Öykü kendisini ne kadar iyi hissetmese de kızların desteği ona iyi gelmişti. Yaklaşık bir buçuk hafta geçmişti. A'dan bir mesaj dahi gelmiyordu. Şebnem şirketteydi. Selim de demişti zaten ''Senin yerine babam geçici birini yani Hülya'yı işe aldığını söylemişti. '' Şebnem zaten Hülya'dan nefret ediyordu. Hülya da ondan. Almilla ve Öykü evdeydi sadece. Kainat'dan bahsetmeyi unuttum. Can ile birlikte şu an sinemadalar. Romantik bir film izliyorlar,evet. Anlayacağınız KaiCan süper ilerliyor. Can işlerine biraz ara verdi,böylelikle Kainat ile görüşebiliyor. Neyse,gelelim Öykü'ye. Kendisinin yaşadıkları malumunuz,hala etkisinde. Bir de Ayaz olayı var tabii. Öykü ve Almilla birbirlerine bakıştıklarında 'sıkıldım' duygusunu görebilirsiniz. Almilla '' Öykü çok sıkıldım bir şey mi yapsak'?'' Almilla Özgür'den ayrılmıştı,Öykü'nün sevgilisi yoktu. Öykü de bu fikre katılarak ''Bence de.'' diye mırıldandı. ''Film izlesek?'' diye Öykü'Ye bakınca Öykü yapacak başka bir şey bulamıyınca kabul etmek zorunda kaldı. Almilla film seçmeye başladı. Zil çaldı. Almilla kim diye bakmaya gidip kapıyı açtı. Karşısındaki kişiye bakınca kaşlarını çattı ''Özgür?!'' şaşırdı. Özgür ürkekçe gülümsedi '' Almilla içeri girebilir miyim?'' dedi aynı ürkeklikle. Almilla kaşları çatılı biçimde ''Özgür,telefonda söyle-'' Özgür Almilla'nın sözünü kesip '' Bir şans ver,lütfen'' diyip en masum bakışını attı. Almilla düşündü. Özgür'ün bu bakışına ''Son şans '' diye mırldanınca Özgür gülümsedi ''Pekala,bir plan hazırladım sana uyarsa tabii. Hafta sonu pikniğe gitsek?'' Almilla şaşırdı. Böyle bir şey beklemiyordu. ''İyi ama bu havada nasıl olacak ki?'' Özgür her şeyi planlamışca konuştu ''Hava durumuna baktım. Güneşli gösteriyor'' Almilla ''Sadece biz mi,Şebnem ,Kainat,Selim,Öykü,Can ya onlar?'' diye sorunca Özgür ''Onlarla konuştum,Öykü hariç tabii,ona sen söylersin. Bir haftadır dışarı çıkmıyor. Değişiklik olur hem.'' Almilla'ya bu fikir uygun gelmişti Hep birlikte uzun zamandır bir şey yapmıyorlardı. ''Peki'' dedi ve gülümsedi. Özgür Almilla'yyı gülümsetebildiği için çok mutluydu. ''Peki,o zaman görüşürüz. '' dedi. Almilla da ''Görüşürüz'' diyince Özgür uzaklaştı ve Almilla da kapıyı gülümseyerek kapattı. Şu an çok mutluydu. Hem Özgürle barışmış,hem de pikniğe gideceklerdi. Almilla Öykü'ye gülümseyerek gelince Öykü kaşalrını çattı ''Hayırdır,Almilla ya iyi misin?' Ne bu gülümseme,pardon sırıtış!'' Almilla somurtarak ''Özgürle barıştık.'' Öykü de gülümsedi ''E,ne güzel .'' Almilla da gülümseyerek kaşlarını kaldırdı ve ''Pikniğe gidiyoruz,Şebnem,Selim,sen,ben,Özgür,Can,Kainat,kabul edersin değil mi?Sen de gel lütfen'' diyerek son cümlede tıpkı Özgür gibi masum bakışını attı. Öykü Almilla 'nın bu haline güldü ve ''Tamam,tamam.'' dedi Almilla gülümsedi ve ''Hah,şöyle gülen Öykü geri geldi. Özlemişim.'' Almilla'nın bu sözüne Öykü daha çok güldü,bu sefer Almilla da katılınca krize girer gibi gülmeye başladılar.
-------------------------
Şebnem şirketle ilgili evraklara,dosyalara göz atıyordu. Hülya geçici olarak işe alınmıştı fakat hala gitmemişti. Şebnem bu düşüncenin aklına gelmesiyle kaşlarını çattı fakat hala dosyaya odaklanmaya çalışıyordu. ''Şebnemimiz şirkete de gelirmiş '' alayla bu sözcükleri söyleyen kişiye baktığında bunun Selim oldğunu gördü. Sahte bir gülüş attı. ''Selim bey'.'' dedi aynı alayla Şebnem resmi olmaya çalışarak. Selim Şebnem'in bu haline güldü. ''Bakıyorum erkencisiniz'' dedi Selim . Şebnem özgüvenli bir şekilde gülümseyerek '' Şebnem Gürsoy işini asla yarına bırakmaz. '' Selim eski Şebnem'in tekrar geri dönmesine sevinerek bir yandan da egoistliğine gülerek ''Ondan iki haftadır yoktunuz Şebnem hanım '' dedi az önce Şebnem'in resmiyetini taklit ederek. Şebnem de eski Selim'in geri dönmesine sevinmişti.''İsterseniz işinizin başına dönün Selim bey,zira orada çok sevdiğiniz (!) Hülya olabilir.'' Selim şimdi anlamıştı Şebnem'in neye sinirli olduğunu. Gülerek ''Hülya'yı sevmediğimi çok iyi biliyorsun Şebnem.''Şebnem biraz da olsa içten içe sırıtarak ''Ya kimi seviyorsunuz öyleyse Selim bey?'' dedi Selim'e bakarak. Selim tam cevap vereceği sirada ''Selim.'' diye yanına Hülya geldi. ''Şu dosyaya bir bakar mısın?'' Şebnem sinirlenmişti. Selim ''Tabii.' dedi ve Hülya'nn yanına gitti. Şebnem şu Hülya'ya epey bir gıcık oluyordu. Saate baktı daha işin bitmesine saatler vardı. Baya da sıkılmıştı. En iyisi kızları aramak diyip biraz da olsa işe ara verdi. Almilla'yı aradı ''Alo Şebnem?'' diye açtı Almilla en neşeli sesiyle. Şebnem Almilla'nın ses tonundaki mutluluğu fark etmiş olacak ki ''Almilla hayırdır ne bu mutluluk?'' diyince Almilla Özgürle barıştığını piknik için çok seinçli olduğunu vs. anlattı. Şebnem piknik kısmını biliyordu Çünkü Özgür Almilla ie konuşmadan önce Selim ile kendisine haber etmişti. Almilla Öykü'nün de mutlu olduğunu söyleyince Şebnem gülümsedi. Uzun bir konuşmadan sonra ikisi de telefonu kapadı. Şebnem telefonu kapar kapamaz yanında Selim'in kızgın yüz ifadesiyle karşılaştı. ''Hayırdır Selim ne oldu?'' dedi ama ne olduğunu biliyordu. Çok konuşmuştu.'' Şebnem,işini aksatmanı istemiyorum,Hülya'ya bu kadar gıcık oluyorsun,fakat onun gitmesi için hiçbir şey yapmıyorsun. Bir düzende işinde çalışırsan,babam Hülya'yı çıkarır başka yerde çalışır Hülya. Zaten geçici diye. Olur da işinde düzenli çalışmaz,böyle telefonda konuşursan orasını bilemem.'' Selim sözünü tamamlayınca ''Bitti mi?'' dedi Şebnem sanki onu hiç dinlememişçe. '' Evet,bitti.'' dedi Selim. Şebnem Selim'e baktı. ''Sen niye Hülya'nın bu kadar gidip gitmemesiniumursuyorsun ki?'' diye sordu. Selim ''Şebnem yani işininden olmanı istemem.'' diyebildi. Şebnem gülümsedi. Selim bahane bularak ''Neyse,ben işime vakit harcamalıyım hadi işine bak sen de.'' diyip uzaklaştı. Şebnem zaferle gülümsüyordu.
----------------------------
İki gün çabucak geçmiş,sonunda cumartesi gelmişti. Kızlar piknik hazırlıklarını yapıyorlardı. Almilla ve Kainat mutfakta,Şebnem ve Öykü ise giyecek vs(kıyafetlerin çamur filan olmasına karşı) yedek giysiler hazırlıyorlardı. Zaten arabyla gidecekleri için birkaç tane aldılar. Bu sırada Almilla ve Kainat soğan,domates bütün eksikleri sepete dolduruyorlar,aynı zamanda da çatal,peçete gibi şeyleri de almayı ihmal etmiyorlardı. Almilla son kez sepete baktı ve ''Unuttuğumuz bir şey yok herhalde.'' diyip Kainat'a baktı. Kainat sepeti kontrol ederken ''Yok her şey burada. ''' Zaten Selim,Can,Özgür mangaı yapacaklardı. Sadece ek malzemeler almıştı kızlar. Mutfaktan çıkıp Öykü ve Şebnem'in yanına gittiler ''kızlar her şey hazır mı?'' Şebnem ''Bir dakika '' dedi en sevdiği kıyafetini çantaya koyarken Kainat kaşlarını çattı ''Şebnem pikniğe gidiyoruz,podyuma çıkmayacağız.'' Şebnem umursamaz bakışla ''Ya zaten bu elbiseyle gitmeyeceğim,yedek sadece''' Öykü de ''Ben bitirdim derken çantanın fermuarını kapattı. Gülümseyerek Almilla ve Kainat'a baktı ve ''Bizim Selim,Can ve Özgür ne yapmış?'' dedi. ''Haberimiz yok'' dedi somurtarak Almilla. ''İNŞALLAH her şey yplundadır '' dedi Şebnem. Kainat ''Ararlar gelmelerine yakın heralde.'' dedi ve der demez telefon çaldı. Can arıyordu ''Can arıyor.'' diye açtı ''Alo Can?'' dedi Kainat merakla. ''Kainat birazdan geliyoruz her şey hazır öyle değil mi?'' diye sordu. ''Evet evet,hadi gelin bekliyoruz,görüşürüz.'' dedi ve kapattı ''Birazdan geliyorlarmış'' dedi Kianat açıklama yaparken. Şebnem gülümsedi. ''Selim mangal yapacak vay be.'' dedi ve güldü. Kainat da ''Sen Can'ı gör de bir bak istersen. '' diyince Almilla ''Özgür de fena mangal yapmaz hani.'' diyince herkes gülmeye başladı.Kapının sesini duyunca Kainat aceleyle kapıyı açtı. Selim vardı. Kainat'ın elindeki sepeti aldı. Şebnem ve Öykü elinde çantayla,Almilla da poşetle gelmişti. Can,Özgür ve Selim hepsini teker aldı ve arabay yerleştirdi. Sonunda kızlar da arbaya bindi. Ardından Can arabaı sürmeye başladı. Araba gayet rahattı. Pikniği ağaçlık bir yerde yapacaklardı. Bunun için bütün kızlar tayt vs. rahat kıyafetler giymişti. Şebnem kulaklığını çıkardı ve kulağına taktı. Güzel şarkılarla gözlerini kapattı. Almilla ise kitap okuyordu. Kainat Can ile flan konuşurken Öykü de onlara eşilk etti. Derken konu mangala geldi. Şebnem 'de zaten şarkı dinlemekten sıkılmış,kendini konuya kaptırmıştı. ''Selim mangal da yaparmış.'' dedi Şebnem alayla ve güldü. '' Bana yardım edeceksin biliyorsun değil mi Şebnem ?'' Şebnem gülmeyi kesti. ''Tabii! Ben çok iyi bir aşçıyım!''' dedi özgüvenle. Selim güldü. ''Almilloşum'a bakın siz en güzel en şirin aşçı o.'' Almilla Özgür'e gülümsedi. ''Hadi oradan,Kainat'dan daha iyisini tanımıyorum'' diyince hep beraber güldüler. Can radyodan güzel bir şarkı açtı ve herkes şarkıya eşilk etmeye başladılar. Kızlar son bir aydır ilk defa bu kadar mutlu oldular ve gülümsediler. A 'dan mesaj almıyorlardı almak da istemiyorlardı zaten.Almilla kitabını çantasına koydu. Şebnem de telefonunu ve kulaklığını .... Sonunda,piknik alanına varmışlardı!
Selamün Aleyküm! Şimdi burada kesilir mi diye sormayın,yeni bölüm erken gelir. A biraz olmasın hayatlarında,biraz eğlensinler dimi canım? Hep aksiyon nereye kadar.... neyse İNŞALLAH beğenirsiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Yalancılar
RandomPretty Little Liars adlı dizideki konu Kaçak Gelinler'de olsa ne olurdu? Öykü, Almilla ,Kainat ve Şebnem. 4 genç kızdan biri bir gece kaybolsa ve geri kalan kızlar A adlı birinden mesaj alsa ne olurdu?