Bölüm 2

829 38 0
                                    

Öykü'nün kaybolmasının ardından 1 yıl geçmişti. Şebnem alışveriş merkezindeydi . Yeni kıyafetlere bakıyordu. Her zamanki güzelliği üstündeydi. 1 yıl ne çabuk geçmişti. Kasiyere ''Bu kıyafet kaç lira?'' diye sordu. Kadın gülümseyerek '' 300 Tl ''' dedi. Şebnem şaşakınc ''' Bu pazar kıyafeti için 300 Tl mi? Senin Iq seviyen ayakkabı numarandan daha büyük değil.'' Kadın bu şımarık kıza bakarak ''Hanım efendi - diyince şebnem sözünü keserek ''Şbenem Gürsoy ben'' dedi. Kadın sinirlerine hakim olmaya çalıştı. '' Anlıyorum efendim,ama bu bizim elimizdeki bir problem değil.'' Şebnem kibirle gülümsedi.

''Benim adım Şebnem Gürsoy benim güzelliğime bu kıyafetler yarı fiyatına indirilir'' dedi. Kadın ise sinirle '' Hanım efendi lütfen mağazadan çıkar mısınız? '' kibarca söylemey çalışıyordu ama kabaydı. Şebnem '' Sen-beni-mağazadan-kovuyorsun?!' dedi vurgulayarak her kelimeyi. ''Evet hanım efendi lütfen'' derken  Şebnem'in kolundan tutmuş çıkışa doğru sürüklüyordu.''Seni bulacam'' dedi Şebnem sonra çıkışta sinirle omuz silkti. O anda telefonu çaldı . Şebnem arayana baktı Kainat yazıyordu. Hızla açtı .''Alo?'' dedi az önceki sinirle. ''Alo Şebnem ?'' dedi Kainat.''Efendim?'' dedi Şebnem sinirle hakim olmaya çalışarak. ''Şebnem bir şey mi oldu?'' dedi Kainat. ''Az önce bir mağazadaki asistanla kavga ettim de. Ee sen ne diye aradın?''Kainat ise '' Bugün Almilla'nın doğum günü'' dedi .Şebnem ise unutmuşcasına''Evet! Hediye almayı unuttum! Ne yapalım? O zaman sen hazırlıkları yap ben hediye seçeyim lur mu ?'' dedi neşeyle. Kainat ise onaylarca '' Tamam çabuk ol.'' dedi ve kapattı . Şebnem hızla mağazaları gezmeye başladı.

-------------------------------------------------

Almilla yorgunca eve gelmişti. Kendi doğum günü olduğunu bile unutmuş durumdaydı. Kafede işler yoğundu o gün ve cumaydı. Hafta yorgunluğu  yani.Işıklar sönüktü eve girdiğinde. O anda ışıklar açıldı ve herkes dört bir yandan ''İyi ki doğdun !!!'' dedi. Almilla şaşaırmış kalmıştı. Kendi doğum günü olduğunu anlayınca tebessüm etti. ''Arkadaşlar..'' dedi mutluydu. Müfit abi, İzafet Şebnem Kainat Can Selim Özgür vardı . özgür yanına geldi .''İyi ki doğdun Almilla '' dedi gülümsedi.''Teşekkürler '' dedi ve her birine sarıldı. Şebnem ve Kainat hediyelerini önceden verdiler. Şebnem fotoğraf albümü verdi.Anıların olduğu. Kainat ise  bir elbise almıştı. Almilla gülümseyerek arkadaşlarını sarldı. Doğum günü pastasını üfledi ve gülümsedi.Herkes alkışladı . Tekrardan ''Doğum günün kutlu olsun Almilla dedidler.

Biliyorum kısa oldu diğer bölüme telafi ederim.İNŞALLAH beğenirsiniz

Kaçak YalancılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin