Selamün Aleyküm ^^ Öncelikle üzgünüm sınav haftasındayım pek ilgilenemedim ama harika bir bölüm sizleri bekliyor İNŞALLAH beğenirsiniz.
Kahverengi saçlı kız ''Evet Ege bey Kainat'ı tanıyorum '' .'' Ege gülümsedi. ''Güzel planı anlatıyorum'' dedi ve her şeyi anlatmaya bşaladı.
-------
Kızlar A nın neler yapabileceği konusunda fikir yürütmeye çalışıyordu. A kim olabilirdi ki? Gerçekten onlardan bu kadar nefret eden ? Kızlar sıkılmıştı içlerinden Kainat konuştu ''Yeter artık. Bu A ile ilgili sadece polisler araştırma yaparsa onu bulamayız'' dedi. Almilla ''Ne yapabiliriz ki?'' Kainat düşünüyordu. '' Tüm bu ipuçları ... Yani resimler mesajlar iyice araştırmalıyız'' Şebnem ise ''Bence A Ayaz veya Arda hatta Ege bile değil. A ya yardım ediyorlar. A bu kadar çabuk kimliğini belirtmez'' Kainat ve Almilla hiç konuşmayan Şebnem 'in konuştuğunu görünce ona baktı ''Peki kim olabilir ?'' dedi Kainat. Her zaman bize yakın olmuş birisi.
------
Kahverengi kız kafeden ayrılmıştı. Kainat ile ilgili plan yapacaklardı Ege ile. Öncelikle Can 'ı bulmaları gerekiyordu. Zaten Ayaz'ı tanıdığı için dolayısıyla kendisini de tanırdı.
-------
Kainat '' Ne demek bu Şebnem ?'' Almilla'nın da kızların da aklına tek bir isim geliyordu. Hülya Geçmişte her zaman onlara soğuk davranmıştı. Kızlar nedenini hiç bilmediler. Çok eski arkadaşlarıydı. Selim 'in babası onu şirkete almıştı. Onunla hiç karşılaşmadı ama o olabilidi. Kainat ''Saçmalık ! Bizimle hiç konuşmaz ki hayır seni sevmez sadece.'' dedi. Şebnem ise ''Olabilir ama siz benim arkadaşlarımsınız'' Almilla ise ''Belki de Öyküyle alakalıdır. Öykü A demiyorum,belki başaka bir şey vardır'' diyince diğer kızlar da ''Öykü kaybolduktan sonra izine hiç rast lanmadı. Belki de kaçırıldı ?'' diye soru sordu Şebnem. Kainat ise ''Bilmiyorum ama Öyküyle bir bağlantısı olabilir A nın'' dedi.
---------
Kahverengi saçlı kız içinde pişmanlık duyuyor muydu billmiyordu. Sadece A nın bu oyunlara daha fazla katlanmak istemiyordu. Ege nin de. Belki de kızlarla konuşmalıydı. Evet,bunu yapmalıydı. Kızların yaşadığı yerin adresini biliyordu. Onların yanına gidecek bu oyuna son verecekti.
------
Şebnem artık bunları düşünmek istemese de A en yakınlarına bile zarar verebilirdi. Selim 'e Seniha Sultan 'a Müfit abiye... Bu düşünceleri kafaısndan uzaklaştırmaya başlasa da yapamazdı.
Sevdiklerini kaybetmek istemiyordu. Bunları düşünürken şirkete gitmediği ve Hülya'nın onun yere çalıştığını tekrar anımdayınca sinirlendi. Bir taksiyi durdurdu ve şirkete doğru yol aldı.
---------------
Kahverengi saçlı kız kızların evine varmıştı. Zile bastı. Almilla kapıyı açtı. Karşısındaki kişi..... ''Sen '' diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Yalancılar
RandomPretty Little Liars adlı dizideki konu Kaçak Gelinler'de olsa ne olurdu? Öykü, Almilla ,Kainat ve Şebnem. 4 genç kızdan biri bir gece kaybolsa ve geri kalan kızlar A adlı birinden mesaj alsa ne olurdu?