Barfe si iar barfe

428 32 0
                                    

Ma trezesc cu greu din cauza durerii insuportabile de cap pe care o aveam. Ma uit în jur și văd că Jimin nu e lângă mine. Știam ca un director trebuie să ajunga devreme la școală, dar speram totuși ca îl voi putea vedea. Azi cred ca o să stau singura. Nu inteleg de ce nu m-a lasat sa ma duc la scoala. Pana cand o sa creada si asta ca o sa ii mearga. Toți o sa se prindă acum. Ca e și greu sa te gândești la ce se poate întâmpla între un director sexy ca ala și o eleva idioata ca mine. Nu își dă seama ca se da singur de gol?

Da ia uite ca de asta nu aveam eu chef. O sa ma duc la școală și aia e. Incerc sa ma fac nevăzută. Azi era singura zi in care nu aveam or cu el, SINGURA ZI FARA MATEMATICA. Asa noroc sa am eu...

Ma imbrac repede si alerg spre școală pentru ca deja era târziu când am plecat.

|• 10 minute mai târziu •|

La fix. Nu stiu cum naiba am reusit, dar la fixul fixului am ajuns. Deja am simțit privirile intrigate ale băieților și cele arzatoare și pline de ură ale fetelor. E clar.

Intru în clasa și după ce imi las rucsacul jos, observ ca nu e nimeni. Ce? Noi nu aveam engleză de la 8?

Ma doreau picioarele de muream dat fiindcă era prima dată. Ma doreau atât de rău de simțeam ca mi se rup, dar nu asta e important.

Văd pe cineva într-o rochie neagră, decoltată, ca aleargă grăbită spre ieșire. Ca naiba se întâmplă ?

~ Jimin pov~

Eram pe drum spre școală. Era cam 6:30, stiu devreme, dar trebuie să mă duc să aranjez multe acte. Doamne nu suport treaba asta!!! Să stau încontinuu să scriu raport peste raport, act peste act, foaie peste foaie. O să innebunesc în ritmul asta.

~~~~ Ring Ring ~~~~

Ai nu..... De ce mă suna acum .... N-am chef de ea.... Iubita mea e așa insistenta. Nu mai suport deja. Îi răspund totuși ca după aia face ca toți dracii.

~ conversație telefonica ~

Jm: Buna iubire, ce faci?

X: NU MĂ IEI TU PE MINE CU "BUNA IUBIRE" DUPĂ CE ȚI-O TRAGI CU ALTELE!!!

Jm: De unde dracu sti?

X: O să vezi când o să ajungi la lucru, ne vedem când ai pauză la tine în birou pentru "pedeapsa" Ta. Mommy te vrea babyboy. Ai fost băiat rău.

Jm: NU MAI INTRA LA MINE ÎN BIROU. DE UNDE DRACU AI CHEIE CA MEREU IL ÎNCUI CAND IES?!

X: Secret baby.

Jm: Hai ca am ajuns. Te rog nu mai intra la mine în birou. Eu nu inteleg cum de ai atât de mult timp liber.

~ Conversatie telefonica încheiată ~

Doamne ce nebuna. Asta nici la lucru nu ma lasa. Dacă nu era buna la pat, ma desparteam de mult de ea.

Am ajuns insfarsit și ma duc direct în birou ca să rezolv dracu foile alea, ca daca nu mi-au mâncat zilele. Bag chieia în ușa și vreau sa o descui, dar nu merge.

Jm: Să-mi bag, nu merge. Ce dracu ma? E deschisa? Nu are cum, am încuiat-o aseara doar.

Deschis ușa și o vad pe iubita mea într-o rochie neagră sexy mulata pe corp și foarte scurtă.

X: Ai venit iubire? Sti ce dor mi-a fost de tine? -și vine și ma saruta -

Jm: Ce cauti aici?

X: Nu ma mai saruti nu? Stiam eu. Nu ma mai iubesti. O iubesti pe f**a aia.

Jm: Gata mai. Ce ai. Iubire... -și o sarut- calmează-te. Normal ca te iubesc. De aia esti iubita mea.

X: Nu prea mi-o mai arati.

Direcrorul |•PJm•| V1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum