Tae?...
Tu esti? Te rog... spune-mi ca tu esti...~ Taehyung pov ~
Imi striga numele, dar corpul ei era total paralel cu lumea noastra. Abia se tinea sa nu cada de tot. Imi era mila de ea. Nu inteleg cine si de ce i-a facut asta. De fapt am o idee cine ar face asta, dar chiar nu inteleg de ce.
Tae: Seo sunt aici! Nu iti face griji!
O iau stil mireasa si vreau sa ma indrept spre masina, dar ceea ce spune Seo ma face sa ma opresc:
Seo: J-jimin... este aici...
Imi intorc privirea si dupa gardul de care atarna mai mult Seoyeon, statea Jimin. Statea pur si simplu si se holba la mine. Nu zicea nimic. Vreau sa zic ceva, dar fix atunci se gaseste sa vorbeasca:
Jm: Poti sa o ti din partea mea.
Tae: Cum adica?
Jm: Oricum vreau sa divortez.
Tae: DE CE?
Deja ma enervasem. Cum poate sa spuna asa ceva? E nebun?
Jm: Pai... m-am cam plictisit de ea. Plus am pe altcineva....
Da sa plece, dar eu nu o sa ii permit asta:
Tae: PARK JIMIN!
Se intoarce cu fata lui marsava la mine si cu ochii plini de ura imi zice:
Jm: Ce doriti domnule Kim?
Tae: Am stiut mereu ca esti un nenorocit, dar niciodata nu am avut destule dovezi ca sa te pot da in gatul politiei. Prietenul meu cel mai bun a avut de a face cu tine si l-ai omorat! Sau gresesc? Tatal meu nu si-a platit datoriile la tine si l-ai omorat. Mama mea a ramas cu datoriile si ce ai facut? Ce sti tu mai bine! Ai fortat-o sa faca tot felul de chestii pana a murit! Esti un monstru Park Jimin! Nu meriti nici macar un pic de iubire in viata ta, nici macar un pic de atentie, si mai ales din partea acestei fete! Eu nu cred ca ea s-a bagat in treaba asta ca a vrut. De fapt, nici nu cred ca știe cu ce te ocupi si cine esti tu cu adevarat. Stie, dar nu accepta asta. Si sti de ce?
Jm: Uimeste-ma!
Tae: Pentru ca te iubeste idiotule!
Vreau sa plec dar ma decid sa ii mai spun ceva inainte de a o face:
Tae: Cand iti vin mintile la cap sa sti ca e la mine. Si ea, si copilul.
Jm: Faci ce vrei...
Si pleaca indiferent spre clubul de unde venise. Eu nu il inteleg, vad ca o iubeste, e schimbat de cum era el, dar nu vrea sa accepte si asta ma enerveaza teribil. Ma enerveaza faptul ca fata asta il iubeste, iar el isi bate joc de ea.
Merg cu ea la masina si o las sa se odihneasca pe bancheta din spate. Stiam ca asta va fi ultima data cand o voi mai vedea atat de linistita. Cum de a reusit fix ea sa se incurce cu unul ca Jimin? Nu conteaza asta acum... tot ce conteaza este ca o voi proteja mereu, indiferent de situatie, pentru ca, sincer sa fiu, am inceput sa tin la ea.
Eram pe drum, deja aproape de casa, cand vocea ei incepuse usor, usor sa se remarce intr-un mod la care din pacate ma asteptam:
Seo: J-jimin... te rog... nu imi face rau... unde ma duci?
Tae: Seo, sunt eu Tae. Nu iti face griji! Te duc acasa la cel mic.
Seo: M-multumesc!
Tae: Nu ai pentru ce, Seo!~peste 10 minute~
~ Seo pov~
Ajunsesem in fata apartamentului si o auzeam deja pe mama lui Jimin strigand, dar nu stiam de ce. Am intrat repede in casa si Jimin era cu mama lui. Nici nu apuc sa spun ceva ca o palma zdravana ma izbește de podea.
Mj: NESIMTITO! DAR TU NU AI PIC DE BUN SIMT? CUM SA IMI FACI FIUL DE RUSINE IN HALUL ASTA, IDIOATO!
Seo: Poftim? Nu inteleg ni-
Mj: TACI DIN GURA, SCARBO CARE ESTI! STITI CEVA? EU PLEC! CHIAR NU MAI AM DE CE SA STAU AICI! JIMIN SPER SA FACI CE E BINE! O ZI BUNA!
O vad pe mama lui Jimin cum imi inmaneaza copilul si pleacă suparata.
Seo: Jimin! Ce se intampla? Ce i-ai spus mamei tale?
Jm: Seoyeon! Divortam!
Seo: P-poftim? Nu! Nu vreau!
Jm: Ba da! Divortam!
Seo: Ce? De ce?
Jm: Am pe altcineva!
Lacrimile deja isi facusera aparitia. Pur si simplu nu imi venea sa cred ce aud. Ca aveam sa fac de acum? Nu ma pot descurca singura!
Seo: De ce ne-ai facut asta?
Jm: Pentru ca nu imi pasa de voi! Niciodata nu mi-a pasat!
Stiam ca nu ma iubeste, dar credeam ca atunci cand cel mic va aparea, o sa se ataseze de el. Nici nu stiam cum sa reactionez, Tae doar statea si se uita la noi.
Seo: Si daca te las sa iti bati joc de mine in continuare? Te rog, nu ne părăsi.. te implor...
Jm: SEOYEON GATA!
Vrea sa ma loveasca si chiar cand eram pregatita de contactul cu palma lui, totusi nu simteam nimic. In schimb l-am vazut pe Tae care i-a oprit lovitura lui Jimin.
Tae: JIMIN TU TREBUIE SA TE ORPESTI! AI NENOROCIT-O! TU NU ITI DAI SEAMA CE FACI! NICIODATA NU ITI DAI SEAMA!
Jm: Vezi? Deja ai un nou iubitel! De ce te mai chinui sa ma impaci? Doar i-ati catrafusele si pleaca!
Inca eram socata! Nici nu mi-am dat seama cand Tae mi-a facut bagajele si le-a dus la el in apartament.
Am plecat din apartamenul sotului meu, care de acum avea sa fie fostul meu sot si spre norocul meu Tae m-a lasat sa stau la el.
Seo: Tae, iti multumesc mult pentru tot! Imi cer scuze pentru tot disconfortul creat. Acum sincer nici nu stiu unde pot sa ma duc! Off... -si las lacrimile sa cada pe fata mea rece-
Tae: Uite Seo... eu nu vreau ca tu sa te muti! De fapt, ba da! Ba da chiar vreau sa te muti! Dar cu mine! Vreau sa ne mutam in centrul orasului, langa cea mai buna scoala la care sa invete copilul nostru si langa toate frumusetile orasului.
Seo: Copilul nostru?
Tae: Da! Pentru ca vreau sa am grija si de tine si de el!
Seo: Dar o sa chieltui multi bani cu noi si-
Tae: Nu iti face griji de asta. Eu mereu voi fi aici pentru voi si chiar vreau sa va ajut.
Seo: Dar la un moment dat va trebui sa ii spun cine e tatal lui...
Tae: Pot fi eu Seoyeon... Uite, dupa ce Jimin divorteaza si in acte si scapa de tine, lui nu o sa ii mai pese de nimic ma intelegi? Asa ca nu ai de ce sa iti faci griji.
Seo: Iti multumesc mult... pentru tot...
Il iau in brate si las lacrimile sa curga. Speram in adancul sufletului meu sa nu mai dau de Jimin si sa imi incep o noua viata...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey powers! Stiu, stiu... long time no seen but sincer mi-a luat destul de mult sa scriu capitolul. Vreau sa va anunt ca acesta este capitolul final din carte si ca acum o sa ma apuc sa scriu pentru finalul cartii. Va garantez ca o sa fie trist : )
CITEȘTI
Direcrorul |•PJm•| V1&2
FanfictionSeoyeon este o fata de 17 ani care este nevoită să se transfere la un liceu din Busan. Acolo o să descopere că aparentele insala mai rău decât s-ar fi așteptat, iar viața amoroasă a fetei abia acum începe. stiu ca pare un clișeu, dar eu va recomand...