sensation named justin

36 3 0
                                    

Čauky, takže nový díl rules for dating boys je na světě a upozorňuji, že tenhle díl je určitě +13!! Proběhne nějaká ta erotika (hodně), takže tak. Jinak si užijte čtení a snad se bude líbit :)  Btw myslíte si, že to bude Sway a Justinovi klapat nebo se bude opakovat historie?

Vaše Ridley C


Ten večer jsme s Justinem opravdu nešli brzy spát. Popravdě jsme nešli spát vůbec.

Nevím, kolik tak může být hodin, ale určitě je dost pozdě - nebo brzy? V korunách stromů již prozpěvují ptáci a slunce se pomalu dere na oblohu.

Znovu se zahihňám a musím se chytnout Justinova kola, abych udržela rovnováhu, zatímco Justin již pět minut zápasí s klíčem v zámku u dveří jeho bytu.

"Jsi si jistý, že to je vůbec tvůj byt?" ušklíbnu se, když se mu poněkolikáté nepovede zastrčit klíč do zámku.

Justin frustrovaně rozhodí rukama a prohrábne si husté hnědé vlasy.

"Asi budeme muset přespat na chodbě," zakření se na mě, když se ke mně otočí čelem a já protočím oči.

"To jsme rovnou mohli jít ke mně na kolej," našpulím pusu a pokrčím rameny. Justin zkroutí rty do nebezpečného úsměvu a dvěma pomalými kroky přejde ke mně, jediné, co mezi námi momentálně stálo bylo jeho kolo, o které jsem se namáhavě opírala. 

Líně položí jednu ruku na řídítka a druhou se chytne rámu kola, já jen můžu omámeně sledovat, jak se díky tomuhle pohybu napínají jeho svalnaté potetované ruce.. Jeho rty jsou jen pár centimetrů od těch mých, můžu na svém obličeji cítit Justinův horký dech, v kterém byl cítit alkohol.

Nasucho polknu. Tohle se nedá vydržet. Možná to bylo tím alkoholem, možná to bylo tím, že jsem už nějakou dobu neměla kluka... možná to bylo nějakou příznivou konstelací hvězd, ale mně se v té chvíli zadrhával dech a zrychloval tlukot srdce. Nebyla jsem schopná ani uhnout pohledem jinam, jak mě ten jeho modrý pohled spaloval.

Možná uběhla celá věčnost, možná uběhlo pouze několik vteřin, nejsem si jistá, ale najednou byly Justinovy rty přilepené na těch mých a byl to ten nejlepší pocit, jaký jsem za poslední dobu zažila. Jednu ruku přitiskl na mé bedra, aby si mě přitáhl ještě blíž k sobě a druhou mi vjel do vlasů. Jeho měkké rty mě zuřivě líbaly, jazykem mi prozkoumával ústa.

Vypustím z úst hlasitý vzdech, když se ho pokusím k sobě přitáhnout ještě blíž, ale do břicha mě bolestivě zatlačí jedno řidítko, na což Justin očividně nehledí, protože mě najednou zatlačí dozadu a já narazím zády do studených dveří od výtahu. Kolo mezi námi mě sice nadále nepříjemně tlačí do břicha, ale veškeré myšlenky se mi náhle vypaří z hlavy, když Justin sjede rukou z mých beder na zadek, který pevně stiskne a své rty přesune na citlivé místo na mém krku. Znovu hlasitě vzdychnu a zajedu rukama do jeho vlasů.

Začíná se mi točit hlava z té vší rozkoše, to jsem ale ještě nevěděla, že o dvě vteřiny později ucítím Justinovu ruku na svém stehně, jak se pomalu sune pod sukni šatů. Ani nevím, jak se mu něco takového podařilo, když mezi našimi těly bylo stále to kolo.

Obě ruce zatlačím do dveří od výtahu, které mě studily do zad a lehce se prohnu, když mi Justin zajede rukou mezi nohy.

"Panebože...," vydechnu a zavřu oči.

Justin mě jemně kousne do krku a začne přejíždět prsty po jemné látce kalhotek, když po krátkém dráždění odhrne kalhotky na stranu a prsty vjede dovnitř. 

rules for dating boys [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat