Bölüm 18

776 66 14
                                    

Sabah yatağımdan mutlu bir şekilde kalktım çünkü bugün noeldi kendime geldikten bir iki dakika sonra pencereye koştum, kar yağıyor yaşasın pencereyi hafif açtım elimi uzattım ve kar tanelerinin sıcak tenimle buluşmasını hissetim içerisi soğumaya başlayınca camı kapattım.

Noel temalı kıyafetlerimi giydim aşağı indim ama kimse yoktu hadi ama noel sabahı geç kalkmayın bari, bi bardak alıp içine su doldurdum ilk önce James'in odasına girdim suyu birden üstüne döktüm öksürerek uyandı

"Delph sen bittin!"
"Ama önce Sirius'u uyandırmalıyım."

Koşarak Siriusun kaldığı odaya girdim yatakta bi ayağı havada uyuy- bi dakika Sirius parmak mı emiyor vavvv bu ayrı bi komiken bütün suyu kafasından aşağı boşaltım

"Bir daha yapmiyacağız McGonagall"

Ne olduğunu anlaması biraz geç oldu ama en sonunda büyük bir

"Delphhh sen bittin beni güzellik uykumdan nasıl kaldırırsın!" O ara James de odaya girdi

"Hadi ama çocuklar bugün Noel."
"Bu daha büyük sorun noele mor göz altlarıyla mı gireyim?"
"Sen her zaman yakışıklısın Sirsir"
"Biliyorum Delph ama şu sirsir konusunu atlatığımızı sanıyordum"
"Hadi aşağı ininde size güzel bir kahvaltı hazırlayayım."
"James annenler sabahtan bakanlığa gitti akşamda başbaşa yemeğe çıkacaklarmış ev bize kaldı yani."
"Bizde dışarı çıkabiliriz bence."
"Bak buna varım işte."
"Hadi önce kahvaltı."

Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra hediye almak için dışarı çıktık birbirimizin hediyelerini görmeyelim diye ayrıldık amcama güzel bir şapka yengeme kolye James'e gözlük ve saat, Sirus'a ne alsam karar veremedim ama içinde baya birşey olan saç bakım setini aldım Remus için özel birşeyler istiyordum onu en sona bıraktım Lily'e muggle romanlarından hoşuma giden birkaç tane aldım Alonzo için güzel bir atkı Peter için bir bere şimdi ise Remus için birşey bulmaya çalışıyorum ne alacağıma karar veremedim daha önce sevgilime hediye almadım ki 'Çünki olmadı' çok mantıklı düşünürken gözüme birşey takıldı iki kolye birinin üstünde 'Juliet'im' diğerinin üzerinde ise 'Romeo'm' bunlar çok güzeldi aslında bir bakıma bizimde hikayemiz bu iki aşıkla başlamamışmıydı zaten?

Kolyeleri alıp paket yaptırdıktan sonra bir buket çiçek aldım mezarlığa doğru yürüdüm bunun için hazır mıydım bilmiyorum ama bunu yapacağımdan emindim mezarlığa vardığımda iki meleğimin yattığı yere gittim gözyaşlarımı hisedebiliyorum sildikçe yenileri ekleniyordu damlaların arasına

"Annem babam ben geldim biricik kızınız prensesiniz geldi sizi çok özledim bu sizsiz ilk noelim ama yanımda arkadaşlarım var James var Alonzo yok o hergele sevgilisiyle giricekmiş yılbaşına ama olsun nasıl mutluysa öyle olsun oda sizi çok özlüyor biliyorum gelmezse üzülmeyin o sevmez mezarlıkları bilirsiniz ne kadar sevdiğini biliyorum sizi."

Biraz daha onlarla dertleştim

"Annem babam ben şimdi gideyim merak etmesinler beni tekrar gelicem iyi Noeler."

En sevdiğim mevsim kış...

Yine bir kısa bölüm umarım beğenirsiniz.

Çapulcular/H.PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin