"What a wicked thing to do to make me dream of you "
❤︎Continue flashback
Selepas aku sampai di rumah , aku duduk atas sofa . Aku mengeluarkan telefon aku . Banyak gambar aku ambik dengan Seunghee harini . Hehe aku usha satu persatu . Comel gila awek aku . Tak nyesal kapel HAHAHAHAHA .
Aku ingin hantar gambar ni kat dalam ig . Supaya orang semua tahu yang Seunghee ni aku punya AHAHHAHHA .
J_OneHan
100000000 Likes , 30000 comments
J_OneHan Thank you for today sayang , ilysm
Hwang _Hyunjean Maigod is that Seunghee ? How can she be so pretty like that !
Nursajat123 Kahwin nanti jangan lupa jemput aunty tau
Felixthecat Ni Seunghee yang nerd tu kan ? WEH LAWA WEH ! AKU NAK CURANG SEKEJAP !
Laura_Anne SEMOGA PENDEK JODOH , BITCHESAku tersenyum apabila dah hantar gambar tu . Ramai yang puji Seunghee cantik . Yelah , sebab Seunghee tu nerd dulu . Mesti semua orang pelik kenapa tiba-tiba boleh jadi lawa .
Aku tutup telefon dan segera berlalu ke arah bilik dan bersiap untuk tidur . Aku harap aku mimpi Seunghee malam ni . Huhu .
End Flashback
Aku tersenyum bila ingatkan balik kenangan tu . Aku rindu senyuman Seunghee . Rindu sifat pemalu dia tu . Sikit-sikit dah blushing . Aku rindu suara dia marah aku . Boleh gila aku camni .
Jam sudah menunjukkan jam 12 malam . Baik aku tidur . Esok nak mengajar . Almaklumlah lecturer terbaik abad ini . Dan aku tak sabar nak tengok Seunghee . Luka tadi aku akan tampal dengan plaster .
❤︎
Seunghee povAku bangun dari tidur apabila dengar alarm telefon aku berbunyi . Nasib baik semalam tidur awal . Kalau tidak kalutlah aku cam haritu .
YOU ARE READING
Alter Ego ; han
Romance[ 𝗁𝖺𝗇'𝗌 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 ] 𝐒𝐓𝐀𝐓𝐔𝐒 ; 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃 Dua personaliti dalam diri anda , adakah itu normal ? " Sayang , saya tak pernah lupakan awak walaupun sesaat " Start ; 18/5/2020 End; 30/5/2020 Cover by me :)