Sabah mutluluktan erken kalkınca bende Jamesi çok güzel bir şekilde uyandırmaya karar verdim odasının kapısını açtım yatağının karşısına geçtim ve üzerine atladım
"James evleniyorum!" Birden korkup kalktı
"Ne! Offf sabah sabah bunun için mi kalkdırdın?"
"James evleniyorum dedim farkında mısın?"
"Evet bir dakika bunu zaten biliyordum."
"Biliyor muydun bunu bana nasıl söylemezsin?"
"Süpriz olmazdı o zaman kuzen." Haklıydı
"Doğru hadi git köpeciği uyandırda işe gidelim."Odasından çıkıp kendi odama gittim üzerimi değiştirdikten sonra aşağı inip kahvaltı hazırladım yengem ve amcam sabah erken kalkıp gitmiş olmalıydılar onlarında mesaisi artık çok uzun oluyor ve yoruluyorlar karanlık çağın başladığı bu zamanlarda herkes harıl harıl çalışıyordu biz yeniler daha az deneyimimiz olduğu için arka planda tutuluyorduk daha çok.
Kahvaltıyı hazırlamam bitince onlarda geldi hızlı bir şekilde kahvaltı ettik ve bakanlığa ışınlandık herkes normalde olduğundan daha panikti bir yerlere koşuşturuyorlardı çocuklarla vedalaşıp kendi departmanıma gittim yine masamda bisüru dosya vardı o sırada bir kadın geldi
"Potter saldırı düzenlemişler kalk gidiyoruz!"
"Bende mi geliyorum?" Şaşırdım bu istenmezdi normalde."Burda senden başka kaç tane Potter var?"
"Doğru hemen geliyorum."Olay yerine ışınlandığımızda büyüler havada uçuyordu 'Acaba başka ne olacaktı?' sen sus iç ses.
Hemen asamı çekip saldırmaya çalışan karşı tarafa birkaç büyü yolladım yine bir köye saldırmışlardı yerde yatan bir kaç ceset vardı o an onları düşünmemeye çalıştım üç ölüm yiyeni hakladıktan sonra etrafa bakmaya başladım öldürdüğüm sayısı dörde çıkmıştı bir çocuğu korumaya çalışırken kendimi koruyamadım en son hatırladığım şey çocuğun kaçtığıydı her taraf karanlık olsa da önemli olan çocuktu öyle değil mi?
Ehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular/H.P
Fanfictionİlk kurgum olduğu için amatörceydi mantık hataları ve yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın. Şimdiden keyifli okumalar dilerim.