-Hai,frate!Sti ca avem meci!ma intrerupe Sergiu si ma ia pe sus.Unde iti e echipamentul?
-Aaaa pe aici pe undeva (asta chiar e o problema),asteapta-ma jos.Vin imediat!
Sergiu pleaca din camera si eu o pornesc spre camera mea sau ma rog a lui Andrei nu mai stiu.Intru fara sa bat si le vad pe Anda si Diana chiar atunci schimbandu-se!Anda nu reactioneaza,isi continua actiunea,dar Diana riposteaza:
-Aaaa!Ce naiba faci aici Andrei?!Iesi afara!
-O-o-U!Scuze,unde e An-adica Patricia?
-In bucatarie!imi raspunde Anda si ies din camera.
Ce ciudat a fost...In bucatarie il vad pe Andrei povestind cu Ed.
-Hey!Andrei unde iti e echipamentul?
-in dulap,sertarul al treilea.(va trebui sa umblu pe acolo?!Sigur nu o sa gasesc nimic prin padurea aia)Dar nu cred ca o sa-ti trebuiasca.Am vorbit cu ed si o sa-i faca pe baieti sa nu te bage in meci.
-Ce bine....
-Dar asta nu inseamna ca nu o sa joci nu se stie sigur!Andrei ii unul dintre cei mai buni....ma anunta Ed.
-Ok.......(imi pun capul "in pamant" si urc din nou in camera si ma schimb)
Hainele astea sunt ciudate.Nu imi plac.Plus au parfumul lui Andrei sau al meu.....Ah,urasc chestia asta cu inversarea.
Sergiu ma striga de cateva minute si cred ca ar trebui sa cobor nu vreau sa ma ia el il brate.
Ii gasesc si pe restul jos si pornim spre terenul din spate.
la un moment dat ma trezesc cu un pumn in spate.Ma intorc si il vad pe Paul?Ce mai vrea si asta.
-Hey,ce-ti mai face papusa?ma intreaba razand.
-Care papusa?se intoarce Sergiu.
-sora-ta!
ce sa zic,o pot intreba.Ce mai faci,Patricia?Bine,nu iti dai seama,sunt chiar tu!Ah,e oribil sa faci o conversatie de una singura.Bine ca nu vorbesc cu voce tare,as fi nebuna sau ma rog nebun!
Apropo acum imi dau seama ca nu am fost la baie,ce usurare.Dar nu mai rezist mult!
-Putem schimba subiectul?Imediat ajungem,cum facem echipele?intreaba Ed.
-Ma gandesc daca suntem doar 6, 3-3!ii raspunde Paul.
-Ce?!Adica si eu joc?Dar..Dar m-am lovit la glezna!
-Zici ca esti Patricia!ofteaza Sergiu,si da chiar eu sunt.
Il privesc pe Ed care se abtina sa nu rada,asta nu a fost un banc ca sa razi,amice!
-Hai,eu Ed si Harry!strig cu voce tare,stiu ca ei sunt cei mai buni deci se descurca singuri.
Si ii aud susotind deja:Wow Harry,cum de?Uite ca e bine ca mi-a ramas macar creierul,auzul ii al meu.
-Va aud,fraierilor!
Se opresc brusc la mijlocul terenului.Si acum sa inceapa distractia.
Il simt pe Ed in spatele meu si imi sopteste:
-Stai in poarta,nu o sa poti face nimic!
Il ascult,sincer nu vreau sa fac nimic.Urasc sa joc asa cu ei ca baiat.Ar trebui sa il pun pe careva sa ma invete ceva miscari cand o sa revin in corpul meu vedeta.
Si jocul incepe,ma asez jos pe iarba si meditez.Ce o sa se intample daca primesc un gol micut,acolo?............
-Patricia, e 5-5 doar din cauza ta,asa ca ar trebui sa aperi macar unul!imi ordona Ed aratandu-mi degetul aratator.
-Degetul tau e amenintator!Si nu pot apara...
-Nici macar nu ai incercat.Credeam ca avem o conducatoare destul de curajoasa,dar despre ce vorbesc aici,sunt doar minciuni.
Se intoarce cu spatele ca un copil mic de altfel si da niste pase cu Harry.Ce dragut e....
Patricia nu mai saliva.Esti in corpul unui baiat si tu te gandesti la iubitul tau.
Astept cateva minute si sunt cu ochii pe minge.Dar Edward scapa mingea si de aici o ia fratimio care inainteaza liber pe contraatac.Doamne rateaza!Te rog frumos!**
-Patricia,sigur nu vrei sa iti fac manighiura?
-Sigur,Diana!Nu am nevoie de asa ceva!
P.Andrei.
-Hai acum!
-Lasa-ma femeie in pace!
M-am saturat de noaptea fetelor!Mai bine mergeam la ziua lui Rares,nu sa stau aici cu niste.....Pffff....vreau in camera mea.
-Nu mergem la baieti?Sunt pe teren!macar atat.
-Ok.se ridica Anda si pornim spre ei.
-Dar ti-am pregatit negrul tau!ofteaza Diana si inchide oja.
Deci fata asta poate fi asa de enervanta uneori de as putea sa o strang de gat.***
P.Patricia.
Si o apara!Aaaa ma doare mana!Vreau acasa!Urasc baietii amestecati cu football-ul!Ii dau mingea lui Harry care vine spre mine.
-Esti ok?
-Ma doare!Vreau inapoi in corpul meu.Stai!Vin fetele!
-Si care e problema?ma intreaba confuz.
-Se mai aud niste pasi in plus!
Alerg rapid spre directia lor incercand sa deslusesc si celelalte sunete de pasi.Mai am doar cativa metri si deja vad un varcolac care fuge in aceasi directia cu mine.
Stai,daca sunt in corpul lui Andrei eu trebuie sa ma apar pe mine,corpul meu...O nu!
Il trantesc pe Andrei,jos la pamant si ajung deasupra lui.O aud pe Anda cum incanteaza o vraja si respir usurata.
-Acum stiu cum e sa fi tu!spune Andrei,iar eu continui.
-Vezi ce gre-
-Eu super sa ma vad pe mine la o asemenea distanta!zice si rade.
-M-am saturat de tine!
Ma dau jos de pe el,dar il ajut sa se ridice.
-Ai gasit leacul ala enervant?
-Da,da.Poftim medalionul.Tineti-l amandoi!
Il iau in mana si Andrei la fel.
-Acum spuneti-va complimente!zice Anda.
-Ca in Jessie?!Nu esti originala!
-Ok,ok!(spune niste cuvinte in germana,cred,iar dintrodata ma trezesc in corpul meu.)
-Bine ca nu am fost la baie!spun usurata.Nici tu nu ai fost asa-i?
-Eu?!Aa da,sigur ca nu,ce crezi ca eu nu am timp ca tine sa ma duc la baie?!imi arunca cuvintele Andrei in fata.Apropo de ce ma doare mana?!
-Tu ai-tu ai vazut....Ahh!Nici nu stiu ce o sa-ti fac!Esti ca si mort!!
YOU ARE READING
Viata Patriciei
Teen FictionBuna! Eu sunt Patricia,am 19 ani,clasa a XII-a (stati linistiti nu am ramas repetenta).PArintii mei sunt plecati cu afacerile,eu stau cu fratele meu Sergiu si catelusul meu, Spotty :)) Sergiu are 21 ani,la facultate. Cele mai bune prietene ale mele...