[11 septembrie/ ora 6:45]
Același stres ca data trecută. Iar tampenia aia de melodie care suna zici ca sunt moartă și vrea să ma readucă la viata. Iar o zi în care părinții mei sunt la lucru. Sincer ma cam îngrijorează pentru ca părinții mei nu au ajuns încă acasă. Am mâncat repede și după ce m-am schimbat, mi-a sunat telefonul.
~ Convorbire telefonica~
Mh💖: Hei Seo! Ce faci? Esti gata? Eu am ajuns in fata blocului tau.
Seo💗: Hei Minhee! Da sunt gata, acum cobor.
Mh💖: Bine, haide ca vreau sa trecem si pe la magazin sa imi iau ceva.
~Convorbire telefonica incheiata~
Ma uit la ceas si vad ca e ore 7: 40. Nu cred ca o sa avem timp sa ajungem si la magazin din moment ce orele incep la 8, iar din cate am vazut eu, nu prea se grabeste sa ajunga. M-am incaltat, am incuiat usa si am coborat cat de repede am putut ca sa dau de o Minhee care statea pe telefon, foarte linistita, de parca si asa nu eram in inatrziere. Ea a vrut sa mergem pe jos, sa nu luam autobuzul ca sunt doar 2 statii cica. Cred ca o sa o dau cu capul de ceva.
Mh: O hei Seo, ce mai-
Nu apuca sa zica ceva ca o iau repede de mana si o trag dupa mine mai mult alergand decat mergand .
Mh: Dar ce ai pati, de ce alergi, unde te grabesti asa?
Seo: A, nu am idee POATE LA SCOALA?
Si in momentul ala ii dau drumul la mana, fix in fata unui non-stop.
Mh: Bine ca te-ai orpit ca trebuie sa imi iau ceva si sincer imi era cam frica sa iti zic la ce fata de "Te omor " aveai.
Si cu astea fiin zise pleaca in magazin fara sa mai zica ceva. Daca intarzii si afla paritii mei, s-a zis cu mine. Cred ca de aceea nu am prea avut prieteni, tocmai ca sa stau departe de toate chestiile astea. O vad cum iese dupa ceva timp si imi zice sa mergem. O vedeam destul de schimbta la fata, dar am decis sa nu intreb.
Mh: Bun deci mai ti minte cant ti-am zis ca vreu sa te intreb ceva.
Seo: Sigur, spune.
Mh: Ti-ai traso cu directorul?
Era sa ma inec cu propria mea saliva cand am auzit-o.
Seo: Nu ce naiba. Cum sa mi-o treg cu el. El este directorul scolii, plus el are 25 de ani si eu 17.
Mh: Si? Nu esti prima cu care se culca si mai ales pentru pile o fac multe, dar ai vazut cum arata? Adica ce fata nu s-ar culca cu el?
Seo: EU.
Mh: Atunci de ce te-a luat ieri de mana si te-a tarat la el in birou?
Seo: De unde sti ca m-a dus la el in birou?
Mh: Cand am ajuns in clasa tu nu erai si am vazut cand te-a luat, ADICA TOATA lumea a vazut asta, deci cu el nu aveai unde sa fi decat acolo.
Seo: A ok.
Mh: Seo cat e ceasul?
Imi iau repede telefonul din ghiozdan si cand ma uit la ceas era 7: 59?
Seo: REPEDE MAI AVEM 1 MINUT CA SA AJUNGEM!
Am inceput amandoua sa alergam cat ne tineau picioarele intr-un final ajungand in curtea scolii.
[ora 8:10]
Am ajuns in sfarsit in fata usii si am sperat ca Jimin sa nu fi ajuns. Ne gadeam ca fiind directorul scolii o sa mai intarzie si el, niste hartii, niste acte, dar dracu. Cand am deschis usa am vazut ca Jimin deja incepuse sa predea. Am intrat și am spus amândouă în același timp:
Seo/Mh: Ne cerem scuze ca am întârziat.
Jm: Nici o problemă. Seo și Minhee aveti detenție după ore. Luați loc.
Nu am mai zis nimic și ne-am asezat. Mama dacă află ai mei sunt terminată. Ora hai ca a decurs cum a decurs. Din fericire cand ma intreaba de lecție sau să rezolv un exercițiu stiam să răspund însă nu pot spune același lucru despre Minhee.
Orele au trecut destul de lejer, chiar și masa de prânz ca doar sti cum e aia: când abia aștepți o zi sau o oră anume timpul trece foarte greu, însă când vrei sa nu ajungi undeva și te rogi sa treaca timpul mai greu, cum ar fi detenția, zboară timpul ca telefonul meu dimineata. Si uite ca orele s-au terminat, numai eu si prietena mea stăm încă în bănci și îl asteptam pe domnul director să vină. După 2 minute în care eu ma căcam pe mine de frica la ce o să imi facă, mai ales dacă află ai mei, intra și domnul PARK JIMIN,ca L-aș strânge de gât dacă aș putea, lăsându-și părul să fluture în bătaia vântului CA ÎNTR-UN FILM SIOROPOS CA DE ASTA N-AVEAM EU CHEF ACUM. DACĂ ASTA SCAPA FĂRĂ PENARUL MEU ÎN CAPUL SAU NU MA CHEAMĂ KIM SEOYEON.Jm: Bun fetele ascult.
Mh: Ce sa ascultați domnule DIRECTOR - la ce accent a pus pe ultimul cuvânt vad ca nici ea nu mai are mult și îi lipsește o palma-
Jm: Hai nu face pe proastă Minhee. De ce ati intarziat.
Mh: Ne-am oprit la magazin înainte să venim.
Seo: Cum adica "Ne-am oprit"? -și ma uit la ea urat-
Mh: Pai da ce ma tu ai luat-o înainte?
Seo: Nu dar-
Mh: Deci ne-am oprit la magazin.
Jm: GATA!
Ma jur când a zis " Gata" Mi-a stat inima în loc. A țipat de zici ca am omorât pe cineva
Jm: Hai acasă ca am auzit destule.
Ma ridic să îmi fac ghiozdanul, dar Jimin ma ia de mână și imi zice.
Jm: Minhee doar tu pleci. Eu mai am de discutat ceva cu Seoyeon.
Mh: Ce să zic. Să aveți o partidă draguta.
Seo: Ce să avem?
Da nebuna pleacă alergând de acolo.
Jm: Văd ca deja sti zvonurile.
Seo: Da, Minhee mi-a zis tot, dar stati liniștit nu cred acele zvonuri.
Jm: Unu la mâna: de câte ori trebuie să îți repet să nu mai imi vorbesti formal? Și doi la mâna: de ce nu ai crede? Sincer ma bucur ca ți-a zis acum nu trebuie să ma mai ascund.
Seo: Cum adică?
Jm: Avem 2 variante. Ori te culci cu mine, ori voi fi nevoit să le zic părinților tai despre asta. Iar eu îți stiu parintii FOARTE bine.
Seo: Ce să fac?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝙷𝚎𝚒 𝙶𝚞𝚢𝚜! 𝙰𝚖 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚗𝚒𝚝 𝚌𝚞 𝚞𝚗 𝚗𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕. 𝙸𝚗𝚌𝚎𝚛𝚌 𝚜ă 𝚙𝚘𝚜𝚝𝚎𝚣 𝚌â𝚝 𝚖𝚊𝚒 𝚖𝚞𝚕𝚝 î𝚗 𝚊𝚜𝚝𝚎𝚊 2 𝚜ă𝚙𝚝ă𝚖â𝚗𝚒 𝚙𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚕𝚎 𝚖𝚊𝚒 𝚊𝚖 𝚙â𝚗ă 𝚕𝚊 "𝚙𝚊𝚞𝚣𝚊" 𝙼𝚎𝚊. 𝙳𝚎𝚘𝚌𝚊𝚖𝚍𝚊𝚝ă 𝚌𝚛𝚎𝚍 𝚌𝚊 𝚘 𝚜ă 𝚜𝚌𝚛𝚒𝚞 𝚖𝚊𝚒 𝚖𝚞𝚕𝚝 𝚕𝚊 𝚊𝚌𝚎𝚊𝚜𝚝ă 𝚌𝚊𝚛𝚝𝚎, 𝚌𝚑𝚒𝚊𝚛 𝚍𝚊𝚌ă 𝚊𝚖 î𝚗𝚌𝚎𝚙𝚞𝚝 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕 𝚗𝚘𝚞 ș𝚒 𝚕𝚊 𝚌𝚎𝚊𝚕𝚊𝚕𝚝ă 𝚌𝚊𝚛𝚝𝚎. 𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚞𝚗 𝚙𝚒𝚌 𝚖𝚊𝚒 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚒𝚌𝚊𝚝 𝚊𝚌𝚎𝚕𝚊 𝚊ș𝚊 𝚌𝚊 𝚙𝚎𝚗𝚝𝚛𝚞 𝚙𝚎𝚛𝚒𝚘𝚊𝚍𝚊 𝚊𝚜𝚝𝚊 𝚗𝚞 𝚜𝚝𝚒𝚞 𝚌â𝚝 𝚘 𝚜ă î𝚕 𝚝𝚎𝚛𝚖𝚒𝚗, 𝚍𝚊𝚛 𝚒𝚗𝚌𝚎𝚛𝚌.
[•𝚗𝚎𝚎𝚍𝚒𝚝𝚊𝚝•]
CITEȘTI
Direcrorul |•PJm•| V1&2
FanfictionSeoyeon este o fata de 17 ani care este nevoită să se transfere la un liceu din Busan. Acolo o să descopere că aparentele insala mai rău decât s-ar fi așteptat, iar viața amoroasă a fetei abia acum începe. stiu ca pare un clișeu, dar eu va recomand...