Selamün Aleyküm ! Size bölümün erken gelecğeini söyledim. İNŞALLAH beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum !
Kızlar yepyeni bir güne uyanmıştı. Almilla kahvaltıyı çoktan hazırlamış kızlara bağırdı ''Kızlar hadi kahvalatıya'' diye bağırmasıyla''Amilla kahvaltı da hazırlarmış'' diyen Kainat'ın alaylı tonundaklai sesi öne çıktı. ''Ne var canım biz de bir şeyler biliyoruz'' Kainat pijamalarıyla mutfağa geldi ve gülümsedi''Çok güzel olmuş sen mi hazırladın cidden?'' Almilla gülümsedi ''Evet.'' O sırada Şebnem 'in de pijamalarıyla gelmesiyle kızlar gülmeye başladı. Çünkü bu haliyle oldukça komik görünüyordu. ''Ne gülüyorsunuz ya bir günaydın der insan'' Şebnem uykusunu tam olarak alamamıştı. Kainat gülmeye devam ederek ''Şu haline bir bak istersen'' dedi. Şebnem kaşlarını çattı. Kızlar gülmeyi kesti. ''Peki peki '' dedi Almilla. Şebnem masaya bakt ve gülümsedi. Tostlar,peynirler,salatalık, domatesler,ballar kaymaklar gerçekten çok güzel duruyordu.Zil çaldı. Bilin bakalım kim? Kainat Şebnem'in aksine pijamalrıyla umursamadan kapıyı açmay gitti. Şebnem pijamalrıyla bakkala gidemezdi çünkü. Kainat kapıyı açınca gelen kişiye baktı ''Selim hoşgeldin'' Kainat Şebnem'e baktı. Şebnem ''Selim mi?'' diye Almilla baktı. ''Almilla Selim beni bu halimle görmesin!n,çocuk yaşam sevincinin dibini sıyırır '' Kainat'a baktı. ''Bir bahane bul ''diyerek sessize konuştu. Kainat Selim'e baktı ve gülümsedi. ''Günaydın Kainat da içeride her şey yolunda mı?'' dedi kaşlarını kaldırarak. Kainat gülümsedi ''Evet de,sen Şebnem'i arıyorsu ıı şey Şebnem üstünü dğeiştiriyor'' diyince Şebnem'e bir bakış attı. Şebnem kaşlarını çattı. Bravo,bu muydu bahane! Şebnem hızla odalarına koştu. Selim gülümsedi ''Peki içeri geçebilir miyim?'' dedi. Kainat son anda kapıda beklettiği aklına gelince 'Tabii'' dedi ve gülümsedi. İçeri geçtiğinde Almilla ile karşılınca gülümseyerek ''Günaydın Almilla'' dedi. Almilla da gülümseyerek'' Günaydın'' demesiyle bir şeyin kırıldığını duydular. Kainat kırılan tarafa baktı. Şebnem orada olmalıydı. ''Şey ya Şebnemdir'' diyip Kainat hızlı adımlarla yatak odasına gitti. Vazoyu kıran Şebnem'e sinirle baktı. ''Şebnem ne yapıyorsun?'' dedi sessizce. Şebnem '' Kainat biraz acele ediyim derken oldu neyse Selim içeride mi?'' Kainat ''Evet çabuk ol ''demesiyle odadan çıktı ve hızla mutfağa gitti. Gülümsedi '' Şebnem'in sakarlığı tutmuş'' dedi gülerek. Selim de gülümsedi. Almilla konuyu değiştirerek '' Selim istersen sen de masaya geç birlikte kahvaltı yaparız Şebnem de gelirse İNŞALLAH '' Selim gülümsedi. ''Tabii. '' Şebnem mutfağa ulaştığında üzerinde düzgün kıyafetleriyle Selim'e gülümsedi. ''Günaydın'' dedi. Selim gülümsedi ve ''Sana da uykucu'' demesiyle Şebnem sahte bir gülüş attı. Birlikte kahvaltıya otrudular.
--------------------------
Şebnem ve Selim kahvaltıdan sonra dışarı çıkmış deniz havasında yürüyorlardı. Selim Şebnem 'e baktı. Biraz mutsuz görünüyrdu. ''Şebnem iyi misin?'' diye Şebnem'e baktı. Şebnem gülümsemeye çalışarak '' Evet iyiyim'' dedi ve ekledi ''Sadece-'' duraksadı. Selim kaşlarını çattı ''Sadece ne?'' Şebnem Selim'e baktı e yürümeyi durdurdu ''Öykü A olabilir mi?''
--------------------
Öykü sabah yürüyüşüne çıkmıştı. Kızlar şu an kahvaltı yapıyor olmalı diye düşündü. Hava biraz soğuktu. Beresini takmıştı. Montunu da giymişti. Hava rüzgarlıdı ve sabah olduğu için kimse yoktu. İşte tam bu sırada birisi ağzını kapadı ve Öykü bayıldı.
--------------
Selim kaşlarını tekrar çattı. ''Ne?'' dedi. Şebnem ''Biliyorum o bizim arkadaşımız ama kaybolmadan önce de bize hep soğuk davrandı. Komiserin söylediği sözler de var tabii.'' Selim ''Anlıyorum ama bence Öykü değil. Öykü A ise kimden kaçtı? '' Şebnem tedirgindi.''Haklısın. Selim ben üşüdüm başka bir yere gitssek?'' dedi gülümseyerek . Selim de gülümsedi ''Tabii.''
-----------
Almilla ve Kainat kahvaltı sofrasını topladılar. Telefonlarına bir mesaj geldi. Kainat ve Almilla açtılar.
''4'e bir olamayacaksınız demiştim.-A'' Kainat ve Almilla birbirlerine baktılar. 'Bu da ne demek?'' dedi Almilla. Kainat kaşlarını çattı ve düşündükten sonra ''Öykü'yü aramalıyız.'' dedi ve Öykü'nün numarasını çaldırdı. Açan kimse yoktu. Almilla endişelenmeye başlamıştı. ''Komiser ne olursa arayın demişti belki de onu aramalıyız?'' Kainat etrafa baktı. ''Şebnem'i de arayalım ve birlikte gidelim .'' diyince Almilla da onayladı ve Şebnem 'i aradılar.
-----------------------
Şebnem bir kafeye geldiklerinde az da olsa ısınmışlardı. Selim ''Daha iyi misin?'' diyince Şebnem gülümsedi ''Evet.'' Şebnem 'in telefonu çalmaya başladı.Almilla arıyordu. ''Hayırdır ya, Almilla arıyor'' Selim kaşlarını çattı. ''Alo Almilla?''' dedi Şebnem. Almilla endişeyle konuşmaya başladı ''Şebnem çabuk komiserin yanına gitmeliyiz sanırım Öykü kaçırıldı, A dan mesaj geldi ve size dörde bir olmayacağımı söylemiştim yazıyordu Öyküü'yü aradık fakat cevap vermedi'' hızlıca konuşmuştu Almilla. Şebnem kaşlarını çattı''Ne? Tamam biz sizi almaya geliyoruz'' Selim'e bir bakış attı. Selim ne olduğunu anlayamamıştı. Şebnem montunu da alarak ''Geliyoruz. '' dedi ve kapattı. Selim'e döndü. Selim hemen arabanı al kızlarla komisere gidiyoruz ne oldğunu yolda anlatırım.'' Selim hiçbir şey anlamıştı ancak masadan kalktı ve dışarı doğru yol aldılar. Arabası şirketteydi. ''Şebnem arabam şirkette,taksiye binelim'' dedi.Ardından oradn geçen taksiye baktılar ve durdurdular.
--------------------------
Kainat tedirgindi. ''Nerede kaldılar?'' dedi. Almilla ''Ya sabret gelirler.'' teselli etmeye çalıştı ancak kendisi de Kainat dan pek farklı değildi. Sonunda zil çaldı. Zaten hazırlardı. Kapıyı açtılar. Şebnem ''Kızlar hazısınız dğeil mi?'' demesiyle kızlar onayladı. Taksi onları evin hemen ilerisinde bekliyordu. Taksiye bindiler.
-----------------------
''En son Öykü'yü nerede gördünüz?'' dedi komiser her zamanki şüheli tavrıyla. Açıkçası kızlardan neden şüphleniyordu kızlar hiçbir zaman anlamamıştı. ''En son kahvaltıdan 2 saat önce gördük'' diye yanıtladı Kainat. Komiser Almilla,Kainat ve Selim'e bakış attı. ''Peki ya siz?'' diyince Almilla ''Kainatla aynı '' dedi. Şebnem de''Selim le ben dışarıdaydık biz de aynı kahvaltıdan 2 saat önce gördük'' Komiser ''Telefondan yerine ulaşamadık telefonunu kaçıran kişi atmış olmalı.'' dedi. Kainat merakla '' Peki ne yapacağız?''' dedi. Komiser ''Aslında birisinin kaçırılması için 2 saat çok erken yani şu an arayamayız.'' Şebnem sinirle komisere baktı ''Ne demek bakamayız,A'nın mesajını kızlar size gösterdi bırakın arayın işte.'' Tam o anda Şebnem'in telefonuna mesaj geldi. Bu Öykü'nün resmiydi. Komiser de baktı. '''Pekala haklısınız.'' dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Yalancılar
De TodoPretty Little Liars adlı dizideki konu Kaçak Gelinler'de olsa ne olurdu? Öykü, Almilla ,Kainat ve Şebnem. 4 genç kızdan biri bir gece kaybolsa ve geri kalan kızlar A adlı birinden mesaj alsa ne olurdu?