Postanowiłam napisać do Andrzejka.. mojego sweet crazy psychola czy chce się spotkać..
Od: Moja milosc
Pewnie że chce.. Głupie pytanie baby gurl
Po odpowiedzi zwrotnej ustaliłam godzinę i pobiegłam do łazienki aby zobaczyć jak wyglądam.
Wyglądałam idealnie jak zawsze
Postanowiłam ubrać randomowe rzeczy z mojej szafy.
Gotowa na spotkanie z bogiem czekałam w moim pokoju. Nagle usłyszałam znajomy głos.. Był to andrzejek wołający mnie abym zeszła na dół.- baby girl, zejdź na dół
Jak powiedział tak zeobilam i już po kilku sekundach byłam na dole.
-h-hej andrzejku, jak się masz
- bardzo dobrze, baby girl.. a teraz pozwól ze zabiore cie w moje ulubione miejsce
Nagle znalazłam się na plecach andrzeja.. On był taki szybki.. Nic nie widziałam.. W 5 sekund znaleźliśmy się w lesie.
- chciałam ci tylko powiedzieć.. że cie kocham.. i chce z tobą być Andrzejku.. - powiedziałam po czym zawstydzona spuściłam głowę w dół
- moja slodka.. mała.. baby girl.. tak bardzo cie pragnę.. tak bardzo chce cie mieć przy swoim boku.. ale.. - nie dokonczyl bo mu nie pozwoliłam
- ale?
- ale jestem okropny.. jestem wampirem.. krwiopijca.. za bardzo mnie pociągasz.. nie moge mieć cie obok siebie..
- Jestes cudowny.. Uratowałeś mnie wtedy w szkole.. I te twoje romantyczne gesty.. widze ze nie potrafisz beze mnie zyc.. Śledzisz mnie.. I te płatki róż.. Jestes najcudowniejszym mężczyzna jakiego znam...
- Jestem okropny! - krzyknął andrzejek
- Jestes cudowny.. Taki piekny.. miły.. szczery.. ahhhh no jednym słowem idealny!
Andrzej zrobił się cały czerwony ale nie z zawstydzenia tylko z wkurwienia i nagle urwał mi się film.. Mój bad boy znowu mi czymś przyjebal..
Obudziłam się w piwnicy.. Miałam na sobie kajdanki.. a nogi związane sznurem..
- nadal jestem taki cudowny? - zapytał Andrzej
- tak.. bierz mnie tygrysie.. - dlaczego ja to powiedziałam?????
Nagle odwróciłam się w lewa stronę i ujrzałam inna kobietę
- K-kto to Andrzejku?
Nagle zobaczyłam jak Andrzej ugryzł ja w szyje po czym kobieta się wykrwawiła.. popłakałam się.. chciałam sprawdzic jeszcze puls ale nie miałam takiej możliwości.. Andrzej zaczął ja jeść.. kanibal.. cudowny kanibal..
- nadal jestem taki cudowny baby gurl?
/Postanowiłam że jednak napisze cztery części. Miłego czytania hehe.
CZYTASZ
baby girl - andrzej duda love story
Fiksi PenggemarPierwszy dzień w szkole Oliwii Fuckers. Zagubiona, samotna dziewczyna zauważa przystojnego, typowego bad boya - a raczej to on zauważa ją.