Bölüm -4-''

637 33 3
                                    

Şebnem o gün yorgunca kendini koltuğun rahatlığına bırakmış uzanıyordu. Eskisi gibi değildi. Buna A etkisi mi demek lazımdı? Kainat ve Almilla da öyleydi. Kainat düşünüyordu. A kim olabilirdi? Başı ağrıyordu. Uyumak istiyordu. Almilla ise bütün bunların merkezinde olan şeyi düşünüyordu. Kızlar A'ya cidden kafayı takmış durumdaydı. O sırada meaj geldi Almilla'ya ''Merhaba,yalancı. Oyun başlıyor-A'' yazıyordu. Almilla ise Kızların yanına gitti bir teleşala.''Kızlar'' diye bağırdı. Şebnem ve Kainat ona baktı. ''Ne var Almilla?'' dedi Kainat. '' A bana mesaj attı.'' dedi. Şebnem ise sinirle '' Ne diyor ?'' Almilla kaşlarını çattı '' Oyun başlaıyor yalancı yazıyordu'' dedi. Şebnem ise '' Bu da ne demek?'' Kainat rahatsız olmuştu. Kaşlarını çattı '' A neyin peşinde ?'' dedi tedirginlikle. ardından zil çaldı. Kızlar aynı anda çığlık attı. Almilla ise ''kızlar üçümüz ayrılmayalım olur mu? '' diyince Şebnem ve Kainat birlikte başlarını olumlu yönde sallladılar. Yavaşçakapıya doğru yaklaştılar. Almilla kapının deliğinden baktı ve derin bir rahatlama gedli. ''Selim'miş'' dedi rahatça. Kızlar da derin bir oh çektiler. Almilla kapıyı açtı. Selim gülümsedi. ''Bir sorun mu var kızlar geciktiniz?'' Şebnem hemen geçiştirerek'' Yok canım, ııı şey işimiz vardı da'' Selim gülüşünü bozmadan ''Güzel'' dedi ve Şebnem'e bakarak ''Aslında ben ... Bu akşam yemeğe çıkabilir miyiz ?'' diye sormaya geldim. Şebnem gülümsedi ama Almilla'ya bir şey olursa? A bir şey yaparsa '' Bir şartla kızlar da gelecek.'' dedi Şebnem Selim ise ''2 kişilk yer ayrıttırdım.'' dedi. Şebnem bahaneyle '' Can ve Özgür de gelsin o zaman '' dedi. Selim ise kabul etmek zorunda kaldı. '' Öyleyse Can ve Özgür ile konuşuyum ben haber veririm.'' Almilla ve Kainat sırıttı. Şebnem ise tebessüm etti. ''Peki '' dedi Şebnem ve gülümsemeye çalıştı. Selim tekrardan ''Her şeyin yolunda olduğuna emin misin?'' Şebnem ise '' Evet '' dedi. Selim emin değildi. Ama ''Pekala görüşürüz'' dedi ve gitti. Kızların tüm o gülümsemeleri solmuş A'nın neler yapabileceğini düşünmeye başlamışardı. Şebnem ise ''Kızlar biliyorum A mesajı ile gerçekten kötü bir gündeyiz ama elbise bakmamız gerek. Kızlar ise onaylayarak '''Peki '' dediler. Şebnem ilk defa alışveriş yapmak istemez. ''Kızlaar ilk defa canım alışveriş yapmak istemiyor evden bir şeyler giyelim'' Kainat ise ''Aynen diyerek onu onayladı. Şebnem mavi bir elbise Kainat yeşil bir elbise Almilla da uzun  sarı bir elbise giyer ve uygun ayakkabıyı giyer . Şebnem 'e mesaj gelir şöyke yazıyordur '' Birirlerinin eğlencesini bozmak en güzel şey -A'' yazıyordur. Şebnem'in mutsuz olduğunu gören Almilla ve Kainat ''Yine mi A'' diye sorarlar. Şebnem ise ''Evet'' der. '' Eğlencemi bozakkmış öyle yazıyor'' dedi. Kainat ise ''Dikkatli olamlıyız'' dedi ve makyajını yapmaya başladı. Almilla takıları takıyordu. Şebnem ise çoktan hazırdı. Şebnem saate baktı 17.00'dı. Ne çabuk geçmişti saatler! ''Kızlar acele  edin'' dedi Şebnem.

O sırada Selim aradı Şebnem 'i.''Alo?'' dedi Şebnem ilk çalışta.''Şebnem biz yarım saate sizi almaya geliyoruz'' dedi ''Peki biz hazırlandık zaten'' dedi Şebnem. ''Peki o zaman gelince ararım'' dedi ''Görüşürüz'' dedi Şebnem ve kapattı. Kızlara döndü. ''Kızlar harika görünüyorsunuz'' dedi  ve gülümsedi. Kızlar da Şebnem'e gülümsedi. 

Sonunda Almilla ve Kainat hazırlanmaya bitirmişti zaten yarım saat geçmişti.Selim Şebnem'i aradı ''Alo Şebnem biz evin önüne geliyoruz ,siz evden çıkın'' dedi Şebnem ise 'onayladı  ve kapattı. Kızlar aşağıya indi ve bahçede beklemeye başladı. Sonunda arabayla geldiler. Selim ,Can ve Özgür arabadan indiler. Kızların güzelliklerine baktılar ve öylece kaldılar sanki. Şebnem öksürerek ''Arabaya binsek diyorum Selim'' dedi ve Selim ise ''Tabii'' dedi arabanın kapısını açtı. Kızlar önden girdiler. Selim aabayı sürüyordu. Can Kainat 'a gülümsedi ve ''Çok güzel olmuşsun '' dedi. Kainat gülümsedi ve ''Teşekkür ederim Can'' dedi. Özgür Almilla 'ya gülümseyerek bakıyordu.Almilla da ona. Yolda pek konuşmadılar .Sonunda restoranta varmışlardı. Çok güzel bir yerdi. İlk önce Can Selim Özgür inerek kapıyı açtılar. Kızlar da indi. Çok güzel bir yerdi.İçeri geçtiler. Çok fazla dolu değildi. Ayırt edilen yere geçmeden önce bir adam geldi ''Hoşgeldiniz Selim bey, ayırt etttiğiniz masalar ilerde dedi cam kenaarını gösterek'' Selim gülümseyerek ''Teşekkürler '' dedi ve söylenen yere geldiler. Kainat -Can, Almilla - Özgür Şebnem -Selim hepsi ayrı masalardaydılar ama yakındılar. Sohbete dalmıştı hepsi de. Almilla lavaboya gitmek için kalktı ve gitti. Diğerleri de dansa kalkmşlardı. Her şe normal giderken bir anda biri bağırdı ''Yardım edin ''diye.

İNŞALLAH beğenirsiniz Vote ve yorum eksik olmasın 

Kaçak YalancılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin