Selamün Aleyküm. Part1'i okumadıysanız okuyun bu 21. bölümün devamı olan part 2 :)
Güzel yorumlar için teşekkürler.
İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.
Kandiliniz mübarek olsun^^
İYİ OKUMALAR
————-
'Sessiz olun.' Kızlar oturma odasında sesin nereden geldiğine baktı ama kimse yoktu. ''Bu da ne ?'' dedi Şebnem. Az önceki kavganın yerini sessizlik almıştı. 'Sessiz olun,şu anda izleniyorsunuz.' Kadının sesi robot gibiydi. Kainat ''Kızlar.'' dedi ve kamerayı gösterdi. Gerçekten izleniyorlardı. 'Kural bir,kavga olmayacak. Kafese hoş geldiniz yalancılar!'' Şebnem sinirle kameraya doğru bağırdı''Buraya gel seni ahmak! Karşımıza çık!'' Şebnem'in bağırması işe yaramamıştı.Ses kesilmişti. ''bu da ne?'' Almilla korkuyordu. ''A'nın kafesindeyiz.'' dedi Şebnem '' Hep ordaydık.''
—-
Öykü yavaşça eve yaklaştı ve zile bastı. Kalp atışları hızlanmıştı. Yiğit'in dediklerini unutmamalıydı. Muhtemelen A şu an içerideydi. Yaptığı yanlış mıydı bilmiyordu,ama kızları kurtarmak için yapması gerekiyordu. Kapıyı açan yoktu. Bu daha da kötüydü. Saçındaki tokayı çıkardı ve kapıyı zorlayarak açtı. Titreyen eliyle kapıyı yavaşca açtı. Koridor karanlıktı. Ev oldukça büyüktü. ''Kızlar?!!'' diye bağırdı Öykü. Birkaç saniye sonra Kainat yanına geldi. ''Öykü?' dedi ve sarıldı. Özlemle dolu olan bu an kısa sürdü 'Öykü Acar yerinize geçiniz.' Yine o kadın konuşmaya başlamıştı. ''Bu da ne?'' dedi Öykü etrafa bakarak. ''A'nın kafesine hoşgeldin.'' dedi Kainat üzülerek. Şebnem ve Almilla da bu sesten hemen sonra öykü'nün yanına geldiler. Almilla ve Şebnem'e de sarıldıktan sonra ''Artık hep beraberiz kızlar.'' dedi Öykü. Diğer kızlar gülümsedi. ''A nasıl kapıyı kilitlememiş olabilir ?'' Kainat kaşlarını çattı ''Bence bir şey planlıyor.'' Öykü'nün de planı vardı. Gülümsedi,bu gülümseme daha çok sırıtmayı andırıyordu. ''Kameralar tarafından izleniyoruz.'' dedi Şebnem artık konuşarak. Bu kötü değildi. Öykü'nün hala bir planı vardı. ''Sayın konuklar,yerlerinize geçin.'' Yine o ses konuşmaya başlayınca kızlar kaşlarını çatıp birbirlenirine baktı. ''Bu taraftan,ışıkları takip edin.'' Evdeki ışıklar yanıp sönüyordu. Durum daha kötü bir hal almaya başlamıştı. Kızlar salona geldiklerinde masada zarflar vardı. Her birinin üstünde bir isim yazıyordu. Kızlar sırasıyla adlarının yazılı olduğu zarfları aldılar. ''Şebnem Gürsoy.'' Şebnem kendi ismini okuduktan sonra zarfı açtı ve kaşlarını çattı ''Sırlar senin güvende olmanı sağlamaz. En azından bugün değil!-A''
Öykü de kağıdını okumaya başladı '' Hayatta kalan-A.'' Öykü de kaşlarını çattı. Kainat okumya başladı. ''Daima dürüst ama yalancı.-A'' Almilla da okumaya başladı ''En tatlı yalancı-A'' Kızlar birbirlenine baktılar ''Bu da ne ?'' dedi Almilla kızlara bakarak. Hepsi şok olmuştu ''Ne gibi yalanlar bunlar?'' Kızlar Öykü'ye baktı. ''Kızlar birbirmize açılalım. Ben yalancı değilim.'' dedi Kainat. Şebnem alayla ''Yaa tabi.'' Kainat tam Şebnem'e gidecekken Öykü onu durdurdu ''Kızlar ,lütfen birlikte kalmalıyız.''
''Yerlerinize oturunuz.'' Yine o ses emirlerini vermeye başlamıştı. Kızlar koltuklarda da isimlerinin yazdığını gördü. Kendi evlerinde böylesine bir tuzak. Kızlar,hiç salona uğramazdı belki ama A nasıl rahatça içeri girebilmişti?
''Neler oluyor?'' Şebnem etrafa bakındı. ''Yalancıyı bulma oyununa hoşgeldiniz. Bu oyunda basit kurallar vardır. Basit sorular. '' Kadının sesi devam etti ''Kural 1;hile yok. Kural 2; oyunda birbirinize sorulan soruların cevabı doğruysa bir şey olmayacak yanlışsa yanlış olduğunu belirten kırmızı buton yanıp sönecektir Başarılar.' Kızlar birbirlerine şaşkınca baktı. ''İlk oyuncu Şebnem Gürsoy karşısında Kainat Gencer. Şebnem soru soracak,Kainat cevaplayacak! Başarılar yalancılar!'' Kainat ve Şebnem az önce kavga etmiş ikiliyi A bilerek seçmişti. Birbirlerine baktılar. ''Sor.'' dedi Kainat soğukkanlılıkla. Şebnem dik durmaya çalışarak ''Pekala.'' Şebnem ne sorabileceğini düşündü. ''Soru sormak için 10 saniye. 10-9-' Kadınının mekanik sesini Şebnem ''Yeter,sorum şu bize hiç yalan söyledin mi?'' Kainat gözlerini yere dikti ''Evet.'' Şebnem başını iki yana salladı ve nefes aldı. 'Doğru cevap.' Onaylayan mekanik ses geldiğinde kızlar biribrlerine baktı. 'Sıradaki eşleşme Öykü ve Almilla.' mekanik ses durakladıktan sonra devam etti 'Almilla soruyor Öykü cevaplıyor' demesiyle süre de başlamıştı '' A'yı hiç gördün mü?'' dedi Almilla hep merak ediyordu. Öykü'nün yüz hatları değişmişti ve sinirli gibiydi ''A olduğunu sandığım kişi vardı. Biliyorsunuz zaten ama A'yı hiç görmedim.'' Almilla başını salladı. 'İkinci doğru cevap.' dedi mekanik ses. 'Sıradaki eşleşme Şebnem-Öykü. Öykü soruyor Şebnem cevaplıyor.'' Şebnem Öykü'nün sorusuna hazırdı . ÖyküŞebnem'e hüzünle baktı. Bu oyundan bıkmştı ''Bize söylediğin en büyük yaalan neydi?'' Şebnem'in de yalanları vardı. Her soruya hazırdı ama bu..Gülümsemeye çalıştı ''Bilmiyorum yani, sanırım bir tane var.'' Öykü merakla beklemeye başladı. ''Yiğiy benim çockluk arkadaşım filan değil.'' Şebnem rahatlamıştı.Öykü kaşlarını çattı ''Yoksa-'' Şebnem sözünü kesti ''Hayır sevgilim de değil. Bu kadar bilin yeter. En büyük buydu.'' Şebnem rahatsız olmuş gibiydi 'İlk yanlış cevap Şebnem Gürsoy'dan geldi.' mekanik kadın konuşmaya başlayınca kızların hepsi kaşlarını çattı ''Bu da ne demek? '' dedi Öykü.
''Bilmiyorum.'' dedi Şebnem ona bakmayarak. 'Kainat ve Almilla eşleşti. Almilla soruyor.' Almilla Kainat'a baktı. Ne sorabilceğini düşündü ''Neden bize yalan söyledin?'' Kainat Almilla'nın neyi ifade ettiğini anlamamıştı ''Ne? Çünkü böyle gerekmişti.'' Almilla sinirle ona baktı ''Görünüşe göre A haklı kızlar,bakalım hakkınızda daha neler var?'' dedi bütün kızlara bakarak. Şebnem ayağa kalktı. Bugün fazla gergindi. ''Ne var biliyor musun? Sen de bir yalancısın.Dürüst olan var mı cidden? A haklı ama sen de bir yalancısın.'' dedi bağırmaya başlarken ''Özgür'e yalan söyledin,Öykü'ye de.'' Öykü ayağa kalktı ''Kızlar, A bu oyunla bizi birbirimize düşürmeye çalışıyor!'' diye baırdı
——-
Yiğit Selim'in numarasını tuşladı ''Ne var?'' Selim'in sesi gergin çıkmıştı. ''Kızların başı belada.'' Yiğit hemen söylemişti çünkü kaybedilecek zaman yoktu. ''Ne?'' Selim'in sesi bu sefer endişeli çıkıyordu. Şebnem için endişelenmeye başlamıştı. ''Onlara bir şey oldu muhtemelen Öykü'ye de. Ev telefonlarını aradık ancak kimse yoktu.'' Selim sinirle ''Polisi aradın mı?'' diye söylendi. Yiğit umutsuzca ''Hayır bir planımız vardı.'' Selim dişini sıktı ''Geliyorum,neredsin?'' Yiğit oludğu yeri tarif etmeye başladı.
———-
Öykü ardından bağırmaya başladı ''Kendim hakkında bir itiraf yapmalıyım.'' dedi bu sefer mırıldandı.''Ben. A bendim.'' Herkes şok olmuştu. Kamerada onları izleyen A bile.
''Ne?'' ilk konuşabilen Şebnem olmuştu. Öykü yutkundu. Planı şimdiden uygulayamazdı. ''Duydunuz.'' Kainat Öykü'nün bir planı olduğunu sezmişti. Almilla ne yapacağını şaşırmış halde kızlara bakıyordu. 'Öykü Acar,cezalısınız.'
Öykü mekanik sesi tekrar duyduğunda gözlerini Şebnem'den kaçırdı. Ceza neydi kızlar da bilmiyordu.
O an bir ses çıktı. Kızlar birbirlerine baktılar.Şebnem karnını tuttu. Yere yığılması aynı anda olduğunda çoktan kızlar başında toplanmıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Yalancılar
De TodoPretty Little Liars adlı dizideki konu Kaçak Gelinler'de olsa ne olurdu? Öykü, Almilla ,Kainat ve Şebnem. 4 genç kızdan biri bir gece kaybolsa ve geri kalan kızlar A adlı birinden mesaj alsa ne olurdu?