Capitolul 28

15 0 0
                                    

-Cuplurile ce mai fac?intreba Diana bucuroasa.
-Bine,trebuie sa fie pe aici si MAry!spune Andrei si ii arunc o privire amenintatoare.
-Ce ma intereseaza de aia?isi da Diana ochii peste cap si se aseaza pe canapea.
Se lasa o liniste apasatoare si eu urasc asta.Macar sa ma gandesc la ce mai trebuie sa fac.Emily e la ea in camera,o sa treaca Andrei pe la ea imediat.Mary,sa....Harry...ce dor o sa-mi fie de el...Nu as putea sa ma culc cu el?!ce conteaza,ar trebui sa ii zic macar lui de schimbare...
-Harry,am putea vorbi?
-Eu cu tine?!
-Da,amice!Ce nu intelegi?!
Ne ridicam amandoi si mergem in bucatarie.
-Zi mai repede.Nu vreau sa o las pe Patry sa asetepte.
Eu izbucnesc in ras,dar ma opresc.
-Eu sunt Patry!Am facut o porcarie,mai mult Anda,si mi-am schimbat corpul cu Andrei...Nu mai zi la nimeni!Altfel o patesti cand o sa-mi cunosc teritoriul!
-Chiar esti tu!spune chicotind.
-Acum as merita o imbratisare!
Ii simt din nou parfumul si asta ma duce in al 9-lea cer.
-Ar trebui sa plec...ofteaza si ma lasa singura.
Decid sa merg la "mine"in camera si ma asez in pat.Sunt destul de obosita,ce Doamne a facut Andrei toata noaptea?!Imi inchid ochii dar sare cineva pe mine.
-Ce d***u te apuca MArY?!
-Scuze,iubitu'!Nu am vrut sa te speri!da sa ma sarute dar o opresc.Tot la aia te gandesti?!
EU ar trebui sa fiu aia?
-MAi precis,care "aia"?
-Soramea!
-Conteaza?!
-ok...te las in pace sa scri in jurnalul ala nesuferit.
Andrei are un jurnal?!De ce nu stiu de asta?Caut sub perna-nimic,sub saltea nu am gasit doar praf,am incercat toate sertarele si rafturile,dulapuri dar nu am gasit nimic ce seamana a jur-stai!Imi atintesc privirea spre un tablou deasupra patului cu noi doi.Il dau putin la o parte,si un caiet subtire cade pe pat.Il iau si deschid prima pagina....nu e prea interesant,hai sa vedem cand ne-am despartit:
"Cea mai oribila zi!Mai oribila decat celelalte din viata mea,fara ea ar fi doar tristete si melancolie.In jurul meu vad doar foi aruncate sperand macar sa citeasca gandurile mele,dar nimic nu iese bine.Imi amintesc ca am fost oprit din visul meu de Mary cea mai "superba" persoana,as injura-o in toate felurile daca as putea.Nu te poti pune cu printesa nu?!In cateva secunde am pierdut-o pe fiinta pe care o iubeam din cauza ei.
Ce vreau e sa o vad fericita,chiar daca nu e langa mine,ci langa altul."

.......................
Stiu,e scurta nu am imaginatie de loc,ma tot gandesc la povestea de pe wattpad pe care v-am aratat-o in ultimul capitol Love and Hate a vampire.Incerc sa imi pornesc rotitele dar nu prea iese nimic bine.
asa ca pentru niste pareri va pun niste intrebari:
-Ati vrea ca Andrei si Patricia sa fie din nou impreuna sau preferati Harry &Patry?
-Ce credei despre razbunarea Patriciei?
-O sa gaseasca Anda antidotul pentru rezolvarea "micii"probleme?

Viata PatricieiWhere stories live. Discover now