Capitolul 32

15 0 0
                                    

-Mai bine trecem peste!zice Julia.
Julia e una din vrajitoarele originale,care are viziuni in legatura cu viitorul anumitor vampiri printre care si eu cu Andrei.
Toti vampirii se uita spre ea derutati.A trece peste o asemeanea pedeapsa mai ales facuta de mine e destul de grav.
-Nu o sa se intample nimic!(da partea cea rea e ca nimeni nu cred ca eu fac parte din categoria "imi citeste trecutul o vraitoare".De obicei un conducator puternic nu are nevoie de asa ceva.Plus o vrajitoare originala poate citi doar viitorul unui cuplu.Eu cu Andrei am fost al 2-lea,sa spun asa.Chiar daca nu mai suntem)
-Ce vrei sa spui prin nimic?o intreaba bunicu'
-Blestemul nu se va activa sau daca se activeaza nu va dura mult.
-Asta e imposibil!
-Jeremia,taci naibii din gura!
-Ce spuneti?ii intreaba bunicul pe ceilalti.
Toti sunt de acord sa trecem peste si am bagat si o minciuna de la noi ca nu fiul lui Karmen a trimis cererea.Asa ca acum stau in curta din spate pe sezlongul meu preferat,savurand o punga de sange.
-In ce consta blestemul?il intreaba Andrei pe bunicamio.
-Deobicei te imbolnavesti din cauza a ceva,nimeni nu stie ce,de aceea nu este nici leac.Boala se agraveaza si ai tentatia de a omori orice in cale.Nimic nu te poate "readuce" si atunci esti omorat inainte de se ajunge la acea parte.Dar la patricia cred ca o sa fie altceva.
-Cum?De ce?
Bunicul da dn cap negativ,dar Anda facand parte la discutie si citind din cartea ei "magica" spuse raspunsul:
-S-ar putea ca Patricia sa fie fica tatalui vampiriilor.
-Si chiar asta e!afima bunicul.
-Nu mai inteleg nimic,adica tata nu e tata?!
-Asta nu conteaza,momentan!continua Anda.Blestemul nu va fi acesta.Nu ai cum sa fi blestemata,doar de tatal tau,normal.Dar tu ai fost blestemata de el la nastere.
-Pe asta nu o stiam!raspunde relaxat bunicul.
-Eu da!ne intoarcem toti privirea si o vedem pe mama la pragul usii.
Se aseaza incet pe un scaun si incearca sa nu ma priveasca.
-Brad Hughes este tatal tau adevarat.El te-a blestemat exact cand te-ai nascut de fata cu mine.
-De ce?
-A...a fost obligat.Astea au fost ultimele sale cuvinte,apoi a plecat si nu l-am mai vazut de atunci...
-Blestemul in ce consta?intreaba anda.
-Sa faci lumea vampirilor atotputernica prin doua activitati.Una ai facut-o sa o elimini pe Karmen, doi sa elimini toti urmasii ei! si nu e doar asta vei avea nevoie de 3 semne,care trebuie aflate,iar acele semne te va...............................

Viata PatricieiWhere stories live. Discover now