Delphina'nın Anlatımından
Yaz tatilinin bittiği gün 1 Eylül'dü bugün ve ben yeni okulum için Hogwarts expressine yetişmeliydim.
Aynanın karşısında saçımı tarıyordum her şey hazırdı bir kişi hariç James Potter. "Uyan kuzen Hogwartsa gidiyoruz." Uyku sersemi olan James banyoya girdi o sırada bende bavulumu aşağı indirmeye çalışıyordum ben kim miyim? Dellphina Potter ve siz benim hayat hikayemi dinleyeceksiniz.
&
James'in dediğine göre Hogwarts'da çok eğleniyorlamış arkadaş gurubu ile bende onlarla birlikte aynı binada olacaktım Gryffindor'da buraya Ilvermorny Büyücülük ve Cadılık Okulundan gelmiştim babam bakanlıkta üst mevkide çalışan biriydi işi yüzünden buraya gelmek zorunda kalmıştık. Halimden şikayetçi değildim kardeşim Alanzo ise bizimle gelmek istememiş ve aynı okulundan devam etmek istemişti annemle babam bugün onu okula götüreceklerdi. Bu yüzden amcamlar ile kalmıştım beraber gidecektik istasyona.
Aşağı indiğimde James üstünü değiştirmiş kahvaltı ediyordu bende ayak üstü bir kaç şey atıştırdım. "James yeter artık hadi." "Ne yani aç mı kalayım?" "Bir beni yemediğin kaldı." "Bidaha anca tatilde geleceğiz bırakta rahat rahat yapayım." "Off James hadi kalk!" "Off tamam tamam geldim."
Yazarın anlatımından
İki genç heycanla 9¾ nolu peronun oraya koştular James güven verircesine kardeşi gibi gördüğü kuzeninin elini sıktı beraber koşarak duvardan geçtilar arkalarında Mrs.Potter ve Mr.Potter bu heycanlı iki gence yetişmeye çalışıyordu onların bu halerine tebesüm ederek bakıyolardı. O kırmızı göz alıcı tren gözüktüğünde James tebesümle treni izliyordu Dellphina ise etrafı inceliyordu taki James'in üstüne birinin atlayıp yere yapışana kadar.
"Patiayak dostum." "Çatalak dostum." O ikisi özel selamlaşmalarını yaparken genç kız onları izliyordu.
"Ee tatilin nasıl geçti?" "Nasıl olsun annemi delirtim bütün yaz," "Hiç akılanmiyacaksın değil mi?" "Asla!" diyerek yanıtladı genç çocuğu.
İki genç kahkalar attı taki Sirius Black'in onları izleyen genç kızı farketmesine kadar, Dellphina'yı süzdü göz ucuyla güzel bir kızdı.
"Çatalak bu kızda kim? Daha önce görmemiştim ki görsem kesinlikle hatırlarım." "O Dell-" Genç kız atıldı.
"Merhaba ben Delphina Potter." diyerek kendini tanıttı.
"James'in bir kardeşi yoktu bildiğim kadarıyla."
"Hayır zaten kuzeniyim."
"Buna sevindim artık Hogwarts'da mı okuyacaksın?"
"Evet buraya Ilvermorny'den geldim."
"İyiki gelmişsin."
"Orayı pek sevmezdim zaten hem burda James var."
"Evet ben varım hem seni herşeyden koruyabilirim." Sirius'a baktı. "Erkeklerdende"
Kız itiraz etti. "Korumana ihtiyacım yok James, kendi başımın çaresine bakabilirim."
"Korkmana gerek yok James abin burda."
Kızın kafasından tutup göğsüne bastırıyordu kız onu son gücüyle itti ama bu James'in sadece birkaç adım geri gitmesini sağladı.
"Aynı yaştayız bana abilik taslamayı kes!"
"Üfff tamam be ciyaklama" dedi.
O sırada yanlarına gelen Remus Lupin ile James'de Sirius'da onun üzerine atladılar ve tekrar yere düşme eylemini geçekleştirdiler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular/H.P
Fanfictionİlk kurgum olduğu için amatörceydi mantık hataları ve yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın. Şimdiden keyifli okumalar dilerim.