❥14

354 65 16
                                    

" If I had a flower for every time I thought of you, I could walk in my garden forever "❤︎Peter Han pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" If I had a flower for every time I thought of you, I could walk in my garden forever "
❤︎
Peter Han pov

Aku dalam perjalanan ke majlis perkahwinan girlfriend aku sendiri . Kalau korang jadi aku , korang rasa apa aku patut buat ?

Aku memandu dalam keadaan yang sedih . Gila kau tak sedih . Tiba-tiba ada seseorang call aku . Uknown number ?

" Hello ? "

"HAI HAN JISUNG , KAU INGAT AKU ? "

Aku pelik dengan siapa yang call aku ni . Dan macam mana dia boleh tahu yang aku Han Jisung ? Wait aku cam pernah dengar suara ni .

" Siapa kau ? Aku — tak kenal kau "

"Tch , buat-buat tak kenal . Aku salah seorang student kau lah . Tapi , aku tak boleh bagitau kau siapa nama aku . Yang penting , perempuan kesayangan kau ada dengan aku sekarang ni , AHAHAHA "

Aku terkesima . Student aku ? Perempuan kesayangan aku ? Seunghee ? Bukan ke dia—

" YAH ! KAU NAK BUAT APA DENGAN SEUNGHEE ! KAU JANGAN APA-APAKAN DIA ! "

" HAHAHA Nampaknya kau risau ya Han Jisung ? Kau nak dengar suara dia tak ? "

Aku dengar Seunghee menjerit tapi dia tak boleh sebab mulut dia ditutup . Aku rasa marah .

" YAH ! SIAPA KAU NI ? KAU JANGAN SESEKALI SENTUH DIA ! "

" Depends on my mood . Kalau aku nak sentuh dia , ikut suka aku lah . Tapi kalau kau nak selamatkan dia . Kau datang dekat alamat yang aku akan bagi nanti . Tapi ingat , kau datang sorang tau . Kalau aku tau kau datang beramai , aku akan pastikan girlfriend kesayangan kau ni mati depan muka kau , AHHAHAAHA "

" YAISH ! TAK GUNA "

Dia end call . Sekarang aku rasa nak mengamuk . Sampai hati dia buat macam tu kat Seunghee .

Setelah itu aku dapat mesej dari nombor yang sama aku dapat selama ni . Aku dah agak dah ! Memang dia yang rancang semua ni .

Aku terus memandu laju ke arah alamat yang diberi . Agak jauh juga dari sini . Kereta aku jangan katalah , memang full speed aku bawak . Aku taknak Seunghee tersakiti .

" Sayang , tunggu saya . Saya akan datang selamatkan awak "

❤︎
Seunghee pov

Alter Ego ; han Where stories live. Discover now