❥special part (travel edition) II

314 52 20
                                    

" Dreaming of you keeps me asleep

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Dreaming of you keeps me asleep. Being with you keeps me alive "
❤︎
Seunghee pov

" Eunbi , jaga cafe aku elok-elok tau , kalau ada apa-apa masalah , message je aku , ok ? "

Kata aku sambil duduk di kaunter . Tengahari ni aku singgah cafe sekejap , settlekan dulu apa yang patut .

" Aish no worries la Seunghee . Aku ni boleh dipercayai tau "

Aku hanya membuat muka jengkel . Yalah , dia dah lama kerja dengan aku . Aku percayakan dia .

Tiba-tiba loceng cafe berbunyi menandakan ada orang masuk . Aku memandang ke arah pintu itu . Kelihatan Jisung masuk ke dalam cafe itu dengan segaknya . Almost paradise la katakan . Eh ?

" Sayang , dah settlekan , jom lah gerak "

Kata Jisung sambil berdiri di hadapan aku . Aku memandang Eunbi yang berdiri di sebelah aku itu .

" Takpe , kau pergilah . Don't worry . Trust me ok ? "

Aku mengangguk lalu memeluk Eunbi . Alamak aku ni emotional pulak , 5 hari je pon .

" I will miss chu , Eunbi ! "

" Alamak kau emo ngat pehal , macam tak jumpa aku setahun "

Kata Eunbi dengan sarcasticnya . Aku mencebik lalu melepaskan pelukan dia . Aku melambai ke arah dia sebelum tangan aku memegang tangan Jisung dan keluar .

" YEAY TAK SABAR NAK NAIK FLIGHT ! "

Aku menjerit di dalam kereta . Jisung memandang aku lalu menggeleng kepala . Dia kemudiannya memandu ke airport . Jangan risau , barang semua dia aku dah packing semalam sebelum tidur .

" Dekat Canada nanti tempat apa yang best eh ? "

Tanya aku kepada Jisung . Dia yang sedang fokus memandu itu memandang aku sekilas .

" Hmm , dulu , saya pernah pergi niagara falla . Cantik , tapi waktu tu saya sendu sebab takde awak "

Kata Jisung sambil memandu itu . Dia kemudiannya tersenyum . Teringat kenangan Canada lah tu .

Setelah memandu , kami sampai ke lapangan terbang . Aku yang sudah tidak sabar tu terus keluar dari kereta .

" Yah sayang ! Sabarlah dulu . Lambat lagi flight kita ni woi ! "

Kata Jisung sambil membuka bonet . Dia kemudiannya keluarkan barang . Aku tersengih lalu tolong dia angkat barang . Baru nampak cam isteri mithali sikit .

Alter Ego ; han Where stories live. Discover now