~seo pov~Nu pot sa stau si sa vad cum prietena mea moare. Trebuie sa fac ceva, dar ce...?
O vad ca incearca sa se ridice, dar cand vreau sa o opresc, imi da mana la o parte si incepe sa fuga.
Seo: MINHEEEE CE FACI???
Alerg dupa ea si reusesc sa o prind de mana. O intorc cu fata la mine si o intreb:
Seo: Unde crezi ca pleci?
Mh: Sa imi salvez copilul. Nu astept dupa ei. -si incepe sa alerge spre spital-
Cum naiba alearga asa repede, eu cred ca as fi murit de durere. Dar ea chiar vrea sa il pastreze, chiar il vrea. Iar daca ea asta vrea, atunci voi face tot ce imi sta in putinta si o voi ajuta.Incep sa alerg dupa ea, insa fara vreun rezultat asa ca din toate puterile mele pe care le mai aveam am inceput sa strig:
Seo: MINHEEE STOP! EU SUNT DE PARTEA TA, NU VREAU SA TE OPRESC, VREAU SA TE AJUT. OPRESTE-TE!!!
Mh: LASA-MA IN PACE! PLEACA!
Avea ochii inchisi si plini de lacrimi, nu ii inteleg durerea, dar stiu ca in sufletului ei e una mare. O fractiune de secunda a durat tot, pana sa realizez ca....
Seo: MINHEE AI GRIJA!!! SEMAFORUL E ROSU! MINHEEEEE
Ultimul lucru pe care l-am auzit a fost motorul masinii ce s-a indreptat cu viteza spre prietena mea si apoi... am vazut numai negru in jurul meu...
~ Jimin pov~
Am vorbit cu Suga sa ma ajute in acest plan. Nimic nu e la voia intamplarii. Nu sunt interesat decat de Seoyeon. Restul sa se duca dracu. Stiam si ca Minhee e insarcinata, dar nu am zis nimic, pentru ca asteptam sa o distrug. Stiam ca ar fi renuntat la orice, dar nu la copilul ei. Cum parintii ei au vandut-o ea nu ar suporta sa isi alunge copilul, ba mai rau, sa il omoare. Asa ca azi sunt pregatit sa fac ultimul pas si nimeni nu va sti cine a fost autorul crimei. Nici macar Suga.
Plec mai devreme de la scoala si imi rog un coleg sa inchida scoala, maine urmand sa imi dea cheile inapoi. Stiu perfect pe unde o iau pentru ca Suga mi-a zis. Uneori nu inteleg cum de nu vede unele lucruri. Ma rog. Nu e de domeniul meu. O vad pe Seo ca alearga dupa Minhee si ca ea vrea sa traverseze. Dar ce sa vezi ... wow ... culoarea este rosu. Soc soc soc. E momentul tau Jimin, acum ori niciodata. Calc acceleratia si reusesc sa o calc, apoi vreau sa plec in mare viteza, dar o vad pe Seo pe jos. Ce naiba ca nu pe ea am calcat-o!! Parchez masina in alta zona si alerg spre ea. Acum mi-am dat seama. Mama cat de idiot sunt. Eu nu am folosit prezervativ cu nici una dintre ele. Vaiii..... imi bag picioarele, hai ca pe una am rezolvat-o da le ailalta ce dracu ii fac? Aha... lasa ca stiu perfect........................................................
~ Seo pov ~
Ah... ce dracu s-a intamplat. Lumina asta idioata. Stai... e seara de ce e lumina asta atat de puternica. Ma ridic repede si ma uit agitata imprejur. Sunt la spital?
Nu trec nici 3 secunde ca ochii mei imi fac contact cu ochii reci si demonici ai lui Jimin.
Jm: Dar cine s-a trezit?!
Seo: Ma-ta - zic in soapta ca sa nu ma auda dar spre norocul meu, ma aude-
Jm: Nu fi jegoasa ca sa nu te fac eu una cu pamantul acum. Ai noroc ca esti gravida altfel te faceam praf.
Seo: C-cum adica... c-ce? Nu... nu eu sunt cea gravida... Minhee e.. Stai... MINHE!!
Cum e? Copilul ei e ok? Ea e ok?Jm: Copilul ei a murit.
Seo: Si ea?
Jm: Si ea.
Seo: CUM POTI SA O ZICI ASA DE USOR . AVEA UN COPIL CU TINE, TE IUBEA.
Jm: Iubire gata. Oricum... nu cred ca fix pentru ea ar trebui sa iti faci griji.
In momentul in care usile s-au deschis, ochii mei au cazut pe podea alba. Nu aveam curajul sa dau ochii cu ei. Nu acum.
Ms(Mama Seo): Pot sa stiu si eu ce dracu a fost in capul ala al tau?
Ts: Jimin... hai sa vorbim pe hol.
Jimin pleaca cu tata pe hol. Chinul abia acum incepe.
Ms: BAI IDIOATA PAMANTULUI, TU ITI DAI SEAMA CA LA 17 ANI TU ESTI GRAVIDA CU UN BARBAT MAI MARE DECAT TINE? CUM POTI SA FI ATAT DE IMBECILA MAI FATA MA. O SINGURA TREABA AI AVUT: SA INVETI. SI TU CE AI FACUT A? TE AI CULCAT CU PROFUL TAU PENTRU NOTE? LASA CĂ VORBESTE TATAL TAU. DE AZI NU MAI ESTI COPILUL NOSTRU. UITA CA TI-AM FOST PARINTI SI SA TE VAD ACUM CE O SA FACU FARA NOI.
Seo: Nu e de parca o sa se schinbe ceva. Voi mereu sunteti plecati. Niciodata nu am putut vorbii cu voi normal. Mereu la voi era munca, munca si iar munca. SI LA CE A ADUS?? LA NIMIC. TE DOARE UNDEVA CA PRIETENA MEA A MURIT. TE DOARE UNDEVA CA SUNT TERMINATA DE DURERI. NICI MACAR NU M-AI LASAT SA ITI EXPLIC DE CE AM FACUT TOATE ASTEA, IAR JIMIN NICI ATAT NU O SA ZICA. VA URASC!!! VA URASC DIN TOATA INIMA MEA. NICI NU MA INTERESEAZA CE CREDETI. VOI DE ACUM NU MA MAI CREDETI COPILUL VOSTRU, DAR PENTRU MINE NICIODATA NU ATI FOST PARINTII MEI.
O vad pe mama cum iese din salon, il ia pe tata de mana si pleaca. Tot ce mi se intampla e un cosmar.
Jm: Am o chestie sa iti dau.
Seo: Ce?
Jm: Inainte sa intre in operatie Minhee a vrut sa iti scrie ceva.
Seo: DA-MI!!
Jm: Ti-o dau daca imi promiti ceva.
Seo: Ce mai vrei?!
Jm: Casatoreste-te cu mine.
Seo: CE?? ESTI NEBUN?? DUPA TOT CE MI-AI FACUT NICI BUNA NU AI MERITA SA ITI ZIC.
Jm: SI CE AI DE CAND SA FACI A? UNDE TE DUCI? NU AI CASA NU AI PRIETENI NU AI RUDE NU AI PE NIMENI! SUNT SINGURA TA SALVARE.
Seo: Daca imi dai scrisoarea, ma mai gandesc.
Jimin imi da scrisoarea si o citesc cu nerabdare. Halal scrisoare are doar cateva randuri:
" Ai grija de micul tau ingerasi. Pentru mine. E ultima mea dorinta.
Daca cel mic al meu nu a reusit, vreau ca al tau sa reusesca. Te iubim mult... "Sincer mereu l-am iubit pe Jimin si sunt sigura ca si el la fel. Asa ca... se pare ca destinul ne vrea impreuna.
Seo: Accept!
Jm: Ce?
Seo: Accept sa fiu a ta. Pe veci.
In acel moment, buzele lui rozalii s-au unit cu ale mele. Desi nu mai am pe cineva aproape, se pare ca viata mea de abia acum incepe.....
~~~~~~~~~~ THE END ~~~~~~~~
CITEȘTI
Direcrorul |•PJm•| V1&2
FanfictionSeoyeon este o fata de 17 ani care este nevoită să se transfere la un liceu din Busan. Acolo o să descopere că aparentele insala mai rău decât s-ar fi așteptat, iar viața amoroasă a fetei abia acum începe. stiu ca pare un clișeu, dar eu va recomand...