deschid frigiderul si imi iau o punga care o vars intr-un pahar.
-Bine!Atunci o s-o caut eu!adauga ea.
-Sti unde e Sergiu?
-E aici??intreaba ea mirata.
Incercand sa ii raspund aud brusc un strigat.
-E el!
O iau la goana spre locul de unde l-am auzit si il zaresc langa o creatu...stai aia e Emily?
Incetinesc si ma apropiu incet de Sergiu.Ajung langa el:
-Dute incet in spate,dupa 15 metri alergi in casa si trimite-mi 5 vampiri aici!Rapid!ii soptesc uitandu-ma la Emily.
Era oribila!Era insetata,ochii rosii,fata plina de praf,cine stie daca a gasit ceva cu ce sa se hraneasca.
O iau la fuga in partea dreapta in camp liber.
Ma uit in spate iar ea vine dupa mine.Alerg cat pot de repede pana la gramada se pietre,trebuie sa zaresc una mai ascutita.Ea e la 15 m departare dar se apropie de mine din ce in ce mai repede.
Cu greu gasesc o bucata de sticla si imi tau incheietura.Sangele iese la iveala iar emily se opreste o vad cum miroase in aer iar dupa fuge in directia mea.Ajunge la 5 m de mine iar eu ma intorc continuand alergarea.
"Andrei,unde Doamne esti??"
"Tu unde esti??!Eu am ajuns acasa nici urma de Emily!"
"Iti dau eu un indiciu:e in spatele meu,pe campul deschis,haideti mai repede ca nu o mai pot tine mult."
Deja ii simt stresul.Chicotesc scurt.Emily e prea aproape de mine,iar eu incep sa obosesc.In spatele ei la 30 metri ii vad pe baietii.Dar din cauza neatentie mele cad,impiedicandu-ma.Asta o sa fie o rana urata.
Emily ma vede.E la 5 metri departare si se apropie incet izbucnind intr-un ras gen malefic.
Eu incerc sa ma tarasc in spate dar nu prea reusesc.Ma las de tot jos.El la 5 cm de fata mea,si nu mai suport mirosul.Isi fixeaza privirea spre mana mea,inchid ochii pentru a nu vedea ceea ce urmeaza,dar simt cum cineva o da la o parte iar ea incepe sa urle.
Andrei o prinde si ii infige tepusa in asa fel incat sa o poata lega.Ceilalti il ajuta,iar el vine spre mine imbratisandu-ma.
-Andrei!
-Am crezut ca te pierd,sincer!imi spune el,dar continua.Opresteti cumva rana,te rog!
Imi ating sangele cu buzele si sug tot ce pot pentru a o opri.Dupa incerc sa ma ridic dar cad in acelasi loc.
-Hey,stai sa te ajut!
Ma ia in brate in stilul printesei.
-Merci.
-Da' ce ai patit?
-O cazatura,cam zdravana!
El ma saruta pe frunte si continua drumul spre casa.
Baietii pornesc spre subsola impreuna cu javra iar noi intra in casa.Andrei ma lasa pe canapea dupa imi aduce paharul cu lichidul ramas.
-Buna Luuuummmeeeeee!
-Buna...Diana!adaug eu.
-Unde e Edward?intreaba ea fericita.Avem bilete spre Paris!!!topaie de bucurie.
-Iti strig visele,e in misiune!
-Ce..?
YOU ARE READING
Viata Patriciei
Teen FictionBuna! Eu sunt Patricia,am 19 ani,clasa a XII-a (stati linistiti nu am ramas repetenta).PArintii mei sunt plecati cu afacerile,eu stau cu fratele meu Sergiu si catelusul meu, Spotty :)) Sergiu are 21 ani,la facultate. Cele mai bune prietene ale mele...