Bölüm 4

1.8K 116 104
                                    

Sirius'un Anlatımından

Günaydın kendim ah bugün yine mükemmelim aşık olmamak elde değil şu gözler şu saçlar kız olsam kesin kendime aşık olurdum bu günde çok mütevaziyim.

"Çatalak aylak kılkuyruk hadi kahvaltıya geç kalacağız." Ne tembelik ama?

"Biz zaten hazırız pati son yarım saattir senin hazırlanmanı bekliyoruz." Kesinlikle yalan.

"Ne yani şimdi suç bende mi dostum bende istemezdim bu kadar yakışıklı mükemmel harika bir insan olmayı!" Elini boşver dercesine saladı.

"Boşversene sabah sabah seninle uğraşamam."

"Siz burda didişirken kahvaltı biticek hadi gidelim." Remus haklı.

"Aylak haklı."

"Ben her zaman haklıyım dostum." Ego nerde olsam tanırım.

"İçine Sirius'un egosundan mı kaçtı."

"Hey ben ve egom hakında böyle konuşamasın kaçsa Remus'a mı kaçar?"

"Artık kahvaltıya inebilir miyiz?" Acıkmıştım güzel fikir.

Büyük salona inerken hala konuşmamız devam ediyordu hiç birini cidiye almayız yada alınmayız gerçek bir kavga yada tartışma değil sonuçta büyük salondan içeri girerken orda tek başına oturmuş kahvaltı yapan Delphina'yı gördüm yüzünde anlam veremediğim bir ifade vardı aslında ifade yoktu denilenebilir onla sadece uğraşmayı seviyordum ona beslediğim bir duygu yada hoş bulma belirtisi yoktu yanına vardığımızda "Günaydın çocuklar."
"Günaydın Delph." deyip saçlarını karıştırdı James ama o hiç birşey demedi.

"Delph neyin var? Bu hareketime normalde çok kızardın."

"Sadece sana kızacak halim yok James."

"Hasta değilsin değilmi?"

James kuzenine gerçekten değer veriyordu kardeş gibi görüyorlardı birbirlerini ama benim bir kardeşim olmasına rağmen onlar gibi olamadık Hogwarts'a başladığımdan beri düşman gibiyiz onu gerçekten çok özlüyorum sonuçta kim kardeşinin ondan nefret etmesini ister ki en azından ben istemem. Üzgün yüzümü hemen düzeltim ama kalbimin acısını düzeltemedim.

James Delphina'nın ateşi falan var mı diye kontrol ediyordu.

"James çocuk değil ya hasta olsa söylerdi zaten."

"Ah Sirsir ilk defa haklı konuştu."

"Sensin Sirsir benim mükemel ismim varken Sirsir de neymiş hem ben her zaman haklıyım."

"Peki ama kendini kötü hisedersen hemen hastane kanadına gidiyorsun."

"Tamam anne."

Delphin dediği şeye güldüm hala James'i sinir ediyordu bende onları gülerek izliyordum yada Delph'i James'i izlicek halim yok insanlar yalnış anlar ama Delph'e böyle bakmaya devam edersemde James yalnış anliyacak.

Delphina'nın anlatımından

Hogwarts'da yeni bir güne merhaba dedim ama bugün bek halim yoktu ya hasta olucam umarım ki olmam hasta olmaktan nefret ediyorum ama çok sık hasta oluyorum.

"Delph ben aç değilim kütüphaneye gidiyorum."

"Sanada günaydın Lily."

"Ah üzgünüm biraz acelem varda günaydın."

Çapulcular/H.PHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin