Ne plimbam cu cel mic prin parc, pana cand stopii de ploie au inceput usor usor sa cada pe pamant. Ploaia nu era insuportabila doar ca era frig afara. M-am uitat la Ji-won si am vazut ca incepe sa stranute ceea ce nu e bine. Mi-am dat repede geaca jos si l-am invelit bine in ea. In momentul ala m-am uitat la Jimin care si el la randul lui se uita indiferent la Ji-won.
Jm: De ce te uiti la mine?
Seo: Nu am voie?
Jm: Nu! De ce sa ai?
Seo: Pai de ce sa nu am? Sunt sotia ta pana la urma.
Jm: I-auzi! Nu te mai uita cu moaca aia de catel batut ca nu esti catel dar batuta cred ca o sa fi. Ce vrei? Sa iti dau geaca mea, asa romantic, nu?
Nu am mai spus nimic. M-am uitat in jos si am incercat sa il mai invelesc pe Ji-won.
Jm: Vai draga ce sa iti povestesc romantism pe capul tau. Hai ma... ce dracu!? Daca erai si tu buna in pat mai ziceam ca meriti romantism. Dar tu nu faci nimic bine. In casa nu faci curat, ca vezi doamne se ineaca copilul cu praf si faci curat cand ies eu cu el ca sa se aeriseasca casa si ma pui pe mine sa stau cu asta care plange de dimineata pana seara. Mancare nu faci ca cica nu ai timp, ca vezi doamne, daca plange copilul? Eu uneori cred ca esti dementa dar rau! Sa nu te mire daca te trezesti la spitalul de nebuni. Daca asa mult ai tinut si ti la copilul asta de ce dracu nu l-ai nascut si tu bine a?
Seo: Jimin te rog nu da vina pe mine pentru ca Ji-won nu este sanatos. Pentru ca tu nu m-ai ajutat cu nimic in timpul sarcinii. Cand mi s-a rupt apa a trebuit sa ma tarasc pana la telefon pentru ca cineva nu a fost acasa, se distra cu altele! Si-
Jm: Ca tot ziceai tu de altele... eu am iesit pentru ca vrea una sa o f*t si sincer dupa o partida cu aia, nu iti mai trebuie nimic. A uite e acolo, hai mars acasa ca nu vreau sa ma vada cu tine!
Seo: De ce Jimin? Iti e rusine cu mine?
Se intoarce cu fata spre mine si pe un ton nervos si rigid imi spune:
Jm: Rusine e putin spus.
Iar apoi ma lasa cu ochii in soare, pe aleea din parc. Casa era destul de departe avand in vedere ca am venit cu masina pana in acest parc. Eu as fi mers pe jos mai pe langa casa, dar acum inteleg de ce Jimin a vrut sa venim in centrul orasului. Si cum ajung eu acasa? Imi e frica sa nu raceaca cel mic. E duminica ce autobuz sa circule pe aici si bani de taxi nu am. Am putini banuti dar cu ei poate iau o esarfa ceva ca sa il inveles mai bine pe Ji-won.
Ma asez pe banca si incerc cat de repete pot sa il inveles din nou pe micut. I-am pus mana pe frunte si era bine, nu era fierbinte. In schimb cred ca eu eram. Aveam doar o bluza subtire, pentru ca mi-am luat o geaca groasa, dar i-am dat-o lui. Nu permit sa i se intample ceva. Lasa ca eu ma insanatosesc, sper. Mai bine ma indrept spre o farmacie si sa imi iau o masca.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mergeam de jumatate de ora si deja inghetasem. Incepusem sa imi pierd spernata ca mai ajung acasa. Din cinci in cinci minute ii puneam mana pe frunte ca sa vad daca e bine si asta ma mai incalzea pe mine, macar in interior.
Dupa alte zece minute de mers ajunsesem acasa. Bag mana in geanta dupa chei si constat abia atunci ca au ramas in masina, la Jimin. Imi venea sa mor acolo. Eram inghetata toata si la momentul asta nu as fi avut asa o mare problema, dar acum am pentru ca sunt cu cel mic si imi e frica sa nu pateasca ceva. Nu am alta solutie decat sa raman la un vecin pana vine Jimin, sau daca mai vine. In bloc sa fiu sincera nu era foarte frig, cel putin pentru Ji-won nu era.
Nu am cunoscut niciodata vecinii de aici. Dupa casatorie, Jimin a vandut casa in care statea si a cumparat un apartament aici, iar tot de atunci nu m-a lasat sa imi cunosc vecinii, oricum nici ei nu aveau o impresie prea buna despre mine. Sigur Jimin le-a spus ceva, insa am sa incerc sa vad cine ar putea sa ma primeasca. Bat la usa de vizavi si imi deschide o doamna care nu cred ca era trecuta de 30 de ani. Se uita suspicios la mine si ma intreaba:
X: Cine esti?
Seo: Buna ziua, ma scuzati ca va deranjez insa voiam sa va intreb daca as putea sa stau la dumneavoastra pentru o perioada macar scurta. Sunt vecina dumneavoastra stau vizavi.
X: Uite fata mea eu imi cunosc toti vecinii, iar pe tine nu te-am mai vazut in viata mea.
Seo: Poate pe mine nu m-ati mai vazut sau nu ati auzit de mine, dar de Park Jimin ati auzit?
X: Esti sotia lui? Am crezut ca e un mit sincer.
Seo: N-nu... sunt sotia lui.
X: Si de ce nu te duci la el?
Seo: A... pai... am fost in oras sa il plimbam pe cel mic si el a trebuit sa ramana in oras.
X: Ma rog, sper sa rezolvi problema. Pa!
Si vrea sa imi tranteasca usa in nas, dar o blochez cu piciorul meu:
Seo: Va rog nu o faceti pentru mine o faceti pentru cel mic. Va implor!
X: Fata iesi naibii ca nu ma intereseaza. Chem politia daca nu pleci!
In acel moment un domn iese din apartamentul alaturat si cu o voce groasa spune:
Y: Ce se intampla?
X: Domnule politit aceasta fata incearca sa intre in casa mea si ma agreseaza.
Seo: Poftim? Nu am facut asa ceva!
X: Tae haide ma sti! Ce naiba crezi ca as minti?
Tae: Am auzit tot asa ca nu cred ca aceasta doamna ar face vreun rau. Incearca doar sa isi protejeze copilul. Puteti sa închideti usa pentru ca o sa tin la mine.
Ma trage usor de mana si ma indruma spre camera sa.
Seo: Va multumesc mult pentru ajutor! Nu stiam ca avem un politist in acest bloc.
Tar: Nu aveti pentru ce si va rog puteti sa nu mai vorbiti formal nu sunt asa batran.
Seo: Imi cer scuze pentru ca va deranjez.
Tae: Nici o problema, nu ma deranjezi oricum.
Am mai stat putin de vorba in timp ce pe Ji-won l-am pus pe un fotoliu si l -am infasurat bine sa nu ii fie nici frig nici cald.
Tae: Ce nepoliticos sunt. Tu esti ingetata si eu doar copilului ii aduc de invelit. Vin imediat.
Seo: Nu iti face griji sunt bine.
Dar ma da de gol faptul ca incep sa stranut si sa tusesc.
Tae: Ar trebui sa iti dai jos masca nu cred ca poti sa respiri bine.
Seo: Nu iti face griji pentru mine, nu vreau sa iti dau receala dupa ce ca ai fost dragut cu mine, m-as simti chiar rau daca te-ai imbolnavii din cauza mea.
Tae: Nu iti face griji, tu sa fi bine. Scuza-ma ca te intreb asta, dar cati ani ai?
Seo: Am optsprezece...
Tae: Esti foarte tanara... cum de ai deja un copil?
Seo: E o poveste lunga...
Tae: A... ok nu iti face griji, imi pare rau daca te-am deranjat.
Seo: Nu, nu. Nu m-ai deranjat.
Tae: Poti sa stai aici cat timp ai nevoie sa sti.
Seo: Iti multumesc enorm....~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey guys! Capitol nou, sper sa va placa😊
Eu una sunt foarte fericita pentru ca la aceasta carte sunt aproape de 1k de ochisori. Sincer nu ma asteptam la asta. Credeam ca aceasta carte nu va fi populara si ca va fi foarte controversata, dar vad ca este foarte apreciata si nu am decat sa va multumesc pentru tot🥰
Chiar am uitat de toate durerile pe care le am si ma face sa scriu pentru voi cand văd susținere din partea voastra. 😍🥰
CITEȘTI
Direcrorul |•PJm•| V1&2
FanfictionSeoyeon este o fata de 17 ani care este nevoită să se transfere la un liceu din Busan. Acolo o să descopere că aparentele insala mai rău decât s-ar fi așteptat, iar viața amoroasă a fetei abia acum începe. stiu ca pare un clișeu, dar eu va recomand...