Nu mai suport //Cap. 4 - Vol. 2//

298 18 24
                                    


~ Jimin pov ~
Era 11 dimineata si doar ce ajunsesem acasa. Sincer asa seri sa tot ai, a fost prea bine. Descui usa si deja imi pare ceva ciudat. Daca Seyeon ar fi fost acasa, era deja la usa cu privirea ei tipica. Dar nu e... stai cum am eu cheile? Ai de... astea erau ale ei. Pai si asta unde dracu e?
Jm: SEOYEON!! SEOYEON!!
Cred ca o strig de mai bine de 2 minute si nimic. Am fost in toate camerele, am lasat si usa deschisa. Vreau sa o inchid insa vecina de langa trece pe langa apartament si imi zice:
X: Daca iti cauti sotia e la Tae.
Jm: Stiti cumva de ce este acolo?
X: Mie mi-a spus ca nu are ceva chei si sa o primesc la mine pana vi tu.
Jm: Am inteles, multumesc!
Merg la apartamentul Domnului Kim si bat puternic la usa. Dupa cam 10 secunde imi si raspunde un domn bine facut un pic mai inalt decat mine.
Tae: Buna ziua, cu ce va pot ajuta!?
Jm: Am inteles ca sotia mea este la dumneavoastra.
Tae: Da, deocamdata doarme. Si ea si copilul, dar puteti intra si sa asteptati sa se trezeasca daca doriti.
Jm: As prefera daca ar veni acum pentru ca am ceva treaba si nu pot sa stau prea mult.
Tae: Atunci lasati cheia si se intoarce ea cand se trezeste.
Jm: Nu vreau sa va deranjez cu ce o sa spun dar este sotia mea si pot sa fac ce vreau.
Tae: Va rog frumos sa intelegeti ca nu se simte bine si are nevoie de odihna.
Jm: Ma rog, luati cheia si telefonul. Sa ma sune cand se trezeste.
Tae: Bine, o zi buna!
     Tot ea o sa regrete asta. Vai draga nu se simte bine si gata, e la altul. Dar am eu grija de ea, oho dar o sa se faca bine in 2 minute. Iar eu am o surpriza minunata pentru ea.

[peste 2 ore]
~ Seoyeon pov ~
      M-am trezit intr-un pat ceea ce e ciudat pentru ca imi aduc aminte ca adormisem pe canapea. Saracul cred ca el a dormit pe canapea. Langa mine era si Ji-won. Ce drag imi e de el, e ca o papusica.
Tae: Se pare ca te-ai trezit.
Seo: Da... multumesc mult.
Tae: A venit sotul tau si mi-a dat cheile si telefonul tau.
     O nu e de rau daca Jimin a aflat. Si cum? Stiu sigur ca il deranjeaza, dar nu inteleg de ce, pana la urma e vina lui. Imi dau jos patura de pe mine, il iau pe Ji-won si mai mult fug spre usa, dar Tae ma opreste punandu-si mana pe umarul meu.
Tae: Daca se intampla ceva, te rog sa ma anunti. Te pot ajuta!
Seo: Iti multumesc. Chiar iti multumesc pentru tot!
Tae: Nu ai pentru ce. Pot sa te rog ceva?
Seo: Sigur, spune!
Tae: Imi promiti ca daca ti se intampla ceva imi vei spune si ma vei lasa sa te ajut?
        Sincer nu aveam de gand sa fac asta, dar am zis totusi ca poate cineva in lumea asta o sa ma ajute si pe mine, macar cu cel mic.
Seo: Promit!
Tae: Bun. Ai grija!
Seo: O sa am...
Spun si plec din aprtamentul lui cu Ji-won in brate. Imi e foarte frica de ce o sa se intample, dar poate nu e acasa si am timp sa il linistesc pe micut pana sa inceapa scandalul.
Intru usor si nici nu apuc sa ma descalt ca raman efectiv socata de ceea ce vad. Nu e de bine. Jimin statea pe fotoliu cu o curea in mana. Pana aici mi-a fost. Nu as incerca sa merg in spre camera va fi si mai rau, dar nu il pot lasa pe Ji-won sa priveasca asta. Stiu ca e mic si nu o sa isi aminteasca, dar nu vreau sa risc.
Jm: Pot sa stiu si eu ce ai cautat la Tae?
Seo: Pai nu aveam cheie si nu aveam unde sa ma duc... -spun eu cu capul in jos si aproape incercand sa nu plang-
Jm: I-auzi si fix la el te-ai gasit, o alta vecina in bloc nu mai aveai nu?
Seo:Pai nu s-a intamplat asa... am incercat la vecina de langa, dar nici nu stia cine sunt.
Jm: Stiu. Mi-a spus.
Seo: Dar nu inteleg de ce esti suparat... pentru ca-
Jm: PENTRU CA MA FACI DE RAS DE AIA! -si ma loveste cu acea curea peste fata-
     Stiam ca nu avea sa se opreasca si imi era frica ca nu o sa il pot proteja pe micut asa ca i-am acoperit urechile si am inceput sa tip:
Seo: JIMIN OPRESTE-TE!!! LASA-MA MACAR SA IL DUC PE JI-WON SUS! DUPA POTI SA FACI CE VREI CU MINE, DAR LASA-MA SA IL DUC, TE IMPLOR!!
       Deja incepusem sa plang pentru ca nu credeam ca ma va lasa, dar se opreste si imi face semn spre dormitor. Abia puteam sa merg, dar pentru el as face orice, cum as fi facut si pentru Jimin candva.
       Il las in patut si ii pup fruntea. In momentul asta chiar imi e frica ca nu o sa ma mai intorc la el.
      Ies din camera si nici bine nu apuc sa merg ca Jimin ma ia de par si ma tranteste de podea. Incepe sa imi dea cu picioarele in burta si tot lovea cureaua de bratele si picioarele mele.
Jm: CINE DRACU TI-A DAT VOIE SA MERGI LA ALA HA?
Seo:N-n-nimeni...
Jm: NUMAI SA MA FACI DE RAS STI! NU AM VAZUT OM MAI INCOPETENT CA TINE! ESTI INUTILA! AI NOROC CA TE-AM LUAT EU CA ALTFEL AJUNGEAI PE STRAZI, ORICUM ACOLO TI-AR FI LOCUL. ZI TE-AI CULCAT CU EL?
Seo: N-nu.. c-cum poti sa ma i-intrebi asta...
Jm: E PE DRACU NU TE-AI CULCAT CU EL! PE CINE CREZI TU CA MINTI!?
Seo: Dar nu mint... am adormit repede pentru ca imi era frig.
Jm: Esti impecabil de proasta serios vorbesc. Mai bine te duci la ala si asa nu mai am chef de tine. Mai bine mureai dracu cand ai nascut copilul asta. Si mai bine mureai cu tot cu el! Acum m-am si enervat! Eu plec! Nu vin in seara asta asa ca poti sa iti aduci amantul in casa! Hai pa!
     Am ramas pe jos. Nu ma mai puteam misca. Eram plina de sange si de vanatai. Ma simteam ca un gunoi.
      Un smiorcait ma face sa ma ingrijorez foarte tare. Oh nu! Acum trebuia sa il hranesc pe Ji-won!!! Incerc sa ma ridic si desi am mers mai mult sprijinita, am reusit sa ajung la el si sa il hranesc. De multe ori ma linisteam cand vorbeam cu el, asa ca si acum am inceput sa fac acelasi lucru:
Seo: Nu iti face griji, puiul meu, appa nu vrea sa ii faca rau lui eomma, doar s-a enervat putin. Oricum nu iti face griji, mereu voi fi langa tine. Sunt sigura ca te iubeste doar ca e o fire mai... mai... mai recalcitranta. Nu prea ii place cand nu are dreptate. Azi e ziua ta norocoasa oricum pentru ca vei dormi cu eomma.
       Dupa ce il hranesc si il schimb de hainute, il asez usor langa mine, il inveles si adormim impreuna. Stiu ca doar ce m-am trezit si el la fel, dar eu una sunt foarte obosita. Ii pup fruntea si ii spun:
Seo: Somn usor ingerasul meu...
     Iar ca raspuns primesc un zambet si un chicot din partea lui...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey guys! Nou capitol! Sper sa va placa 😖🥺
Stiu ca am spus ca mai postez unul ieri doar ca am ceva probleme si nu am putut sa scriu mai nimci, doar cam 500 de cuvinte am mai scris ieri.
As vrea sa va multumesc inca odata pentru 1k de ochisori🥺 nu ma asteptam sincer.🥺🥺 va iubesc mult si ca apreciez pe cei ce ma sustineti🥺❤️

Am o intrebare, ati dori sa imi fac un fandom? Adica sa imi numesc si eu fanii? Daca ati dorii ce nume ati pune? Astept sugetiile voastre 😊

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am o intrebare, ati dori sa imi fac un fandom? Adica sa imi numesc si eu fanii? Daca ati dorii ce nume ati pune? Astept sugetiile voastre 😊

Direcrorul |•PJm•| V1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum