Ma plimbam trista pe strazi... Nu era asa tarziu, dar totusi imi era frica si frig. Nu intelegeam nimic, si mai ales nu inteleg de ce ma simt ranita. Niciodata nu mi-a placut de un baiat. Desi uneori aveam o asa zica atractie fata de barbatii mai mari decat mine. E a treia zi de cand m-am mutat aici si deja îmi e ca o sa raman gravida cu acest director. Stai... Daca stau sa ma gandesc: EU NU AM FOLOSIT PROTECTIE CU EL PRIMA DATA NU??? Doamne asta mai imi lipsea... Sa raman si gravida. Dar tot nu ii inteleg atitudinea. Acum 1 ora mai avea putin si o faceam in clasa si acum ma da afara inainte sa facem ceva.~ Jimin pov ~
Ce idiot am foat am uitat complet de iubită-mea. Eh... Macar o sa fiu satisfacut. Uneori chiar e foarte enervantă. Inca imi pare rau ca i-am vorbit asa de urat, nu imi place sa o vad nici macar ca e suparata pe mine. Sincer nici nu vreau sa stiu cum o sa reactioneze cand o sa afle ca am o iubita si ca defapt ea nu este singura cu care umblu. Nici nu stiu cum poate idioata aia sa stea cu mine cand eu ma f*t cu toate.~ Seo pov ~
Ajunsesem acasa si chiar voiam sa vorbesc cu cineva despre asta desi stiam ca ma risc. Am decis sa o sun pe Minhee:~ convorbire telefonica ~
Seo: Buna Minhee. Ce faci?
Mh: Bine uite stau in pat, tu? De ce nu ai venit azi la ore ?
Seo: Pai tocmai despre asta voiam sa vorbim...
Mh: S-a intamplat ceva?
Seo: Ai putea venii la mine ?
Mh: Sigur.
~ convorbire telefonica incheiata ~Chiar simt nevoia sa vorbesc cu cineva. Nu mai pot sa tin tot stresul asta in mine.
~ 10 minute mai tarziu ~
Au trecut 10 minute, dar pentru mine erau o eternitate. Aud un ciocanit in usa si imi dau seama cine e. Alerg repede pentru a raspunde si o vad pe Minhee cu o fata suparata si enervata in acelasi timp care intra in casa.
Seo: Buna Minhee !
Mh: Da... Buna ...
Seo: Ce s-a intamplat? Acum 10 minute erai bine si acum tu-
Mh: Deci te-ai culcat cu el nu?
Seo: Despre asta voiam sa-
Mh: Stiam eu! Stai departe de el!
Seo: Dar nu inteleg de ce faci asa?
Mh: Uite care e faza... Nu am vrut sa iti zic, dar -
Seo: Dar?
Mh: Am o intrebare doar
Seo: Spune!
Mh: Macar ati folosit protectie ?
Seo: N-nu cred...
Mh: De asta imi era frica!! NU ESTI PRIMA PE CARE O LASA GRAVIDA !!
Seo: Ce ???
Mh: Da!! De asta nu voiam sa te culci cu el!! Il stiu cum e ...
Seo: De unde sti?
Mh: Ce crezi ca eu nu il mai vad si nici nu aud zvonurile din scoala ? Ma rog... stai departe de el. O sa te faca doar sa suferi.
In momentul ala am inceput sa plang. Am doar 17 ani si risc sa raman gravida cu un barbat pe care il stiu de 3 zile. Chiar as fi vrut ca prietena mea sa ma sustina si sa ma ajute, dar nu pot sa o inteleg. De ce ar deranja-o. Poate ea a avut o aventura cu el, dar faza e ca nu are cum. A intrat la scoala cand avea 15 ani. Cum ar fi putut sa o faca atunci? Si daca sa zicem s-a culcat cu el, de ce ar deranja-o chestia asta acum? Ma rog mai bine imi scriu si eu temele alea nesuferite. Mai ales la matematica... Si sa si invat ca am o presimtire ca maine ma asculta la formulele alea la ecuatiile de la algebra.|• dupa 5 ore •|
Nu pot sa cred ca mi-a luat atat de mult sa imi scriu lectiile. Numai din cauza lui... " Nu te duci azi la scola. Nu ti-am spus deja asta? Indraznesti sa imi calci cuvantul?! O sa te pedepsesc rau! " -il imit eu cu o vice subtire si enervanta.
Omul asta este atat de bipolar. Chiar nu inteleg ce are cu mine! Nu putea sa aleaga si el pe altcineva??? Ma rog... Mai bine ma duc sa si invat macar o ora.~ X pov ~
Ma indreptam spre casa iubitului meu, cand vad o fata fugind de la el din casa. E clar, asta face tot posibilul sa ma enerveze pe mine. Asa face? Bine, daca asa jucam, asa jucam.
Un sunet deranjant imi persista in urechi. Aha acum ma suna dupa ce si-a adus aminte ca vin eu la el. Defapt, daca nu il sunam cred ca ii prindeam pe amandoi in pat. Ce idioata am fost, puteam sa ii prind si sa ii filmez si dupa o santajam pe proasta. Asa cum am facut cu toate. Decid totusi sa raspund, macar asa... sa ma distrez cu el putin.
~ convorbire telefonica ~
Jm: Unde esti?
X: A... Pai sunt cu un baiat pe aici. Ma lingeam si eu cu altii cum te lingi si tu cu altele.
Jm: DA TU DE CE TE LINGI CU ALTII? TI-AM DAT EU VOIE? NU!!
X: Ete draci! Nu mai face asa cand sti prea bine ca esti vinovat! Taci ca altfel nu-ti mai s*g nimic. Si nu de alta da nici aia nu te-a f***t la cum a plecat de la tine de acasa.
Jm: DA TU STAI SA-
X: Hai taci ca vin! Pa !
~ convorbire telefonica incheiata ~
Jegul. Ce sa-ti povestesc. Mai are si pretentii sa nu il inseli cand el fix asta face. Dar am eu un plan... Maine cred ca voi pleca de la treaba mea si ma voi duce sa ii fac o vizita la birou. Si stiu ca va fi cu ea. Sunt sigura de asta.
Ajung in fata casei lui si, stiindu-i pinul, am intrat direct. Intru in casa si il vad pe canapea, la bustul gol, cu doua pahare si vin langa el. E clar ca e stresat si vrea sa il destresez. Deci eu voi face asta.
Jm: Acum vi a?
X: De ce nu as veni iubire? -si ma aplec usor pe el sarutandu-i gatu-
Jm: Pai nu ai zis tu ca te lingi cu altii?
X: Cine vorbea!
Jm: In dormitor. ACUM!
M-am dus in dormitor, asa cum a zis, si chiar cand voiam sa ma intorc sa vad unde e Jimin, a trantit usa cu putere, urmand ca eu sa fiu trantita pe pat chiar mai tare decat acea usa.
Jm: Nu uita ca eu te-am cumparat si tot eu pot sa te vand unui violator care o sa te bata de o sa iti sara sangele nu numai din p***a ci de peste tot. Daca si in gluma mai imi zici ca te lingi cu altii, iti faci bagajele si pleci de aici la primul care te va cumpara. Si tu sti ca de obicei primii care vor sa cumpere o fata asa ca tine sunt ori violatori in serie, ori dintr-o mafie, iar tu sti de la mine ce inseamna sa fii dintr-o mafie, ca doar te-ai intalnit cu prietenii mei.
X: Eu nu am vrut sa te-
Jm: TACI DIN GURA!
In momentul ala palma lui face contact cu fata mea. Ma durea foarte tare, dar nu aveam ce face, nu am unde sa ma duc si nici nu am cum sa ma despart de el. Desi eu il iubesc si e oarecum iubitul meu, el nu simte nimic pentru mine. Ma vrea doar pentru s*x. Ca si pe celelalte.
Deja lacrimile isi faceau aparitia in ochii mei, dar incercam sa ma abțin din a plange. Stiam ca il enerveaza lucrul asta.
X: DE CE EU MEREU TREBUIE SA TE SUPORT, IAR TU DOAR MA RANESTI A?
Jm: MAI SI COMENTEZI NENOROCITA NAIBII! IN SEARA ASTA NU DORMI CU MINE SI NICI NU VOM FACE S*X. O SA STAI LA SUBSOL CA DE OBICEI!!
X: Nu acolo.. TE ROG NU ACOLO!
Jm: Prea tarziu papusa.~ Jimin pov ~
O iau de par si deschid trapa ce ducea spre subsol-ul meu. O arunc acolo si o las sa se smiorcaiasca. Ce sa-ti povesteasc. O ia omul putin de par si tot eu sunt rau. Da sa se duca dracu. Cine m-a pus sa o iau e pe asta. Sta la mine deja de 4 ani si mai are doar unu pana sa o dau in suturi afara. Sau cel putin asa sper. Acum imi pare rau ca am dat-o afara pe Seoyeon pentru c***a asta. Mai bine o sun.~ Seoyeon pov ~
Stateam intinsa in pat incercand sa adorm, insa aud telefonul ce vibra pe noptiera. Nu am vazut cine e asa ca din instinct ii raspund.~ Jimin pov ~
Mi-a raspuns ??? Asa disperata e fata asta dupa mine?~ convorbire telefonica ~
Jm: Ce faci iubire?
Seo: Ce vrei!
Jm: Nu vorbi asa cu daddy. Sti ca nu imi place.
Seo: Vorbeste ala care a tipat la mine sa ies inainte sa si-o traga cu mine.
Jm: Lui daddy ii pare rau. Hai te rog vino la el. Te iubeste mult.
Seo: Si mie ce mi-ar iesi din asta?
Jm: Placere baby!
Seo: Dar eu nu mai vreau sa ma culc cu tine. Plus imi e somn si voiam sa ma culc.
Jm: Haide te roaga daddyyy...
Seo: Ai facut botic nu-i asa?
Jm: Da babyyyy haide te rooog.
Seo: Si daca parintii mei se intorc si mu ma gasesc?
Jm: Nu se intorc haide la mine!
Seo: De unde sti?
Jm: Doar vino baby!
Seo: Bine, dar nu facem nimic si nu stau mult !
Jm: Bine baby.|• dupa 10 minute •|
Acum ca o sa fiu in final satisfacut, nu ma mai deranjeaza nimic. Mai bine sa inchid dracu trapa aia, ca daca vine si vede ce e acolo nu mai fac nimic cu ea.
O vad cum vine spre casa mea asa ca decid sa o intampin ca sa isi faca cat de cat o impresie despre mine. Ii deschid usa si ma uit in ochii ei spunandu-i:
Jm: Buna baby! Lui daddy i-a fost dor de tine!............................................................
Hey guys!! Nou capitol cu intarziere 😅 imi cer scuze! Sper ca va place!!! Chiar sunt curioasa si chiar vreau sa stiu ce parere aveti! Incerc sa vad poate reusesc sa mai postez un capitol azi, dar la alta carte !
[ NEEDITAT ]
CITEȘTI
Direcrorul |•PJm•| V1&2
FanfictionSeoyeon este o fata de 17 ani care este nevoită să se transfere la un liceu din Busan. Acolo o să descopere că aparentele insala mai rău decât s-ar fi așteptat, iar viața amoroasă a fetei abia acum începe. stiu ca pare un clișeu, dar eu va recomand...