Seo: Sti ca trebuie sa ii spui nu?
Mh: Stiu... doar ca imi e foarte frica. Nu sti de ce e in stare. Cu tine nu a facut inca nimic!
Seo: Haide sa dormim... poate asa ne revenim.
Mh: Poate...
O vad cum isi pune capul pe gresia rece si o lacrima calda ii cade pe bucata de gheata ce parca se topeste la contactul pe care il are. Cand vreau si eu sa imi inchid ochii, o durere de cap oribila imi invaluie tot corpul, facandu-ma sa cad intr-un somn adanc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mh: Seo... Trezeste-te!! SEO!!
Seo: C-ce... ce e?
Mh: Am un plan!
Seo: Ce plan? Despre ce?
Mh: Cun despre ce? Despre cum putem pleca de aici. Uite, Jimin mereu pleaca de acasa la ora 6:30 pentru a deschide scoala, iar eu l-am auzit ca a scapat ceva inainte sa inchida usa.
Seo: Cum de l-ai auzit?
Mh: Inainte sa plece, a scapat cheia cred si a inceput sa injure.
Seo: Si de unde sti ca a plecat?
Mh: A trantit usa asa de tare ca imi era ca te trezeste.
Seo: Esti sigura?
Mh: Da.
Seo: Atunci noi de ce dracu mai vorbim?
Dupa ce am spus asta m-a luat de mana si mi-a zis:
Mh: Trebuie sa spargem usa asta cumva.
Seo: Ho Sherlock, o fi director dar nu stiu cat de destept e el. Poate a lasat-o deschisa.
In momentul in care am impins-o, un mic zambet mi-a aparut. Desteptul asta a lasat-o asa, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Am iesit amandoua si cand am vrut sa iesim pe usa, din bucatarie se aud cateva zgomote. Te rog nu imi spune ca-
*Jimin pov*
Cacat trebuia sa ma vad cu Suga ca sa discutam niste chestii si am intarziat, ca de obicei. I-am zis sa aibe el grija de fete cat eu sunt la scoala. Mi-am dat seama ca va da de banuit daca nu sunt la scoala. Nici eu dar nici Seo sau Minhee. Cand am vrut sa ies din casa mi-am scapat cheile incat mi s-a spart brelocul.
DECI SA IMI BAG CEVA IN CACATUL ASTA DE BRELOC. PUNE-L CA ASA E FRUMOS CAND PRIMESTI UN CADOU... AM ZIS!!! AHHH. NU CURAT CACATUL ASTA ACUM! AH ZIUA ASTA A INCEPUT ORIBIL!* Seo pov*
Ca sa ajungi la usa trebuia sa trecem de bucatarie, dar ce sa vezi fix in momentul ala, iese din incapere si deja stiam ce o sa ne faca.* flashback *
Mh: Si daca ne prind? O sa ne omoare cu bataia.
Seo: Iti promit ca nu o sa se intample. Cel putin tie nu o sa ti se intample.
Mh: C-cum adica? Doar nu ai de gand sa iti asumi tot... de ce ai face asta? Doar te-am mintit. Nu merit nimic
Seo: Hei... nu mai gandi asa. Si in plus... tu porti un ingeras acum. Nu e vina lui ca tatal lui e un cacat cu ochi. Sunt aici pentru tine ok?
Mh: Multumesc.
* end flashback*
I-am promis ca voi face orice e nevoie pentru ea si copil, insa stiam ca ea nu poate alerga sau misca silentios din cauza durerilor mai mari pe care le avea asa ca am lasat capul in jos si am asteptat ca vocea lui sa isi faca simtita prezenta, insa in loc de o voce subtire dar excentrica, am auzit o voce groasa si calma.X: Va scot eu de aici.
Seo: Stai, Dirigu? Ce cautati aici?
Yg: Stiam ce face Jimin de mult timp, iar voi ca martori sunteti perfecte pentru a-l baga in inchisoare pentru minim 21 de ani.
Seo: Dar... nu mai inteleg nimic. Deci noi nu suntem priemele lui victime?
Yg: Nici macar a cincea nu esti draga mea. A avut asa multe fete in patul ala ca ma mir ca nu l-a schimbat. Acum grabitiva si plecati.
Cand am vrut sa plecam, o vad pe Minhee cum cade pe podea.
Seo: MINHEE!!!
Yg: Ce s-a intamplat? De ce a cazut? Stiu ca Jimin, desi zice ca te tine nemancata nu o face.
Seo: E insarcinata...
Yg: CE??? CU JIMIN???
Seo: Da....
Yg: Pai... nu trebuie sa afle...
~Yoongi pov~
Seo: De ce?
Yg: Pentru ca Jimin i-ar face sigur ceva rau daca va pastra copilul. Bine... noroc ca ea e o pustoaica si ca nu o sa vrea copilul.
Seo: Nu as fi asa sigura de asta...
Yg: VREA SA PASTREZE COPILUL???
Seo: Da...
Yg: Atunci... uite cum facem... Ma duc sa il tin ocupat pe Jimin. De obicei se intoarce dupa o ora de stat la scoala, mai ales azi cand nu are ore. Dar eu am si stie ca trebuie sa ma intorc. Incearca sa o duci cat de repede poti la spital. Aveti noroc ca nu e departe. Va duceam eu, doar ca nu am venit cu masina mea ci cu a lui Jimin. Iar primul lucru pe care il face el e sa isi verifice masina.
Seo: E ok... doar ca pentru ea nu prea e...
Yg: Dar nici nu se vede ca e insarcinata.
Mh: Sunt in a 3 a luna...
Seo: Minhee, nu vorbi. O sa te obosesti.
Mh: Mi s-a rupt apa...
Yg/Seo: CE???
Seo: Mai ai 6 luni pana sa nasti, ce faci?
Yg: Naste prematur...
Seo: Cum? De ce?
Yg: NU E TIMP DE EXPLICATII CHEAMA AMBULANTA!!
Seo: Nu ma mai agita ca nu stiu ce sa fac.
O vad cum ia telefonul in mana si incepe sa butoneze agitata si sa ii tremure glasul atunci cand incepe a vorbi. Eu doar ma uitam la fata lesinata din fata mea si incercam sa o ajut cumva, dar nu stiam cum. Ii puteam vedea doar sangele care iesea necontrolat din gura ei si cum pielea ei se face din ce in ce mai rece... si mai rece... si mai rece... pana cand o simt mai grea ca de obicei, ceea ce nu e bine. Sper ca ambulanta sa ajunga la timp, altfel va fi prea tarziu pentru amandoi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ok so guys sorry for this shit. E oribil cei drept ca starea mea. Urmatorul capitol va fi... ahhh... foarte ciudat nu stiu cum o sa iasa. Eu sper sa fie ceva emotionant, dar na... (sper) de data asta chiar incerc sa postez mai curand... dar cu 5 ore de antrenament in fiecare zi nu stiu cat o sa pot sa scriu, dar ce nu fac eu pentru voi nu? 💜
App la multi ani Young__Anna
Asta si pentru ca a fost ziua ta ieri si pentru ca e ziua noastra 😌
CITEȘTI
Direcrorul |•PJm•| V1&2
FanficSeoyeon este o fata de 17 ani care este nevoită să se transfere la un liceu din Busan. Acolo o să descopere că aparentele insala mai rău decât s-ar fi așteptat, iar viața amoroasă a fetei abia acum începe. stiu ca pare un clișeu, dar eu va recomand...