Capitolul 34

20 0 0
                                    

-Buna! Eu sunt Cara!
-Patricia!(ii intind mana si mi-o strange si ea)
-Am venit din partea domnului Hughes!
Mama tresare.
-Mai departe...
-Stie ca ai aflat de el.
-Stie multe...
-Ar vrea sa te cunoasca!
-Mai vorbim!
MA intorc cu spatele,dar:
-Stie de fiul lui KArmen.Stie unde se afla.Vrea sa te ajute sa il prinzi.
Pe moment nu stiam ce sa fac.Pot sa ma descurc si singura.Se trezeste asta acum dupa cativa ani sa revina.Serios?!
Urc scarile si ma indrept spre birou.
Trebuie sa gasesc ceva indicii despre Karmen.Daca e fiul ei trebuie sa aiba caracterul ei.
Caut prin biblioteca cartea despre familia ei si uite ca o gasesc.
Da....sunt lucruri pe care le stiu...Deschid o alta carte unde scrie despre parinti-copii (vampiri)
-Comportamentul este de la mama lui
-Infatisare -tata
Sunt intrerupta din citit de Andrei.
-Honey, trebuie sa facem ceva in legatura cu vampirul ala "atotputernic".
-Stiu!
-Si?Nu actionezi?
-Ba da!Mai e Cara?
-Da...
-Intreab-o unde e ala si cum il cheama!
Andrei merge lenes jos si se intoarce in cateva minute.
-E la inchisoarea aia,are un plan cu siguranta.
Il cheama Max.
-Pai mergem acolo,in vizita!
Ma schimb si pornim impreuna acolo.
Cand ajungem o vedem pe Andreea la usa.
-Ce faci aici?
-Andrei m-a chemat. Cunosc cladirea asta.E super mare.Nu va puteti descurca singuri.
Iarasi face asta ceva fara sa ma intrebe sau anunte.
-Ok,hai sa intram!
Inauntru erau inca doi vampiri.Ei ne-au nevoit sa mergem la seful cladirii. Am intrat in biroul lui si il asteptam.
In timpul asta ma uit prin sertarele lui si gasesc tot felu de foi.Si o hartiuta mica....scria un numar de telefon asa ca l-am scris pe o alta foaie.
Intr-un carnetel am gasit la ultima pagina numele Max,asa ca i-am facut poza si m-am ridicat de pe scaun.Exact atunci a aparut vampirul asteptat.
-Buna ziua,ma scuzati!
-Nici o problema!spune relaxat Andrei,de pe fotoliu.
-Puteti sta jos,domnisoara Patricia.Eu sunt Dimitri Jorgia.Cu ce va pot ajuta?
-Putem vedea inchisoarea?
-..sigur...

Am iesit din camera si ne-a aratat inchisoarea.E cea mai oribila pe care am vazut-o.
-Colaborati cu cineva?
-Am incercat sa caut pe cineva care sa ne ajute.Dupa cum vedeti e oribil pe aici.Asa ca de o saptamana am gasit un tip,Max.
-Aha...e aici?intreaba Andrei.
-Vine in fiecare zi,dupa masa.Vreti sa il cunoasteti?
-Da!raspund.
-Ajunge la 17,mai puteti astepta 30 minute.
-Sau poate nu!Dumneavostra sunteti?
ma intorc si..........

Va urma...

Viata PatricieiWhere stories live. Discover now