Andrzej stwierdził ze mnie tylko pilnuje bo jestem dla niego kimś ważnym ale ja wiem ze coś jest nie tak.... Odwiózł mnie do domu i postanowiłam poszukac informacji na internecie..
Siła, szybkość.... słowa Tomasza.... „zimny człowiek?" O chuj chodzi? :00
Nie znalazłam nic na internecie ale sadze ze to jest jakiś zbok i walił sobie gdzieś w krzakach patrząc na mnie..... haha good one.. andrzej to ten jedyny....... ciekawe tylko co on sądzi o mnie...
Mimo wszystko chciałam pogadac z endrju wiec ubrałam sie tak:
Znowu tak skromnie żeby andrzejek skupił się na rozmowie a nie na moim tyłku hihi
Poszłam z nim do lasu i zapytałam o co chodzi ale nic mi nie odpowiedział... wzielam go za reke.... była bardzo zimna.... „zimny człowiek"??...
A wiecie co jest najleosze? Chciałam zrobić mu loda a on powiedział nie teraz baby gurl.... o co mu chodzi? jeszcze nigdy w życiu nie usłyszałam „nie teraz" gdy proponowałam loda... a kilka razy już proponowałam... kilka...naście
Mam nadzieje ze za niedługo dowiem się o co chodzi... może po prostu jeszcze nie jest gotowy.. okres ma?
Cieszyłam się każda chwila spędzona z nim ale to robiło się dziwne...Polozylam die spac i wstałam o trzeciej w nocy.... NAGLE UJRXALAM ANDRZEJKA W KACIE.... dostałam takiego zawału ze obsikalam łóżko ale to nie wazne.... myślałam ze to schiza wiec poszłam spac. Wstałam pół godziny później i Andrzejka nie było za to słyszałam jakieś krzyki... wkurwiona ja spojrzałam przez okno i zobaczyłam jakiegos chłopaka z Andrzejkiem... myślałam ze mieli soluwe ale się okazało ze ten chłopak NIE ŻYJE. Czy andrzejek jest morderca???
CZYTASZ
baby girl - andrzej duda love story
FanfictionPierwszy dzień w szkole Oliwii Fuckers. Zagubiona, samotna dziewczyna zauważa przystojnego, typowego bad boya - a raczej to on zauważa ją.