~ Seoyeon pov~Ma îndrept spre sala de curs si vad ca luminile sunt stinse. Cum de nu e nimeni? e 8 si un minut. Ma rog... Intru in clasa si vreau sa aprind lumina, dar doua maini puternice ma imping spre perete si ma saaruta. Am crezut ca e Jimin, asa ca nu m-am panicat asa de tare, dar vocea mult mai groasa decat a lui imi trezeste multe amintiri.
X: Ti-a fost dor de mine Babygirl?
Te rog doamne spue-mi ca visez.
X: Cum m-am mutat eu aici ai venit si tu. Eu stiu ca inca jelesti despartirea noastra, asa ca iti fac un serviciu. Hai sa fim din nou impreuna.
Seo: Ce gluma buna Eunji!DUPA CE MI-AI FACUT AI UN TUPEU CHIAR JEGOS!!!!!
Eu si Eunji am fost imreuna 1 an, asta pana sa ma insele si sa ma loveasca. A doua zi am aflat de la prietenul lui cel mai bun ca s-a mutat aici. Era bine pentru mine. Si asa nu suportam sa il mai vad dupa tot ce mi-a facut.
Ej: Hai ca nu a fost mare lucru. Si cu tine ce sa zic. Sensibila ce sa mai.
Seo: Si te mai intrebi de ce nu vreau sa fiu cu tine. Hai iesi!
Dau sa plec, dar ma prinde brusc de mana si ma tranteste de banca. Incepe sa ma sarute, dar spre fericre sau chiar din pacate, Jimin isi face aparitia. Alt fatalau, nu mai scap de astia.
Jm: Eunji... Lasa fata. Acum... tu ce cauti aici la ora asta? Tu ai fost priml care a aflat ca azi incepeti la 9!
Ej: Da dar-
Jm: AFARA EUNJI!!
Ej : Bine... Ne vedem mai tarziu babygirl -si imi face cu ochiul-
Ma scarbeste din ce in ce mai tare omul asta. Din pacate nu prea am timp sa ma gandesc ce sa fac cu Eunji cand il am Prince Of Busan in fata mea.
Jm: Pot sa stiu si eu ce cauti aici?
Seo: Nu am vrut sa lipesc azi si-
Jm: Si te-ai gandit sa treci peste cuvantul meu NU? -si incepe sa tipe-
Seo: J-jimin te rog n-nu mai tipa. P-poate ne aude cineva - cateve lacrimi deja imi aparusera in ochi-
Jm: POATE CA O SA ITI ZIC CA NU O SA TIP SI DUPA O SA O FAC!! MA DOARE UNDEVA DACA MA AUDE CAREVA! SAU POATE VREI SA STIE TOT LICEUL CA TE-AI CULCAT CU MINE, A? SI ACUM DE CE PLANGI, POTI SA-MI EXPLICI SI MIE? ORI TE APUCA PE TINE ASA DE PROASTA?!
Sincer, sunt o fire foarte sensibila, dar nu prea plang in fata oamenilor tocmai pentru a nu fi considerata asa. Dar am plans in fata lui deoarece asa era si Eunji. Afla niste chestii despre parintii mei sau despre mine si ma santaja cu alea. Si daca refuzam sa ma culc cu el, ceea ce faceam mereu, incepea sa tipe la mine si chiar sa ma bata uneori. La inceput nu era asa. Si printii mei se cunosc foarte bine cu parintii lui. Lucreaza in aceeasi companie. Si de aia nu am putut EU se ma despart de el. La un momen dat ai mei auveau in plan sa ma casatoreasca cu el ca afacerea sa fie continuata , chiar daca ei nu vor mai fi. Dar odata ce el s-a mutat aici, am scpata oarecum. Nu am nici o idee ce mai planuiesc acum ai mei.
Jm: CE STAI SI BELESTI OCHII LA MINE? NU MAI STIM SA VORBIM ACUM DUPA CE NE-AM LINS CU ALTII? AI INCALCAT CAM MULTE REGULI TU CA SA SCAPI ASA BASMA CURATA. MARS IN BIROUL MEU!!!
Seo: Dar-
Jm: CHIAR VREI SA TE PUI CU MINE ACUM??
Seo: N-nu...
Ma ia de mana brusc si ma taraste dupa el pana in birou. Bine ca se sunase si nu mai era nimeni pe coridoare. L-am mai vazut eu furios, dar niciodata asa.
CITEȘTI
Direcrorul |•PJm•| V1&2
Fiksi PenggemarSeoyeon este o fata de 17 ani care este nevoită să se transfere la un liceu din Busan. Acolo o să descopere că aparentele insala mai rău decât s-ar fi așteptat, iar viața amoroasă a fetei abia acum începe. stiu ca pare un clișeu, dar eu va recomand...