«All I'm sayin' is if you don't love me no more, then lie»
*FLASHBACK*
ΝΙΚΟΛ & ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Φορούσε ένα μαύρο ολόσωμο μαγιό, που κάλυπτε την όμορφη μικρή κοιλίτσα της και το σχετικά μεγάλο στήθος της. Είχε υπέροχο σώμα και παρόλο που ήταν κοντούλα, αυτό το σωματότυπο της ταίριαζε και δε θα ήθελα να αλλάξει τίποτε πάνω της. Ειδικά την γλυκιά και όμορφη κοιλίτσα.
Περπάταγε με το ζόρι στην άμμο, αφού ήταν υπερβολικά καυτή για να είσαι ξυπόλυτος και σχεδόν έτρεξε για να φτάσει στην δροσερή θάλασσα. Εγώ βρισκόμουν ήδη μέσα και την περίμενα.
«Ρε Οδυσσέα, γιατί είσαι τόσο μέσα;» γκρίνιαξε ενώ κολυμπούσε για να με πλησιάσει. Όσο το έκανε, εγώ απομακρυνόμουν γελώντας κάθε φορά που έκανε γκριμάτσες θυμού.
Ήταν πάντα τόσο διασκεδαστικό να την πειράζω. Γινόταν ο πιο γλυκός άνθρωπος που θα μπορούσες να γνωρίσεις και να σπάτε πλάκα πολύ εύκολα, αφού έκανε σαν μικρό μπεμπέ -όχι εκείνα τα σπαστικά, τα κλαψιάρικα, αλλά εκείνα που ήθελες να τα ζουλήξεις και να τα φιλήσεις.
«Έτσι και πας πιο μέσα, θα σε χωρίσω!» τσίριξε και εγώ σταμάτησα. Άρχισα να την πλησιάζω για να την χώσω στην αγκαλιά μου και την φιλήσω. Δεν χόρταινα κανένα από τα δύο. Ήμουν ευτυχισμένος που την είχα εδώ, μαζί μου, δε θα μπορούσα να ζητήσω κάτι άλλο.
Καθίσαμε έτσι για αρκετή ώρα. Να φιλιόμαστε, να αγκαλιαζόμαστε, να πιτσιλάμε ο ένας τον άλλον. Θα μπορούσα αυτό να το ζω καθημερινά, χωρίς να το βαρεθώ γιατί κάθε μέρα θα την αγαπούσα όλο και περισσότερο. Κάθε μέρα ανακάλυπτα και μια νέα πτυχή της Νικόλ που την ερωτευόμουν σε δευτερόλεπτα.
«Οδυσσέα, σε αγαπάω. Πολύ, πολύ, πολύ, πολύ!» είπε, φιλώντας το πρόσωπό μου παντού. Εγώ γέλασα και την φίλησα απαλά στα χείλη της.
«Και εγώ σε αγαπάω»
~*~
ΑΥΡΑ & ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Η Αύρα ήταν περίεργη. Ήταν τρομακτικά όμορφα περίεργη. Προτιμούσε την σιωπή από το να μιλά, προτιμούσε να περπατάει από το να παίρνει κάποιο μέσο, προτιμούσε να χορεύει στη σιωπή από το να διαβάζει στην φασαρία. Θα μπορούσε κάποιος να τη θεωρήσει Τέχνη με τέτοιο μυαλό που κουβαλούσε, αλλά δεν είμαι εγώ ικανός -με το φτωχό και μικρό μυαλό μου- να εκδηλώσω με επιχειρήματα τέτοια σκέψη.
ESTÁS LEYENDO
Anywhere you go [✓]
Novela Juvenil[COMPLETED] "Our dreams won't ever come true" Μία κλισέ ιστορία, όπου ένα ήσυχο κορίτσι ερωτεύεται το bad boy του σχολείου της και εκείνο την ίδια. Μα δεν έχουν όλες οι ιστορίες το κλισέ happy ending. Ειδικά η Αύρα με τον Οδυσσέα. WATTPAD || All Ri...