Petrecerea //Cap. 6 - Vol. 2 //

310 24 25
                                    


~Seoyeon pov~
Eram in masina si mergeam de cam 10 minute. Deja incepusem sa ma ingrijorez, nu ar trebui sa iti ia mai mult sa ajungi la un restaurant decent, mai ales ca nu e aglomerat. Ma gandeam ca fiind asa elegant imbracata mergeam la un restaurant scump. Am multe emotii din moment ce nici macar nu stiu cu ce se ocupa la momentul asta si la cum e el imi e si frica.
      In timp ce ma uitam pe geam, simt o privire ce se uita insistent la mine asa ca imi intorc.
Jm: Hai ca nu ti-a luat asa mult sa iti dai seama ca am ajuns. Da-te jos.
Seo: Jimin, pot sa te intreb ceva?
Jm: I-a vezi, poti?
Seo: Eu cred ca pot.
Jm: Ba nu poti! Hai ca am intarziat din cauza ta!
Seo: Dar vreau sa te intreb ce-
Jm: TACI SI IESI!
     Ies din masina si deja simt toate privirile atintite asupra noastra. Nu inteleg ce facem aici. Oamenii astia sunt foarte dubiosi. Si eu una nu inteleg de ce suntem in fata unui club, ce fel de petrecere mai e si asta?
      Ma uitam la un barbat care venea spre noi si sincer, asa de speriata am fost incat l-am apucat tare pe Jimin de brat.
X: Frate, cand aveai de cand sa vi?
Jm: Am stat dupa sotia mea, sti cum sunt femeile.
X: Ooo. Dar ce papusica ai Jimin! Nu o vinzi nu?
Jm: Nu. Pe ea nu., deocamdata.
Seo: Cum adica deo-
Jm: Taci!
X: Pisicuta are ghiare a?
Jm: Daca vrei poti sa vezi singur.
X: Nu credeam ca ma vei lasa sa ma culc cu sotia ta. Vad ca nu te-ai schimbat prea mult.
Jm: Hai ia-o ca ma duc la fetele mele.
Seo: Jimin nu ma lasa-
X: Hai papusica. Sa vedem cum de Jimin a ramas cu tine!
Jm: Din partea mea poti sa o tii pana plec.
X: Perfect! Hai papusa sa vedem daca putem sa rupem patul cu tine!
Seo: Lasa-ma!! JIMIN AJUTA-MA!
Degeava tipam la el ca il vad ca se indreapta spre o fata si o saruta. Nu imi venea sa cred. Stiam ca a luat-o razna, dar nici chiar asa.
Nici macar nu realizasem cand barbatul acela m-a luat de mana si m-a tarat pana intr-o camera. Nu am facut sex cu Jimin de cand am nascut, inca nu sunt pregatita pentru asa ceva.
X: Hai pisoiasi sa te vedem.
Seo: NU! LASA-MA!
X: Hai ca nu o sa doara asa de tare!
Imi era asa de frica incat l-am lovit intre picioare si am fugit. La Jimin nu pot apela pentru ajutor... ce fac? Sunt numai dubiosi aici. Daca stau si 3 secunde aici vin 4 libidinosi care vor sa se culce cu mine. Tae!! El ma poate ajuta!
       Fug repede de acolo si imi caut disperata telefonul in gentuta. Inainte sa plec de la el mi-a dat numarul lui de telefon. Ma bucur ca mai am si eu pe cine conta.

~Jimin pov~
Stateam la bar cu iubita mea si alte minunate pe langa mine, pana cand imi vad asistentul ca vine spre mine mai mult alergand.
Y: Jimin am sa iti dau o veste rea.
Jm: Ce mai e?
Y: Sotia ta a plecat!
Jm: Mama! Da femeia asta chiar si-o cauta?!
Y: Vrei sa ma duc dupa ea?
Jm: Nu las-o. Vorbesc Maine cu ea!
Bravo fata asa du-te. Stiam ca nu se va culca cu el. Sunt mandru de ea! Si mai si stiu ca se va duce la Tae. O sa stea putin si pe la el si dupa se duce ea acasa unde se va mai certa cu mama si alte minuni. Chiar ca a ajuns sa ma cunoasca. Stie ca m-ar fi enervat mai rau daca ar fi futut-o ala decat daca s-ar duce la altul. Ceea ce pentru unii e acelasi lucru, dar pentru mine nu e.

    ~seoyeon pov~
      Alerg ca sa ajung la cateva strazi distanta de acel bar, ca sa ma asigur ca nu va venii nimeni dupa mine. Il apelez repede si spre surprinderea mea, la fel de repede si raspunde.

    ~Taehyung pov~
      Doar ce iesisem din baie si ma asezasem in pat sa citesc ceva, pana cand telefonul imi suna si nici nu stau pe ganduri ca raspund atunci cand vad ca ma suna Seo.
Tae: Hey Seo ce-
Seo: Tae! Tae! Am o rugaminte!
Era foarte agitata, chiar plangea. M-am speriat foarte tare cand am auzit-o asa ca i-am raspuns si eu putin panicat:
Tae: Da, sigura! Cu ce?
Seo: Sti clubul acela din centrul orasului?
Tae: Da, de ce?
Seo: Poti sa vi sa ma iei? Te rog eu mult!
Tae: Bine, dar ce cauti ac-
Seo: Te rog, nu am timp. Imi e frica!
Tae: Bine! Acum vin!
Seo: Sa sti ca sunt la cam o strada departare. Nu mai puteam sa stau acolo.
Tae: Nu iti face griji, acum ma imbrac si vin!

~ Seo pov ~
M-am lasat in jos pe trotuarul rece si am inceput sa plang. Cum de totul s-a schimbat asa de mult? Cum de am ajuns in halul asta? Acum un an eram cea mai buna eleva si acum abia daca am terminat liceul. Imi e dor de parintii mei, de viata pe care o aveam, de lucrurile pe care le aveam inainte. Si nu ma refer la cele materiale ci la cele sufletesti. Nici nu mai stiu de cand nu am mai ras impreuna cu cineva, sau de cand... nu am mai simtit iubire. Vreau... pur si simplu sa dispar.. sa nu ma fi nascut, si toate astea sa nu se fi intamplat. Imi e atat de frica pentru Ji-won. El este singurul motiv pentru care am ramas in viata si pentru care lupt si accept toate mizeriile astea....
Usor usor... am inceput sa imi simt corpul mai groi. Era si din cauza oboselii cu siguranta, dar si pentru ca nu prea am mai mancat....

~ Tae pov ~
O cautam deja cu privirea si zaresc o silueta firava pe mijlocul trotuarului care abia isi tinea capul ridicat. Parchez unde apuc si alerg spre ea....

~ Seo pov ~
Am aruncat o privire spre drum si vad pe cineva care alearga spre mine. Oare a ajuns? Tae?......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey guys! Nou capitol cu putin suspan zic 😉 mai avem decat un capitol din aceasta carte si dupa aceea va sosi si finalul definitiv 😖sper ca va place❤️

De astazi nu am sa va mai strig guys btw :) am sa va strig POWERS(numele fandomului) :) sper ca va place ❤️🥺

Direcrorul |•PJm•| V1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum