Decided to make special chapter for father's day and 1k votes tapi lewat sehari but who cares right ? baidaweh , masih ada ke yang baca book ni ?
•••
7 years later ~" so that's all for our class today . make sure to finish your assignment a week before your final semester break , okay ? class , dismiss "
Semua pelajar bangun dan memberi ucapan selamat tinggal sebelum meninggalkan dewan kuliah . Jisung segera mengemas semua peralatan mengajarnya lalu keluar dari dewan kuliah yang sudah kosong . Kakinya melangkah ke pejabat lecturer .
Dia melabuhkan punggungnya di atas kerusi . Pelipisnya dipicit perlahan-lahan , pening dengan pelbagai kerja yang dia buat . Sejak dia dinaikkan pangkat sebagai dekan , makin banyak skop kerja yang dia perlu selesaikan .
" yow bro , kau okay tak ? nampak penat je ? "
Tegur rakan sekerjanya , Felix . Senyuman diukirkan lalu dia mengangguk perlahan .
" aku okay , cuma pening sikit . biasalah , banyak kerja kena handle "
Felix mengangguk faham lalu berlalu masuk ke pejabatnya di belah kiri . Jisung melihat ke arah jam di dinding . Pukul 4 petang . Dia menghembus nafasnya perlahan . Telefonnya dibuka , terpaparlah wajah-wajah yang amat dia sayangi .
" haish baik aku buat kerja cepat , nanti boleh balik awal "
Matanya fokus ke arah laptopnya . Dia perlu buat kerja dengan cepat supaya semuanya siap sepenuhnya . Kerjanya perlulah sempurna kerana dia merupakan seorang perfectionist . Jadi satu pun tak boleh tinggal .
•••
" Eunbi ! Aku pergi ambil anak aku dulu tau ! Nanti jangan lupa kunci bakery , make sure semua suis tutup okay ! "
" beres boss ! "
Seunghee segera mencapai kunci keretanya lalu berjalan ke keretanya yang berada di luar bakery . Enjin dihidupkan lalu dia memandu menuju ke destinasi yang dituju .
Setelah 10 minit pemanduan , dia sampai ke tempat itu . Dia keluar dari kereta lalu melihat sekeliling , mencari kelibat seseorang . Seketika kemudian , kelihatan seorang budak lelaki berlari ke arahnya .
" Mama ! "
Senyuman Seunghee melebar melihat satu-satunya buah hatinya itu . Dia segera memeluk dan mencium pipi anaknya itu . Aish aku lak yang jeles .
YOU ARE READING
Alter Ego ; han
Romance[ 𝗁𝖺𝗇'𝗌 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 ] 𝐒𝐓𝐀𝐓𝐔𝐒 ; 𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃 Dua personaliti dalam diri anda , adakah itu normal ? " Sayang , saya tak pernah lupakan awak walaupun sesaat " Start ; 18/5/2020 End; 30/5/2020 Cover by me :)